Antwerphopper

Gestart door hoevenen lion, sep 21, 2008, 22:56:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

georgesv

leuke report en foto's! en den aantwaarp blijft eeen beestige ploeg, hopelijk snel weer in eerste.
Pairay, daar wil/moet ik ook es naartoe!
liefst een thuismatch van rfcl, toch s hun kalender checken!

hoevenen lion

Zonet het verslag van de wedstrijd Oostende - Antwerp online geplaatst!

Hugo

Citaat van: hoevenen lion op dec 02, 2008, 21:07:53
Zonet het verslag van de wedstrijd Oostende - Antwerp online geplaatst!

Door de verbouwing is het Albert Park verbeterd. En ze trekken daar ook nog aardig wat publiek!

hoevenen lion

Heb net het verslag van Schalke 04 - Manchester City erop gezet!

georgesv

hoe heb je dat geregeld voor tickets voor schalke-Man city?

hoevenen lion

Enkele dagen voor de wedstrijd waren er nog tickets on sale op de website. Maar meestal wel maar losse plaatsen per vak.

hoevenen lion

Heb men blog nog eens geupdate. Als ik ooit nog eens de tijd en goesting krijg zet ik er een verslag bij. Maar heb het er even mee gehad.

1. FC Köln - Hamburger SV

VFL Bochum 1848 - 1. FC Köln

KV Luchtbalboys - OG Mortsel

Pieros

Citaat van: hoevenen lion op dec 16, 2008, 21:34:49
Heb men blog nog eens geupdate. Als ik ooit nog eens de tijd en goesting krijg zet ik er een verslag bij. Maar heb het er even mee gehad.

1. FC Köln - Hamburger SV

VFL Bochum 1848 - 1. FC Köln

KV Luchtbalboys - OG Mortsel

Hoe komen ze aan de naam Luchtbalboys?

Ici c est Paris

Citaat van: Pieros op dec 16, 2008, 21:41:17
Hoe komen ze aan de naam Luchtbalboys?

Luchtbal is een wijk in Antwerpen-Noord.

HJanneman

In navolging op het topic: de donkere aantrekkingskracht van derby's, ben ik ook wel benieuwd wat jij zo mooi vindt aan Millwall FC(verbeter me als ik je voorkeur verkeerd geïnterpreteerd heb), een club die hier door anderen verguisd wordt, volgens mij.
Is het de gelijkenis met Antwerp wat betreft club dat bekend staat als 'de hardste' van het land en daarom een bepaalde grote naam heeft in Europa?
Want behalve die gelijkenis, zie ik weinig andere gelijkenissen, omdat Millwall niet half zo succesvol is op sportief gebied als Antwerp.
Ik vind zelf zulke clubs waar het er allemaal wat emotioneler aan toegaat ook heel interessant, trouwens.
Het zou me in ieder geval niet afschrikken en me er toe laten besluiten om er niet heen te gaan.

hoevenen lion

Wat mij in Millwall zo aantrekt heb je eigenlijk al wel vermeld. De eerste wedstrijd van Millwall was voor amper 7.500 toeschouwers en een bar slechte wedstrijd. Maar de club cultuur is gewoon identiek aan die van Antwerp. En dat spreekt me zo aan. De slogan No one likes us zou ook perfect voor Antwerp passen.

Moet wel toegeven dat ik ze minder fanatiek volg het laatste jaar. De combinatie vaste relatie en het groundhoppen zijn daar niet goed voor. Had gehoopt voor de FA cup maar Hull zegt me niet zoveel en ben er ook al geweest. Nu maar hopen op de play offs.

HJanneman

Zou je een verslag kunnen plaatsen van een bezoek aan Millwall, ben namelijk zeer benieuwd naar de andere kant van het verhaal(iemand die zich juist aangetrokken voelt tot Millwall, ipv de afkeuring die je vaker bespeurt op het internet)?

Hugo

Citaat van: HJanneman op jan 30, 2009, 19:02:52
Zou je een verslag kunnen plaatsen van een bezoek aan Millwall, ben namelijk zeer benieuwd naar de andere kant van het verhaal(iemand die zich juist aangetrokken voelt tot Millwall, ipv de afkeuring die je vaker bespeurt op het internet)?

Grappig, die zogenaamde afkeuring bespeur ik veel minder. Ik bespeur dat Millwall, terecht of niet, door hun "reputatie" uit het verleden juist voor een hoop nieuwsgierigheid zorgt.

HJanneman

Ja, dat kom ik ook tegen, en ik zag laatst zelfs iemand door de straat rijden met een bumpersticker van Millwall, maar bijv. hier op het forum lijkt het voor enkelen een no-go-club, en dat blijkt ook wel een beetje uit het assortiment verslagen dat je van Millwall op dit forum kunt lezen.
En die nieuwsgierigheid op het web leidt eigenlijk vooral naar sensatie, maar weinig naar informatie over de club zelf.

hoevenen lion

Citaat van: HJanneman op jan 30, 2009, 19:02:52
Zou je een verslag kunnen plaatsen van een bezoek aan Millwall, ben namelijk zeer benieuwd naar de andere kant van het verhaal(iemand die zich juist aangetrokken voelt tot Millwall, ipv de afkeuring die je vaker bespeurt op het internet)?
Zal weldra eens een verslag proberen schrijven. Ben daar dus echt geen crack in daarom dat ik op mijn blog de laatste wedstrijden ook alleen maar foto's post.

Voor de geintreseerde hebben hem nog eens geupdate. En de komende weken zullen er weer wat weer update's volgen.