Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

geraldando

Een vraagje. Ben in weekend van 16 en 17 augustus in Madrid. Ik heb gekeken naar de start van de voorbije seizoenen in spanje en die viel altijd rond hetzelfde weekend uit. Heeft iemand al definitieve bevestiging gevonden wanneer deze competitie start? Want als ik er toch ben plak ik er ook wat potjes aan vast.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Joost

Ik zou eens kijken hoeveel weken na de WK finale in 2010 er gestart werd met de competitie. Dan heb je vast een goede indicatie.

voetbalfan

Ik ben niet zeker maar ik geloof dat landen als Spanje etc vrij laat beginnen na een WK.

geraldando

Na het EK werd in hetzelfde weekend als dit seizoen afgetrapt. Tenminste van wat ik zag op de site van Atletico Madrid. En huidig seizoen ook. Maar er is dus nergens bekend wanneer de seizoen ouverture daar gepland staat.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Verwijderd lid

Citaat van: geraldando op jan 29, 2014, 23:09:00
Na het EK werd in hetzelfde weekend als dit seizoen afgetrapt. Tenminste van wat ik zag op de site van Atletico Madrid. En huidig seizoen ook. Maar er is dus nergens bekend wanneer de seizoen ouverture daar gepland staat.

Het is wellicht iets omslachtig, maar mail eens met andere clubs uit de Primera Division.
Ik weet dat ze bij Valencia vrij snel op email reageren in het Engels; wellicht hebt dit je wat verder.

FCT1980

Citaat van: AthleticHolanda op jan 14, 2014, 22:32:33
Het stadion van Indautxu en Athletic in een foto. (klik om te vergroten)



Wat vind je nou als supporter van dit nieuwe stadion?
Als het af is dan lijkt het toch op een kopie van het Emirates? Of heb ik het mis? Mooie stad trouwens zo te zien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op feb 21, 2014, 14:01:41
Wat vind je nou als supporter van dit nieuwe stadion?
Als het af is dan lijkt het toch op een kopie van het Emirates? Of heb ik het mis? Mooie stad trouwens zo te zien.

Mooie stad? Ik zie vooral heel veel saaie flats. Maar het is daar goed toeven in de barretjes.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Hugo op feb 21, 2014, 17:05:57
Mooie stad? Ik zie vooral heel veel saaie flats. Maar het is daar goed toeven in de barretjes.

Je kijkt hier ook op de noordkant van de stad. De oude stad staat er niet op afgebeeld. Ik vond Bilbao een geweldig leuke stad. Baskenland is sowieso de moeite waard. Alleen het gebied rond de San Franciscostraat in Bilbao was 's avonds uitkijken. Maar das niet in de buurt van het stadion.
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 21, 2014, 18:24:30
Je kijkt hier ook op de noordkant van de stad. De oude stad staat er niet op afgebeeld. Ik vond Bilbao een geweldig leuke stad. Baskenland is sowieso de moeite waard. Alleen het gebied rond de San Franciscostraat in Bilbao was 's avonds uitkijken. Maar das niet in de buurt van het stadion.

Ik heb me ook wel vermaakt in Bilbao en ook, toen mijn reisgenoten hun roes uit lagen te slapen, tijd weten te vinden om het Guggenheim museum te bezoeken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Het enige positieve aan het Guggenheim was dat het daarbinnen niet regende, verder vond ik er echt helemaal niets aan.

spons

Citaat van: Joost op feb 21, 2014, 19:57:48
Het enige positieve aan het Guggenheim was dat het daarbinnen niet regende, verder vond ik er echt helemaal niets aan.

Ligt er denk ik ook een beetje aan wat de wisselende tentoonstelling was.

Er zijn mensen die vanuit heel de wereld alleen voor dat museum naar Bilbao komen en een voetbal stadion ( zelfs het oude San Mames ) helemaal niets vinden.

Smaken verschillen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Natuurlijk, maar ik heb wel geleerd dat moderne kunst niet aan mij besteed is. Ze hadden vorig jaar driemaal een zaal waarin hetzelfde schilderij in 12 verschillende tinten ophing.

AthleticHolanda

Citaat van: FCT1980 op feb 21, 2014, 14:01:41
Wat vind je nou als supporter van dit nieuwe stadion?
Als het af is dan lijkt het toch op een kopie van het Emirates? Of heb ik het mis? Mooie stad trouwens zo te zien.

http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=192.msg48718#msg48718 :-)

@Bier und Bratwurst: mij zeggen ze ook steeds dat ik dat gebied het beste maar mijd en ben er dus nog nooit geweest, heb jij daar wel eens rondgelopen?

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op feb 23, 2014, 21:01:26
http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=192.msg48718#msg48718 :-)

@Bier und Bratwurst: mij zeggen ze ook steeds dat ik dat gebied het beste maar mijd en ben er dus nog nooit geweest, heb jij daar wel eens rondgelopen?
Waarom best mijden? Waar is dt trouwens juist? Wij hebben daar vaak 's nachts de hele stad rondgedwaald en heb mij eigenlijk nooit onveilig gevoeld. Vond het juist een heel gemoedelijke stad.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op feb 23, 2014, 21:01:26
http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=192.msg48718#msg48718 :-)

@Bier und Bratwurst: mij zeggen ze ook steeds dat ik dat gebied het beste maar mijd en ben er dus nog nooit geweest, heb jij daar wel eens rondgelopen?

Met de auto reden we er langzaam doorheen. En 's avonds moesten we ook aan de andere kant van de rivier langs de wijk lopen van de binnenstad naar ons hotel. Veel vervelende personen die je daar 's avonds aanspraken, straathoeren ,onguur volk. Persoonlijk voor mij geen uitnodigende wijk.
Het ene stadion is het andere niet!