Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Joost op dec 06, 2016, 11:11:45
Ik heb mijn hoop gevestigd op de CL wedstrijd die ze begin maart gaan spelen.
Dat moet wel lukken. Zowel in de 16e finale als in de groepsfase tegen PSV waren er op wedstrijddag nog kaarten beschikbaar.

Joost

Citaat van: Nort op dec 06, 2016, 11:30:23
Dat moet wel lukken. Zowel in de 16e finale als in de groepsfase tegen PSV waren er op wedstrijddag nog kaarten beschikbaar.
Dat is goed nieuws.

Het voordeel van die wedstrijd is dat ik al midden december weet wanneer hij gespeeld wordt. Kost dan wel 2 vrije dagen maar met een duel in het weekend is dat ook.

Nort

Citaat van: Joost op dec 06, 2016, 13:36:35
Dat is goed nieuws.

Het voordeel van die wedstrijd is dat ik al midden december weet wanneer hij gespeeld wordt. Kost dan wel 2 vrije dagen maar met een duel in het weekend is dat ook.
Door de weeks heeft ook als voordeel dat vliegen maar een paar tientjes kost!

Joost

Citaat van: Nort op dec 06, 2016, 13:50:33
Door de weeks heeft ook als voordeel dat vliegen maar een paar tientjes kost!

En de kinderen toch naar de opvang zijn!

AthleticHolanda

Wie Anoeta van Real Sociedad nog in haar huidige staat wil bezoeken moet snel zijn, in maart beginnen voorbereidingswerkzaamheden buiten het stadion en komende zomer gaat de eerste tribune plat.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op dec 14, 2016, 17:17:33
Wie Anoeta van Real Sociedad nog in haar huidige staat wil bezoeken moet snel zijn, in maart beginnen voorbereidingswerkzaamheden buiten het stadion en komende zomer gaat de eerste tribune plat.

Volgens mij mis je niet zo gek veel als je daar niet bent geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op dec 14, 2016, 17:17:33
Wie Anoeta van Real Sociedad nog in haar huidige staat wil bezoeken moet snel zijn, in maart beginnen voorbereidingswerkzaamheden buiten het stadion en komende zomer gaat de eerste tribune plat.
Goede tip. Al meteen een leuk weekend gekozen met Osasuna-Eibar en Real Sociedad Athletic. Nu maar hopen dat ze die op een andere moment spelen.
Kan ik ineens vragen in Pamplona of het Basken zijn.

AthleticHolanda

Alavés wil in 2021, het jaar van het 100-jarig bestaan, in een compleet vernieuwd stadion met een capaciteit van 32000 plaatsen spelen.

http://www.eitb.eus/es/deportes/futbol/alaves/videos/detalle/4558621/video-proyecto-mendizorrotza-nuevo-estadio-alaves/

AthleticHolanda

De boog die het oude San Mamés sierde staat momenteel op het trainingscomplex in Lezama.


AthleticHolanda

Nuevo Mestalla, vandaag...


Nort

Wordt er wel weer gebouwd?

AthleticHolanda

Momenteel niet. Laatst las ik ergens dat 2019 het nieuwe doel was, maar dat kan ik even nergens terug vinden.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op feb 13, 2017, 21:29:24
Momenteel niet. Laatst las ik ergens dat 2019 het nieuwe doel was, maar dat kan ik even nergens terug vinden.

Mooi ,dan kan ik nog even rustig aan doen alvorens ik het oude mestalla nog wil bezoeken
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Het echte Mestalla ziet er trouwens tien keer mooier uit. (op de foto's dan)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

De Twaalfde Man

Ik las van het weekend ergens dat de Bekerfinale in Spanje definitief de laatste wedstrijd is in Vicente Calderon.