Hoofdmenu

EK 2016 Frankrijk

Gestart door ALenstra, mei 12, 2015, 19:28:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Defender

Enkele vragen :

- Hoe groot is de kans als je 12 tickets (per 4) over 3 matchen bestelt dat je er 4 of 8 of 12 hebt met zoveel geregistreerden ?
- Is er een vak/level dat amper wordt genomen waar je dus meer kans hebt ?
- Moet je op voorhand betalen ? (als je er dan geen hebt krijg je je geld terug ? ((fifa maffia?))
- Destination tickets beter dan per match te bestellen of niet ?

Nergens toevallig een plan of agenda al waar welke speelstad matchen gespeeld worden ?

Groeten
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

smitswessel

Citaat van: Defender op jun 10, 2015, 12:29:53
Enkele vragen :

- Hoe groot is de kans als je 12 tickets (per 4) over 3 matchen bestelt dat je er 4 of 8 of 12 hebt met zoveel geregistreerden ?
- Is er een vak/level dat amper wordt genomen waar je dus meer kans hebt ?
- Moet je op voorhand betalen ? (als je er dan geen hebt krijg je je geld terug ? ((fifa maffia?))
- Destination tickets beter dan per match te bestellen of niet ?

Nergens toevallig een plan of agenda al waar welke speelstad matchen gespeeld worden ?

Groeten

- Hoe groot de kans is, kan denk ik niemand zeggen.
- Categorie 1 en 2 zullen minder worden gekozen lijkt mij, gezien de prijs is dit logisch.
- Je hoeft niet op voorhand te betalen (haal ik uit de bevestigingsmail die ik zojuist heb ontvangen), als je wordt ingeloot, wordt je creditcard direct     afgeschreven voor het bedrag van je gelootte tickets.
- Of destination tickets meer kans geven weet ik niet

Als je inlogt/account aanmaakt op de Uefa site, en dan op "ticket apply"  klikt, krijg je het overzicht met alle wedstrijden (data, tijdstip, speelstad, teams etc. etc.). Vanuit daar kan je jezelf inschrijven voor de wedstrijden.

Ik zou zeggen check de site van de uefa. Het inschrijven voor de tickets wijst zichzelf.

Jeje

Je kan nu zien welke wedstrijd je de grootste kansen voor hebt om kaarten voor te krijgen, alleen ik heb mijn wedstrijden al ingevuld en zie de kansen dus niet. Iemand die wel een account heeft en screenshots wil maken?

Jehoentelaar

Ik heb geen nieuwe application ingevuld om de foutieve oude (verlopen cc) te vervangen. Prefereer een eventuele reis naar Indianapolis en anders probeer ik begin volgend seizoen wat Bundesligaweekenden te combineren tot één Duitslandreis.

Zou wel leuk zijn als er wat medeforummers zijn die wel aan tickets komen en dan de verhalen hier terug te lezen!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Olav

Voor 550 eu kaarten aangevraagd voor wedstrijden in Lille en Lens.. 4 wedstrijden, wil er 2. Dus als het meezit heb ik over, als het tegenzit heb ik niets ! Afwachten..

Jeje

Citaat van: Olav op jul 08, 2015, 20:59:23
Voor 550 eu kaarten aangevraagd voor wedstrijden in Lille en Lens.. 4 wedstrijden, wil er 2. Dus als het meezit heb ik over, als het tegenzit heb ik niets ! Afwachten..

Welke wedstrijden gaf de applicatie als meest kansrijk?

Ik heb 12 wedstrijden 2 tickets aangevraagd. Denk dat het heel lastig gaat worden maar hoop echt op kaarten natuurlijk :)

Olav

Geen idee uit me hoofd.. De de meeste poulewedstrijden, m.u.v. Frankrijk en locatie Lyon, waren wel meer beschikbaar dan de rest. Heb ook aangevraagd voor een kwartfinale in Lens/Lille, scheen ook hogere kansen te hebben. Daarna leek het moeilijk! Dus ben benieuwd.

Jeje

Thanks!

Heb veel in Lille, Lens en Parijs. Vanavond sluit de applicatie. Duimen maar :)

spons

Ik heb ook besteld, wil net zoals ik in Portugal in 2004 heb gedaan in elk EK stadion minstens 1 wedstrijd zien

Op 15 augustus is de loting dus nog ruim een maand geduld hebben dus
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jeje

Citaat van: spons op jul 10, 2015, 14:30:05
Ik heb ook besteld, wil net zoals ik in Portugal in 2004 heb gedaan in elk EK stadion minstens 1 wedstrijd zien

Op 15 augustus is de loting dus nog ruim een maand geduld hebben dus

Als je 15 augustus nog niks hebt gehoord moet je contact opnemen staay er. Loting gebeurd zo snel mogelijk volgens mij.

FC_Emmen

Ik heb ook kaarten aangevraagd. Nu maar hopen...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

The UEFA EURO 2016 ticket portal closed at 20.16CET on Friday 10 July – exactly a year before the final in Paris.

Even though qualifying is still under way and the match schedule will not be completed until the final draw in December, in the one-month sales window 11,264,142 ticket requests were made through this website.

Ticket requests were received from 209 territories with 41% of those coming from host country France.

The three most popular matches are the final (1.2m requests), the opening match (650,000) and the quarter-final on 3 July (550,000), all of which will be played at the Stade de France.

Demand greatly outstrips supply for matches in all host cities – by a ratio of between 7:1 and 15:1, depending on the city.

A total of 15,964 tickets were requested for disabled spectators while the creation of a category of moderately priced tickets (from €25 for group matches to €85 for the final) has fuelled demand, with 6m requests for this category alone.

If you have applied for tickets for 'Le Rendez-Vous', here is what happens next:

• Random draws will take place to decide which applications have been successful, and all applicants will be notified about the results no later than 15 August.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jeje

Gister nog een mail dat je je saldo moet checken, loting zal snel plaatsvinden.

Duimen maar!

spons

Een kans van 1 op 7 tot 1 op 15 per wedstrijd, als ik 2 wedstrijden heb ben ik al tevreden de rest moet ik dan naar op een andere manier regelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jeje

Citaat van: spons op jul 16, 2015, 12:24:35
Een kans van 1 op 7 tot 1 op 15 per wedstrijd, als ik 2 wedstrijden heb ben ik al tevreden de rest moet ik dan naar op een andere manier regelen

Voor hoeveel wedstrijden heb je kaarten aangevraagd? En welke categorie?

Ik voor 14 wedstrijden waaronder openingswedstrijd en finale. Veel categorie 4 en een paar categorie 3.

Stuk of 6 wedstrijden zou natuurlijk ideaal zijn.

Maar mocht het tegenvallen ga ik denk ik follow your team een redelijk kleine ploeg pakken, zodat je dan toch minimaal drie wedstrijden hebt.