Verrassende Velden & Aantrekkelijke Amateurcomplexen

Gestart door hgrm, mei 08, 2011, 21:29:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Gerrit-Jan

Gisteren een toertocht gefietst rondom Arnhem waarbij ik onderweg ook nog een mooi complex zag: sportpark de Pinkenberg van VVO Velp.
Prachtige houten tribune en dito locatie midden op de veluwe.

Joost

Citaat van: Gerrit-Jan op jul 02, 2018, 13:51:11
Gisteren een toertocht gefietst rondom Arnhem waarbij ik onderweg ook nog een mooi complex zag: sportpark de Pinkenberg van VVO Velp.
Prachtige houten tribune en dito locatie midden op de veluwe.

Volgens mij staat die in de lijst met oudste tribunes van Nederland.

Footballromantic

Citaat van: Gerrit-Jan op jul 02, 2018, 13:51:11
Gisteren een toertocht gefietst rondom Arnhem waarbij ik onderweg ook nog een mooi complex zag: sportpark de Pinkenberg van VVO Velp.
Prachtige houten tribune en dito locatie midden op de veluwe.

Pareltje! https://www.indehekken.net/de-onontdekte-parel-in-nederland-vvo/
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Ik zat dit topic nog weer eens te bekijken en het is toch wel pijnlijk om te moeten constateren dat er van al het moois dat er 10 jaar geleden was alweer een hoop verdwenen en gesloopt is.

Om er een paar te noemen:

Zeeburgia
Neptunus
vv Hoogeveen
ASC Oegstgeest
UVS Leiden

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

watergatehopper

#67
Citaat van: Han op mrt 04, 2019, 19:28:40
SV Hielpen. Hindeloopen.




Briljante foto! Heel vaak gevoetbald hier. De mooiste wedstrijd die ik mij kan herinneren was voor de beker in de d-pupillen.
In een bizarre wedstrijd speelden we 7-7!! Beslissing volgde niet via penalty's omdat we begonnen met een poulesysteem. Geen idee of we de poule hebben overleefd.

Op de dijk linksboven op de foto is tijdens de bouwvak, traditioneel op zaterdag, één van de mooiste wedstrijden van het SKS skûtsjesilen te zien. De traditionele schepen varen afhankelijke van de route, vlak langs de dijk en gezien dit het IJsselmeer betreft waait het altijd net iets harder. Hoe harder de wind, des te meer spektakel(als het doorgaat). Voor de mensen die van traditie houden en eens een andere sport willen bezoeken is dit zeker een aanrader. Hoewel ook hier steeds meer traditie verloren gaat.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Han

#69
De eerder aangehaalde parel van VVO Rozendaal bij Arnhem is tijdloos. Deze plaat schoot ik eind 80'er jaren:





Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Dit is de hoofdtribune op Sportpark 't Cranevelt van thuisclub VDZ in Arnhem-Noord, geschoten eind jaren 80.

Naar verluidt is het de op één of twéé na oudste tribune van Nederland, in elk geval daterend uit 1923.

Dat roept wellicht de vraag op welke haar een of twee voorgangers zijn...






Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Citaat van: Han op mrt 04, 2019, 20:28:43
Dit is de hoofdtribune op Sportpark 't Cranevelt van thuisclub VDZ in Arnhem-Noord, geschoten eind jaren 80.

Naar verluidt is het de op één of twéé na oudste tribune van Nederland, in elk geval daterend uit 1923.

Dat roept wellicht de vraag op welke haar een of twee voorgangers zijn...


Pomtidom...

http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=1631.0

De publiekswissel

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed