18 steden, de keuze is aan jou

Gestart door Jeje, jan 16, 2016, 19:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Penders

1. Praag:
Drie clubs die op het hoogste niveau van Tsjechië spelen in Praag, mooie stad met veel bezienswaardigheden.

2. Frankfurt:
Eintracht Frankfurt staat bij mij hoog op het lijstje, bovendien goed te combineren met FC Köln als je met de auto gaat

Nik

Citaat van: Jeje op jan 19, 2016, 21:24:22
zit midden in mn voorbereiding op mn wiskundeproefwerk van morgen namelijk ;)

Procrastineren noemen ze dat!

mike_t

Prima eerste loting.
Frankfurt en Praag .... ook prima te combineren in 1 autorit. Je rijdt toch langs Frankfurt als je naar Praag rijdt.

Jef400

Het is een mogelijke route. De route over Kassel, Leipzig, Dresden is ook aardig goed te doen tegenwoordig. De Tsjechische D8 mist nog iets van een goed begaanbare heuvelpas.


Jeje

Hmm hij pakt ze op de aan of andere manier niet, ga hier nog even achter aan.

Loting 1:

Birmingham: Zal ik niet combineren met andere stad.
Praag: Ook deze zal ik niet combineren met een andere stad. Via Frankfurt rijden zoals gezegd is vast mogelijk, maar zit er ook niet op te wachten gelijk 10 uur in de auto te zitten enkele reis. Mocht Praag het worden zal dat waarschijnlijk vliegen worden.
Frankfurt: Een combi is mogelijk, ligt aan het eventuele speelschema. Dagtrip ook prima mogelijk.
Dublin: Deze stad zal ik zeker gaan combineren met Belfast, Freebird gaf deze tip volgens mij en heb er zelf naar gekeken en is ideaal inderdaad :) Zie zelf ook dat Dundalk op de route ligt, dus in een ideale situatie kan die er ook bij :P

Zal de bovenstaande keuzes alvast meenemen, mocht je nog willen veranderen nu je weet dat bv Frankfurt en Praag niet samen gaan is dat uiteraard mogelijk.

Ik ben wel van plan om de steden die het nu niet worden, gewoon mee te laten doen in de volgende lotingen. Alleen de steden die al zijn gekozen zullen niet meer meedoen.

HRM1880

Praag en Frankfurt
Praag: geweldige stad en veel voetbal op alle mogelijke niveau's. Door de verschillende uren waarop gespeeld wordt ook veel mogelijkheden.
Frankfurt: rondom ook veel mogelijkheden met Wiesbaden, Darmstadt, Offenbach, Mannheim,...

groundhop.org

Loting 1: Sowieso Praag. Fantastische stad, goedkoop ook en genoeg mogelijkheden tot dubbels. Wij zagen er om 10:15 een wedstrijd van Meteor Praha tegen Admira Praha.

http://groundhop.org/2015/05/27/240515-fk-meteor-praha-viii-0-3-fk-admira-praha/

Loting 2: Afhankelijk van je budget. Dublin lijkt een mooier totaal pakket, maar Frankfurt is goedkoper en met Eintracht heb je daar inderdaad een fantastische club. Ga in ieder geval niet naar FSV want daar is echt verdacht weinig te beleven.

http://groundhop.org/2015/09/16/300815-fsv-frankfurt-1-0-fc-st-pauli/

ALenstra

FSV Frankfurt is een van de clubs waar ik juist naar toe wil. Heb jaren geleden een weekend Frankfurt geboekt om o.a. hun thuiswedstrijd tegen Energie Cottbus te bezoeken. Helaas had mijn trein een fikse vertraging en redde ik dat niet meer. Sindsdien heb ik niet meer de kans gehad.

watergatehopper


Frankfurt is qua stad zeker de moeite waard. Als je van discotheken houdt is de cocoon club wellicht iets voor je. Alsof je letterlijk in een cocon zit.....
Qua voetbal ben ik bij FSV en bij Eintracht geweest.

FSV:
http://www.watergatehopper.nl/page/frankfurt-stadion-am-bornheimer-hang

Eintracht:
http://www.watergatehopper.nl/page/frankfurt-waldstadion
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jeje

Jullie kunnen nog stemmen tot zaterdag 30 Januari 23:59 :)

FCT1980

Ik zou uiteraard kiezen voor Birmingham. Villa, Wolves, Baggies, Walsall en blues allemaal dichtbij elkaar. En binnen een klein uurtje zitten nog heel veel clubs. Succes
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

mike_t

@Jeje ; wanneer komt er een update?

Jeje

Citaat van: mike_t op feb 09, 2016, 11:39:34
@Jeje ; wanneer komt er een update?

Die volgt deze week, alleen tot morgen ben ik nog bezig met de voorbereiding van mijn profielwerkstukpresentatie, vandaar dat er al een tijdje geen update is geweest.

Jef400

Nou, kun je het überhaupt updates kunnen noemen? Zelfs puk van de pettenflat bezoekt meer wedstrijden per seizoen.