Speelschema's 2015-2016

Gestart door Terranova, jun 02, 2015, 12:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smitswessel

Heren, dank dank dank!! Nuttige info!

Ik ben de eerste week in Toscane en de 2e week in Noord ItaliItalië (regio Verona, Brescia etc.) .
Maar in het Wiki overzicht zag ik dat op zondag Pisa AC 1909 thuis speelt. Ik denk dat dat wel een leuke optie kan zijn. Ik krijg echter geen speeltijd of uberhaupt website van Pisa gevonden. Dus als er niets veranderd rijd ik denk ik op de goede gok naar Pisa  .

Nogmaals dank voor jullie hulp en mocht er nog iemand adviezen hebben.....ik ben zeer gevlijd.

Joost

Toen ik keek naar de data van de speelronde eerder deze week was er nog helemaal niet geloot. Dus ga er maar vanuit dat je nog te snel bent. Op korte termijn zullen de wedstrijden wel worden vastgesteld waarbij het meerendeel op zondagavond blijft.

Pisa is een heel gaaf stadion waar ik toevallig drie jaar geleden zelf ook Coppa Italia gezien heb. Het is maar tien minuten lopen vanaf de scheve toren.

Kan die wedstrijd dus zeker aanraden maar zorg wel dat je van te voren een ticket hebt of kom heel vroeg. Tijdens mijn bezoek was er in eerste instantie alleen verkoop bij een klein winkeltje vlakbij het stadion. Dat sloot zo ongeveer precies toen we daar langsliepen.

Bij het stadion stond een behoorlijk rij met mensen die er dus eigenlijk niet in mochten. Uiteindelijk kwam er toch iemand met tickets en gooiden ze toch een loket open en hebben we de eerste twinitg minuten gemist, mede door de paspoortcontrole.

Vicenza is de enige uit de tweede ronde die in de regio ligt waar je op vakantie gaat.

smitswessel

Nou dat klinkt heel erg goed. Dan gaat het Pisa worden. Zoals het er nu naar uitziet spelen ze dus om 17.00 als ik het goed begrijp?

Mooi in te kleden met een middagje Pisa als argument voor de vrouw (en.... om tickets te scoren uiteraard).
De vraag is alleen of je in z'n stadion een fotocamera (super de luxe spiegelreflex) mag meenemen, want die wil vrouwlief uiteraard wel bijhebben. En uit ervaring weet ik dat dat niet overal accepted is. Maar heb nul ervaring met IT, dus vandaar de vraag.

Voetbalhopper

Citaat van: smitswessel op jul 26, 2015, 09:58:15
Nou dat klinkt heel erg goed. Dan gaat het Pisa worden. Zoals het er nu naar uitziet spelen ze dus om 17.00 als ik het goed begrijp?

Mooi in te kleden met een middagje Pisa als argument voor de vrouw (en.... om tickets te scoren uiteraard).
De vraag is alleen of je in z'n stadion een fotocamera (super de luxe spiegelreflex) mag meenemen, want die wil vrouwlief uiteraard wel bijhebben. En uit ervaring weet ik dat dat niet overal accepted is. Maar heb nul ervaring met IT, dus vandaar de vraag.

In Italia en zeker bij Pisa lijkt de camera mijn geen enkel probleem.

Tribuneklanten

In het weekend van 5 en 6 September vangt de Italiaanse serie C aan.
Wanneer de exacte data en tijden bekend gemaakt worden is mij niet bekend.

Jehoentelaar

Pisa is als stad overigens in de verste verte interessant te noemen als je meer wilt zien dan de toren (en het stadion, we zijn per slot van rekening groundhoppers).

Het is wel allebei op degelijke loopafstand van het treinstation, dus als het kan bespaar je de moeite van het vinden van een parkeergarage. Treinen kost in Italië ook niet heel veel mits je enigszins op tijd je kaartjes boekt via Trenitalia.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Terranova

Openingspost is bijgewerkt met alle aangeleverde informatie ! Wat overzichtelijker.
Mocht ik nog wat vergeten zijn laat het dan even weten in dit topic a.u.b.

Freekos79

Nog een paar uurtjes tot Italie, eindelijk!!
Volgende wedstrijd: ?


wekke

Al die opties en wensen. Ik zie door het bos de bomen niet meer en krijg geen knopen doorgehakt :-)

Penders

Weet er iemand hoe ver van tevoren de exacte datum in de Liga BBVA bekend wordt gemaakt?

Tribuneklanten

Donderdag 6 Augustus komt er meer informatie over het speelschema van de Serie B in Italië



Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar