Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

#315
Sevilla heeft een (soort van) rivaliteit met Córdoba, maar niets speciaals met Granada voor zover ik weet. Houd wel de kaartverkoop in de gaten en probeer van tevoren met ze in contact te komen. Het is voor Granada wel een wedstrijd waar bovengemiddeld veel volk op afkomt dus wie weet restricties op de dag zelf.

Vergeet verder in Granada niet het Alhambra te bezoeken.

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op nov 30, 2015, 20:13:48
Sevilla heeft een (soort van) rivaliteit met Córdoba, maar niets speciaals met Granada voor zover ik weet. Houd wel de kaartverkoop in de gaten en probeer van tevoren met ze in contact te komen. Het is voor Granada wel een wedstrijd waar bovengemiddeld veel volk op afkomt dus wie weet restricties op de dag zelf.

Vergeet verder in Granada niet het Alhambra te bezoeken.
Cordoba-Sevilla is ook iets dat op stedelijk niveau leeft los van het voetbal. Weet niet hoe het in Sevilla is, maar toen ik voor een week op uitwisseling in Cordoba was, kon er niet veel positief gezegd worden over Sevilla.

geraldando

Citaat van: HRM1880 op nov 30, 2015, 20:51:37
Cordoba-Sevilla is ook iets dat op stedelijk niveau leeft los van het voetbal. Weet niet hoe het in Sevilla is, maar toen ik voor een week op uitwisseling in Cordoba was, kon er niet veel positief gezegd worden over Sevilla.

Ah het was Cordoba ja. Twijfelde zelf al of dat Granada die rivaal was. Ik probeer zeker op voorhand wel aan een ticket te komen anders wordt het een ander potje uitzoeken.

Dat de beker ook in die week wordt gespeeld zag ik al ja. Daarvoor moet ik nog even geduld hebben om te weten waarmee ik dat kan combineren.
Favoriete ground: Bosuilstadion

GiertjeNL

Ik probeer voor iemand kaartjes voor Barcelona - Sevilla te kopen.
Zijn die dingen echt zo belachelijk duur???
69 euro voor een kaartje bij de lichtmast?
Heeft iemand toevallig een truc? :)

Joost

Goedkoper wordt het niet nee.

Volgens mij is het voor de lokale bevolking wel goedkoper op de een of andere manier, misschien dat een van de Spanje liefhebbers daar meer van weet.

spons

Citaat van: Joost op dec 17, 2015, 09:18:04
Goedkoper wordt het niet nee.

Volgens mij is het voor de lokale bevolking wel goedkoper op de een of andere manier, misschien dat een van de Spanje liefhebbers daar meer van weet.

De socios krijgen korting op kaarten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Spanje is gewoon een heel duur land om voetbal te kijken.

Nort

Citaat van: HRM1880 op dec 18, 2015, 17:11:13
Spanje is gewoon een heel duur land om voetbal te kijken.

Kaarten bij Atletico kosten €40,00, vind ik voor Champions League wel meevallen.

Luccie

#323
Citaat van: HRM1880 op dec 18, 2015, 17:11:13
Spanje is gewoon een heel duur land om voetbal te kijken.

Ben in augustus dit jaar naar Valencia - Monaco geweest voor de 4e voorronde van de Champions League geweest.
Zat aan de lange zij, kosten......€ 23,--

Vond ik eerlijk gezegd niet echt duur. 

Joost

Citaat van: Luccie op dec 18, 2015, 17:37:42
Ben in augustus dit jaar naar Valencia - Monaco geweest voor de 4e voorronde van de Champions League geweest.
Zat aan de lange zij, kosten......€ 23,--

Vond ik eerlijk gezegd niet echt duur.

Bilbao was destijds ook duur en Racing Santander vond ik met 25 euro voor een plaats achter het doel in de Segunda ook niet goedkoop.

Het zal natuurlijk verschillen per club maar als Barcelona of Real Madrid langskomt vragen ze overal de hoofdprijs. Was het niet Malaga dat ooit zei; hele stadion 90 euro?

Bij Espanyol gaan ze nog en stap verder. Kijk dit maar; https://www.ticketmaster.es/nws/html/SeleccionEntradas;jsessionid=W02shBNzb85lnS2mh4R21pfLWsfb9fg12qcQqgRBct58Q5YQYpQZ!-721530858!-574653122!1450475180654?sesId=15745487&codSTK=CAT!Servicaixa#_

(en als-ie niet werkt, volg dit eens; http://www.ticketmaster.es/stk/nws/html/checkoutRedirectTkm.html?sessionEventId=15745487&familyId=3&lang=es )

wekke

Ik zocht in september de ticketinfo op voor een collega die naar Espanyol - Real Madrid wilde. Ook toen waren de goedkoopste tickets €90. Veel te hoog wat mij betreft.

spons

Citaat van: wekke op dec 18, 2015, 23:37:28
Ik zocht in september de ticketinfo op voor een collega die naar Espanyol - Real Madrid wilde. Ook toen waren de goedkoopste tickets €90. Veel te hoog wat mij betreft.

Dat is vaak de prijs voor derden. Het gebeurd dan vaak dat socios kaarten kunnen kopen voor laten we zeggen 40 euro.

Handelaren worden vaak socio om op die manier die goedkopere kaarten te kopen en dan vervolgens voor bijvoorbeeld 70 euro door te verkopen. Een win-win situatie de handelaar maakt winst en jij bent goedkoper uit dan dat je normaal zou zijn.

Op die manier kocht ik 3 jaar terug een kaartje Málaga - Barcelona wat mij normaal 75 euro zou kosten voor 45
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Saltacampos

Citaat van: spons op dec 19, 2015, 01:27:32
Dat is vaak de prijs voor derden. Het gebeurd dan vaak dat socios kaarten kunnen kopen voor laten we zeggen 40 euro.

Handelaren worden vaak socio om op die manier die goedkopere kaarten te kopen en dan vervolgens voor bijvoorbeeld 70 euro door te verkopen. Een win-win situatie de handelaar maakt winst en jij bent goedkoper uit dan dat je normaal zou zijn.

Op die manier kocht ik 3 jaar terug een kaartje Málaga - Barcelona wat mij normaal 75 euro zou kosten voor 45
Inderdaad, typische Spaanse "picardia" (slim gebruik maken van de situatie, zoals in de schelmenromans als Lazarillo de Tormes waarbij een blindenhulpje zijn blinde gierige baas belazert). Ze zijn er apetrots op en doen het dan ook meestal schaamteloos.
Over land and sea

Sebastiaan_W

Vraag van een collega hoe lastig het is om aan kaarten te komen voor Real Madrid - Valencia op 8 mei.
En wanneer gaan de kaarten meestal in de voorverkoop.

De Twaalfde Man

Ik heb op de planning staan om in maart volgend jaar een lang weekend Madrid te doen, om in ieder geval nog een wedstrijd in Vicente Calderon te kunnen zien. Nu heb je uiteraard de stadions van de grote jongens en daarnaast Rayo Vallecano. Zijn er naast die drie nog andere, misschien kleinere clubs die een karakteristiek stadionnetje hebben of wellicht ergens verlaten stadions staan?