Hoofdmenu

FC Limburg

Gestart door Stadionhopper, okt 21, 2008, 18:21:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Wat betekent het eigenlijk voor jou Joost? Ik kan me er bijna geen voorstelling van maken. Ga je je nu nog meer richten op groundhoppen, of zoek je een surrogaat? Exeter is leuk, maar nog al lastig om echt aan te hangen.

Houseman

Fortuna - MVV is natuurlijk prachtig... ben een weekendje weg dan dus dat wordt em niet voor mij.

Ik twijfel wel hevig of ik Fortuna nog ga meepakken...

Joost

#137
Citaat van: TeeZee op apr 02, 2009, 11:30:11
Wat betekent het eigenlijk voor jou Joost? Ik kan me er bijna geen voorstelling van maken. Ga je je nu nog meer richten op groundhoppen, of zoek je een surrogaat? Exeter is leuk, maar nog al lastig om echt aan te hangen.

Die laatste opmerking is zonder meer waar. Ik luister wel zo vaak als mogelijk naar de radioverslagen en ben blij met een zege en baal van een nederlaag maar de afstand is toch erg groot. Het is fijn een favoriete club te hebben in Engeland en ik leef er altijd naar toe om ze weer te kunnen zien spelen maar het is geen vervanging voor Roda.

Alemannia is dichterbij en al jaren mijn tweede club maar hoewel meer dan Exeter, ook geen vervanging voor Roda.

Het is geen surrogaat, ik ben oprecht fan van Alemannia en van Exeter maar de plek die Roda voor mij innam kunnen zij niet vullen.

Ik heb nog geen enkel idee eigenlijk, het dringt maar half door.

Als er nu noodzaak was geweest dan had ik het nog kunnen begrijpen maar die noodzaak is er gewoonweg niet. Roda had dit seizoen een tekort van 3 miljoen euro. Volledig toe te schrijven aan de fusieperikelen en machtsspelletjes van een voormalig raad van commissaris. Er lag een plan om de inkomstenkant van Roda te verbeteren. Fortuna brengt alleen schulden in en supporters en sponsoren waren tegen...

AthleticHolanda

Citaat van: Houseman op apr 02, 2009, 11:30:35
Fortuna - MVV is natuurlijk prachtig... ben een weekendje weg dan dus dat wordt em niet voor mij.

Mogen daar gewoon uitsupporters komen?

Rinus A.

Citaat van: Joost op apr 02, 2009, 11:25:26
Feyenoord - Roda JC
Fortuna Sittard - MVV

Telstar-Fortuna

Rinus A.

Citaat van: Breda op apr 02, 2009, 12:50:25
Fortuna-MVV heb ik al langer op mijn lijstje staan; weet iemand (Vaig misschien) al of je daar zonder CC binnen mag?

CC niet nodig, een kogelvrij vest daarentegen wel.

Lek11

Volgens mij is er wel een clubcard verplichting bij deze wedstrijd.

Als er mensen aan kaarten kunnen komen, hoor ik het graag. Ik zou ook graag naar deze laatste wedstrijd willen.

spons

Citaat van: Rinus A. op apr 02, 2009, 14:09:23
CC niet nodig, een kogelvrij vest daarentegen wel.

ga je schieten ? ik ben ook van plan om naar deze wedstrijd te gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Citaat van: Breda op apr 02, 2009, 18:15:33
Dat kan een mooie meeting van forumleden worden, zo te lezen...

Ook ik ben er als ik kaarten kan krijgen.

Hielke

Het doet denken aan de mensen die speciaal de A9 pakten om het vliegtuigwrak te kunnen zien liggen. Zoals ik, bijvoorbeeld.

Rinus A.

#145
Citaat van: spons op apr 02, 2009, 17:51:42
ga je schieten ? ik ben ook van plan om naar deze wedstrijd te gaan

Ik niet, ik denk dat ik die avond bij Omniworld-Telstar zit. Maar ik verwacht dat er één dezer dagen wel een Intifada zal uitbreken in de westelijke mijnstreek en dat de overige thuiswedstrijden van Fortuna gepaard gaan met de nodige uitspattingen.

Tegen MVV de laatste wedstrijd, er zullen er zijn die nu een stadionverbod toch niet meer uitmaakt eens lekker uit de band willen springen.

TeeZee

Ik heb me gisteren diverse malen afgevraagd hoe het moet voelen als de club waar je al jaren aanhanger van bent ineens ophoudt te bestaan. Ikzelf hang geen enkele club echt fanatiek aan, dus dat maakt het lastig. Sowieso ben ik niet zo'n groepsmens, al valt het wellicht wel te vergelijken met de band tussen groundhoppers onderling als je samen op reis bent. Dat heb ik toch ook wel gevoeld in Engeland gedurende de afgelopen jaren (mits ik met meer dan 2 personen was, anders is het geen groep te noemen). Op mijn werk heb ik het wel erg naar mijn zin, zeker ook onderling met de collega's. Waarschijnlijk zou het uiteenvallen daarvan vergelijkbaar zijn qua gevoel, lijkt me namelijk niet heel fijn.

Ik zag gisteren bij studio sport een reportage over o.a. de supporters van zowel Fortuna als Roda JC. Het "mooie" vond ik de diepe teleurstelling op de gezichten, zonder dat dat gepaard ging met agressie. Ik voelde met hun mee en had sympathie voor die mensen. Het blijft bijzonder jammer, vooral omdat beide clubs recentelijk nog enkele goede resultaten behaalden in de competitie en bekertoernooien.

TeeZee

Citaat van: Hielke op apr 02, 2009, 18:27:00
Het doet denken aan de mensen die speciaal de A9 pakten om het vliegtuigwrak te kunnen zien liggen. Zoals ik, bijvoorbeeld.
Het is een beetje ramptoerisme, al kan ik het me stiekem wel voorstellen dat iemand er om historische redenen bij wil zijn.

Sebastiaan_W

Citaat van: Rinus A. op apr 02, 2009, 14:08:59
Telstar-Fortuna

14 jaar geleden nam Fortuna Sittard op Sportpark Schoonenberg afscheid van de eerste divisie, door kampioen te worden en in 2009 neemt Fortuna Sittard afscheid van het betaalde voetbal op Sportpark Schoonenberg....

Hielke

Dit vind ik zonde:

CiteerSporting Limburg wil overigens binnen drie jaar een nieuw trainingscomplex bij het Parkstad Limburg Stadion aangelegd hebben. Kaalheide, de huidige trainingslocatie, zal dan verdwijnen.

Wat is er mis met Kaalheide als trainingslocatie? Niks lijkt me. Zelfs de kantine is er uitstekend!