Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Joost op okt 06, 2018, 15:58:00
Gisteren hielden ze bij Roda 11 minuten lang een boycot omdat er 11 man een stadionverbod kregen vanwege het afsteken van vuurwerk en het slopen van stoeltjes.

Het kwam de sfeer absoluut ten goede.

Als je de exacte achtergrond van die actie niet kent moet je hem ook niet ventileren. Vreemd!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: Joost op okt 06, 2018, 15:58:00
Gisteren hielden ze bij Roda 11 minuten lang een boycot omdat er 11 man een stadionverbod kregen vanwege het afsteken van vuurwerk en het slopen van stoeltjes.

Het kwam de sfeer absoluut ten goede.

Dat kan ik mij goed voorstellen, die trommelaar bij jullie is dramatisch slecht.

Citaat van: FCT1980 op okt 07, 2018, 07:15:03
Als je de exacte achtergrond van die actie niet kent moet je hem ook niet ventileren. Vreemd!

Verlos ons Bjorn, wat was de achtergrond de actie?

spons

Citaat van: Hugo op okt 07, 2018, 08:48:33
Dat kan ik mij goed voorstellen, die trommelaar bij jullie is dramatisch slecht.


Maakt niet uit of hij goed of slecht is elke trommelaar in een stadion is vreselijk en zou verboden moeten worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

DanielsenAxedal

Inderdaad die trommels zijn waardeloos.
Clubs zouden een voorbeeld moeten nemen aan NAC qua dit:
https://sports.vice.com/nl/article/ne5exm/ratten-bier-en-fakkels-welkom-bij-de-breda-locos
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jef400

Supporters moeten zelf maar lekker uitzoeken wat ze doen. Als ze doorsnee willen zijn geeft dat enkel aan dat je er sfeertechnisch niet heen hoeft lijkt mij.

hgrm

Citaat van: Joost op okt 06, 2018, 19:50:43
Het zijn ultra's...

In Braunschweig ook zo'n actie, zag ik op Sportschau.

Het lijkt niet tot de heren ultra's door te dringen dat je achter het team hoort te staan juist als het slecht gaat. In plaats daarvan kwamen ze het eerste half uur niet opdagen omdat ze vonden dat de spelers niet genoeg hun best deden (alsof ze voor hun lol laatste staan...). De meeste ultra's denken dat zij de hoofdact zijn in het stadion, lijkt het wel. Als ik de club was, had ik ze helemaal niet meer toegelaten bij de wedstrijd...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: FCT1980 op okt 07, 2018, 07:15:03
Als je de exacte achtergrond van die actie niet kent moet je hem ook niet ventileren. Vreemd!

Zo werd het wel verteld door mensen die het kunnen weten.

Maar we gaan de groep verder geen aandacht meer geven die 25 man naken zichzelf nu al veel belangrijker dan ze zijn.

Koning Kriel

Citaat van: DanielsenAxedal op okt 07, 2018, 09:31:54
Inderdaad die trommels zijn waardeloos.
Clubs zouden een voorbeeld moeten nemen aan NAC qua dit:
https://sports.vice.com/nl/article/ne5exm/ratten-bier-en-fakkels-welkom-bij-de-breda-locos

Een voorbeeld nemen aan nac lijkt mij nooit een goed idee ;).
Ik vind een trommel soms een meerwaarde en soms ook niet. Het moet vooral niet zo zijn dat je 90 minuten lang alleen de trommel hoort en dat is bij uitvakken wel vaak het probleem.

Olav

Citaat van: Nort op okt 06, 2018, 12:15:06
Fijn hé, ultras.

Ik verwijt het niet direct de ultras, geen idee of het om hen ging.
Wel is het heel zonde en ook dom dat ze het zo ver hebben laten komen. Minuten na het eindsignaal zongen ze een lied wat eindigt met 'een blauwe jood'. Voor di nummer hebben ze al eerder een straf gekregen.. Voor Legia zijn ze al gematst, nu worden de eigen glazen ingegooid.

Citaat van: Hugo op okt 06, 2018, 12:15:18
Dat is erg zuur.  Zijn er nog alternatieven in de regio?

Maandag & dinsdag Wenen en woensdag t/m vrijdag Slowakije. Helaas niets anders, maar ik denk dat een willekeurige pot de schade slechts een beetje zou dekken. Volgend seizoen hopen dan maar!

wekke

Komend jaar gaan we nog eens voor een niet-voetbal-gerelateerde reis. Van Kaapstad reizen we naar Namibië en Botswana om te eindigen in Johannesburg. Iemand tips, dingen waar we rekening mee moeten houden, dingen die we zeker moeten doen, ...?

jdebruin96

Citaat van: wekke op okt 16, 2018, 10:25:35
Komend jaar gaan we nog eens voor een niet-voetbal-gerelateerde reis. Van Kaapstad reizen we naar Namibië en Botswana om te eindigen in Johannesburg. Iemand tips, dingen waar we rekening mee moeten houden, dingen die we zeker moeten doen, ...?

Wauw, super tof! Veel plezier!

Langemannetje

Citaat van: wekke op okt 16, 2018, 10:25:35
Komend jaar gaan we nog eens voor een niet-voetbal-gerelateerde reis. Van Kaapstad reizen we naar Namibië en Botswana om te eindigen in Johannesburg. Iemand tips, dingen waar we rekening mee moeten houden, dingen die we zeker moeten doen, ...?
Op safari gaan, ongegeneerd lokaal eten, overmatig drinken en uzelf laten verwennen door een Afrikaanse schone ;)
Jaloersmakende combinatie van landen, heel veel plezier alvast!
73 grounds in 14 verschillende landen

Nort

Citaat van: wekke op okt 16, 2018, 10:25:35
Komend jaar gaan we nog eens voor een niet-voetbal-gerelateerde reis. Van Kaapstad reizen we naar Namibië en Botswana om te eindigen in Johannesburg. Iemand tips, dingen waar we rekening mee moeten houden, dingen die we zeker moeten doen, ...?
Heel gaaf!
Hoe lang ga je, wat is het voornaamste doel van de reis en boek je via een reisbureau of doe je alles zelf?

Algemene tips:
- Blijf niet te lang in Johannesburg, al kan ik een fiets tour door Soweto wel aanraden.
- Loop geen grote afstanden in de avond, maar pak een taxi. 
- Uber is een zeer veilig en veel gebruikt vervoersmiddel in Z-A.
- Men spreekt het liefst niet Afrikaans, dus doe je vooral niet voor als 'Hollander' (al zal dat voor Belgen niet zo moeilijk zijn :p )

Kaapstad:
- Beklimming van Lion's head. Leuke (gratis) activiteit die beloond wordt met een subliem uitzicht.
- Trek een dag uit voor Kaap de Goede hoop en vergeet niet te stoppen bij Boulders Beach (pinguin paradijs).

ALenstra

Zaterdag 5 januari een bekerwedstrijd in Londen pakken. Vliegreis en hotel waren zeker niet duur.

Arjen

#3104
Voorlopige planning voor begin 2019:

- 05/01 West Ham United- Birmingham City
- 05/01 Crystal Palace- Grimsby Town
- 06/01 Fulham- Oldham Athletic
- 20/01 AA Gent- Anderlecht
- 07/03 Tranmere Rovers- Crewe Alexandra
- 08/03 Sheffield United- Rotherham United
- 27/04 Inter-Juve
- 01/05 Brescia-Ascoli