Twee weken groundhoppen door Europa! (Tips zijn welkom!)

Gestart door AB, mei 24, 2010, 22:44:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Citaat van: yesyes op mei 28, 2010, 17:17:12
Met zo`n mening raad ik je eens aan om een wedstrijd te bezoeken.... je mening zal waarschijnlijk veranderen....

Een van de eerste keren met Feyenoord stonden die Italiaanse mietjes onder het goedkeurend oog van de caribinieri vrolijk de ruiten van medesupporters in te tikken. Toen wij verhaal wilden gaan halen greep de politie wel in. Tegen ons. Een andere keer werd zoals eerder in dit topic verteld mijn vrouw beroofd van haar persoonlijke eigendommen. Ik heb dus niet zoveel met Italie.

King Nothing

Citaat van: AB op mei 28, 2010, 17:49:29
Cool, cool! Wanneer ga je? En heb jij al een (voorlopige) planning gemaakt?
Enige planning die ik heb is om op 8 augustus bij Ol.Lyon - Monaco te gaan kijken. De rest is toch cultuur snuiven, relaxen en een biertje drinken als ik eens een eenzame avond voor m'n tentje heb.

Tuurlijk kijk ik wel wat rond of er niet ergens een stadion in de buurt is, maar ik ga er niet speciaal voor omrijden. Alhoewel... Ik kom redelijk dicht langs München, Olympia Stadion en het Grunwalder stadion wil ik nog wel een keer bekijken. En ik kom in Venetië, Nova Gorica, Monaco, Luxemburg, Augsburg... Hm hm.

Nee serieus, ik zie wel. Als ik tijd heb pak ik wat mee, maar het is geen primair doel. Ik zie wel waar de auto mij brengt. Of waar ik de auto breng.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Fishy

Lange tijd geleden dat ik hier ben geweest, vraag me af of AB zijn plannen klaar heeft voor de zomer? Dit lijkt me zelf namelijk ook wel wat, alleen meer iets voor als het seizoen al een aantal maanden onderweg is (in oktober / november bijv.).

AB

Nu de lotingen voor de CL en El bekend zijn heb ik mijn "definitieve" reisschema klaar. Ik kan mijn geluk niet op want Braga speelt op 27 / 28 juli thuis tegen Celtic :D. Heerlijke wedstrijd waar ik zeker bij moet zijn! Een week later ga ik proberen op donderdag de thuiswedstrijd van Montpellier of Juventus te bezoeken. Welke van de twee zouden jullie kiezen?

Dit is mijn reisschema:

Dag   Datum   Van   Naar
zaterdag   24-jul   Rotterdam Centraal   - Bilbao
zondag   25-jul   Bilbao - Bilbao
maandag   26-jul   Bilbao - Braga
Indien Braga - Celtic op woensdag is ga ik nog naar Salamanca
dinsdag   27-jul   Braga
woensdag   28-jul   Figueira da Foz of Porto
donderdag   29-jul   Lissabon
vrijdag   30-jul   Feyenoord in Faro   
zaterdag   31-jul   Feyenoord in Faro   
zondag   1-aug   Faro    - Sevilla
maandag   2-aug   Sevilla - Madrid
dinsdag   3-aug   Madrid - Valencia
woensdag   4-aug   Valencia - Barcelona
donderdag   5-aug   Barcelona - Montpellier / Turijn
vrijdag   6-aug   Montpellier / Turijn - Stuttgart
zaterdag   7-aug   Stuttgart   - Rotterdam
zondag   8-aug   Feyenoord - FC Utrecht :D

Zo zal mijn reis eruit komen te zien. Vooral die laatste week zal vrij ambitieus worden qua tijd maar dat is een kwestie van goed plannen en van tevoren wellicht hostels boeken en vast kaarten regelen.

Vragen voor jullie
- zijn er al oefenwedstrijden / toernooien bekend die ik eventueel kan bezoeken?
- hoe makkelijk kan ik aan kaarten komen voor Braga - Celtic? zou het uitverkocht zijn?
- zelfde vraag voor Montpellier & Juventus (zal wel meevallen toch)?
- nog tips?

Ik krijg er verschrikkelijk veel zin in en zal jullie uiteraard op de hoogte houden via fotoverslagen :)


TeeZee


voetbalfan

Tof dat we je zowat dagelijks kunnen volgen met je trip door Europa. Ik hoop dat je vanavond een leuke wedstrijd hebt in het Astridpark, waar sta/zit je?
Ik wacht al op de foto's van Braga - Celtic!

Fishy

#37
Excuses, ik lees net dat de reis niet door is gegaan.