Week 17: maandag 22 april t/m zondag 28 april

Gestart door RoelG, feb 26, 2013, 11:58:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: cafebac op apr 23, 2013, 19:15:58
Van mij mag Willem II nog drie keer winnen :)

Ik vond dat er tegen PSV een alleraardigste sfeer hing in Koning WII. Toch opvallend hoe de tribunes daar de hoofdrol hebben overgenomen van het voetbal de afgelopen jaren.

Zodat PSV nog 3e i.p.v. 4e kan worden ? :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sander11

HEYA DEN BOSCH!

cafebac

Citaat van: spons op apr 25, 2013, 10:31:32
Zodat PSV nog 3e i.p.v. 4e kan worden ? :-)

Dat maakt toch aanmerkelijk verschil voor de Europa League aangezien ze in de bekerfinale wel weer eens hun domme neus zullen stoten ;)

Europa League laten lopen te faveure van de competitie heeft ook 0 effect gehad trouwens, al was dat misschien anders geweest als die uit de hoofdstad niet zo dom tegen Boekarest uitgeschakeld waren en nog even doorgebekerd hadden.

spons

Citaat van: cafebac op apr 26, 2013, 08:18:33
Dat maakt toch aanmerkelijk verschil voor de Europa League aangezien ze in de bekerfinale wel weer eens hun domme neus zullen stoten ;)

Europa League laten lopen te faveure van de competitie heeft ook 0 effect gehad trouwens, al was dat misschien anders geweest als die uit de hoofdstad niet zo dom tegen Boekarest uitgeschakeld waren en nog even doorgebekerd hadden.

Ik zou als ik moest kiezen liever 4e dan 3e worden zodat we een extra ronde Europacup mogen spelen en meer kans hebben om naar de zogenaamde "kleinere" landen als bijvoorbeeld Armenië of Azerbeidzjan mogen.

Dat domme neus stoten in de bekerfinale van PSV valt volgens mij meestal wel mee
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koploper07

Op het laatste moment toch maar ff besloten om de Rotterdamse derby te bezoeken

26/04 Sparta Rotterdam - SBV Excelsior

28/04 Feyenoord - Heracles Almelo

RoelG

27-04 NAC-Ajax (gelukkig géén kampioenswedstrijd :) )
28-04 Standaard Wetteren - Hoogstraten (Kampioenswedstrijd Hoogstraten, ze hebben nog 1 puntje nodig)

cafebac

Citaat van: spons op apr 26, 2013, 16:47:04
Ik zou als ik moest kiezen liever 4e dan 3e worden zodat we een extra ronde Europacup mogen spelen en meer kans hebben om naar de zogenaamde "kleinere" landen als bijvoorbeeld Armenië of Azerbeidzjan mogen.


Daar heb je een punt! Nadeel is dat zo'n tripje altijd last-minute wordt, wat dat betreft is de poulefase toch n stuk makkelijker.

spons

Citaat van: cafebac op apr 27, 2013, 22:33:49
Daar heb je een punt! Nadeel is dat zo'n tripje altijd last-minute wordt, wat dat betreft is de poulefase toch n stuk makkelijker.

Loting voor de 3e voorronde is dit jaar op 19 juli ( de oprichtingsdatum van DE club in 1908 ) en de eerste wedstrijd pas op 1 augustus, tijd in overvloed dus om alles te regelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Klopt, grootste obstakel is dat ik begin augustus géén vakantie heb, maar een aantal collega's wel.


Cyclebob

Straks op stuwmeer in Tsjechië, per sms tussenstanden SVV-TAC volgen. Heb liever dat ze volgende week kampioen worden.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op apr 23, 2013, 16:41:05
25/04  Volkel - Wilhelmina '08
27/04    ??
28/04  SW Harelbeke - OMS Ingelmunster (ovb.)
27/04. Alblasserdam - Oranje Wit (1-2)
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Citaat van: Breda op apr 28, 2013, 20:32:19
Onderweg naar Gent/Oostakker vanmiddag ben ik vele bussen met Hoogstraten-supporters erin tegengekomen. Moet een mooie kampioensmatch zijn geweest?
Hoe was het bij Gent-Zeehaven. Leeft het nog nu ze verhuist zijn?