Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Ruudjeee op jan 21, 2019, 16:59:05
Ik dacht vandaag even rustig mijn tickets te kopen voor SC Heerenveen - PSV in het uitvak maar tot mijn verbazing was dit direct uitverkocht. Is er iemand met een clubkaart van Heerenveen die kan helpen voor tickets op het thuisvak, zo dicht mogelijk bij het uitvak?
Tot je verbazing? De afgelopen 2 jaar zijn alle kaarten (mits auto) binnen één minuut uitverkocht.

Ruudjeee

Citaat van: Nort op jan 21, 2019, 17:37:36
Tot je verbazing? De afgelopen 2 jaar zijn alle kaarten (mits auto) binnen één minuut uitverkocht.

Ja is dat zo raar dan?? Tegen Groningen kregen we met moeite het uitvak net vol.

Nort

Citaat van: Ruudjeee op jan 21, 2019, 17:45:32
Ja is dat zo raar dan?? Tegen Groningen kregen we met moeite het uitvak net vol.
Ja. Tegen Groningen waren alle autokaarten ook binnen 10 seconden verkocht (in de vrije verkoop), maar hadden we slechts 425 auto kaarten. De rest moest per bus. Bij Heerenveen was er een onbeperkt aantal kaarten voor de auto.

Ruudjeee

Citaat van: Nort op jan 21, 2019, 17:49:42
Ja. Tegen Groningen waren alle autokaarten ook binnen 10 seconden verkocht (in de vrije verkoop), maar hadden we slechts 425 auto kaarten. De rest moest per bus. Bij Heerenveen was er een onbeperkt aantal kaarten voor de auto.

Naïef gedacht dan van mijzelf. We moesten wachten helaas op 1 kameraad die niet in de voorrang viel.

Koller

Weet iemand of ik aan 4 kaarten zou kunnen komen voor de wedstrijd 1. FC Lokomotive Leipzig -    Chemnitzer FC op zondag 31-3? Ik heb al een account aangemaakt bij de thuisclub. Hoor graag of iemand advies/tips heeft.

red28

Is er iemand die een goed advies heeft voor het aanschaffen van tickets voor Levski Sofia?
Van de officiële website wordt ik niet veel wijzer, geen Engelse versie beschikbaar.....en ook google geeft me weinig tools.

Gaat om de wedstrijd Levski - Ludogorets op 9 maart.   

Alvast bedankt!

spons

Citaat van: red28 op jan 21, 2019, 22:54:59
Is er iemand die een goed advies heeft voor het aanschaffen van tickets voor Levski Sofia?
Van de officiële website wordt ik niet veel wijzer, geen Engelse versie beschikbaar.....en ook google geeft me weinig tools.

Gaat om de wedstrijd Levski - Ludogorets op 9 maart.   

Alvast bedankt!

Gewoon op de wedstrijddag aan de kassa
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

red28

Citaat van: spons op jan 21, 2019, 22:56:26
Gewoon op de wedstrijddag aan de kassa

Ze spelen tegen de koploper....geen volle bak dan?

Semper Fidelis

Citaat van: red28 op jan 21, 2019, 22:54:59
Is er iemand die een goed advies heeft voor het aanschaffen van tickets voor Levski Sofia?
Van de officiële website wordt ik niet veel wijzer, geen Engelse versie beschikbaar.....en ook google geeft me weinig tools.

Gaat om de wedstrijd Levski - Ludogorets op 9 maart.   

Alvast bedankt!

Als het goed is moet tzt de kaartverkoop via deze site verlopen: https://www.eventim.bg/bg/bileti/lebski-etr-sofia-vivacom-arena-georgi-asparuhob-510702/event.html

Al was het toen de pot tegen CSKA volgens mij pas één week van tevoren dat de kaarten erop kwamen.  Via Google Chrome kan ik de site van Levski Sofia laten vertalen naar het Engels, dat maakt het wel een stuk makkelijker ;)

Koning Kriel

Citaat van: Defender op jan 21, 2019, 15:30:58
Uiteindelijk 3 uur aangeschoven.. Heel amateuristisch voor een club die in 1B speelt.. en professioneel is..
Wat is jullie record ?

Ik heb ooit voor de bekerfinale van Willem II van 4:00 tot 10:00 (start verkoop) gewacht. Niet dat dat perse nodig was maar we dachten tijdens het stappen dat dat wel gezellig zou zijn en dat we dan in ieder geval in de gewenste trein konden zitten. Beide gedachten waren juist overigens.

Mokum1900

Iemand die me kan helpen aan een clubcard van MTK Boedapest , ik zou graag tickets willen kopen voor de derby tegen Tickets ferencvaros, zodat ik ook Hongarije aan me landepunt kan toevoegen , zag dat er nog genoeg tickets waren ( op hun webshop)


Waar je ook gaat ik volg je overal

FC_Emmen

Ik heb die wedstrijd ooit gezien, kon op vertoon van paspoort gewoon een ticket kopen bij de kassa.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

headout

2 maart as. spelen Spurs thuis tegen Arsenal. Is er iemand die me aan 1 kaart zou kunnen helpen, of connecties heeft?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

samvdl

Het weekend van 2 maart ga ik met mijn vader naar Londen. Op zaterdag gaan we naar Brentford, de dag erna willen we naar Fulham - Chelsea of Watford - Leicester. Voor Fulham heb ik een aankoopgeschiedenis, maar denk dat dat lastig wordt. Watford ben ik nog nooit geweest. Is er iemand die misschien een aankoopgeschiedenis, connecties of andere tips heeft?

Nort

Citaat van: samvdl op jan 26, 2019, 16:37:38
andere tips heeft?
Dit forum niet allen gebruiken als kaarten-vraagbak.