Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeje op dec 10, 2016, 17:24:38
Ga nou niet de wijsneus uithangen...

Ik snap wat je bedoelt maar ook als alle PL-clubs heel snel rijker worden moet je nog steeds zeventiende worden. En langjarige PL-clubs zakken ook meer dan eens weg in het drijfzand dat de Championship heet... (wat ik overigens een bijzonder interessante competitie ben ga vinden).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: Jeje op dec 10, 2016, 17:24:38
Ga nou niet de wijsneus uithangen...
Je schrijft gewoon onzin!

FCT1980

Citaat van: Jehoentelaar op dec 10, 2016, 20:24:21
Ik snap wat je bedoelt maar ook als alle PL-clubs heel snel rijker worden moet je nog steeds zeventiende worden. En langjarige PL-clubs zakken ook meer dan eens weg in het drijfzand dat de Championship heet... (wat ik overigens een bijzonder interessante competitie ben ga vinden).

De Championship is op dit moment de meest interessante competitie ter wereld. Althans, dat vind ik persoonlijk.
Dat is ook de reden dat ik het aan de ene kant niet erg vond dat Villa degradeerde. Uiteraard zie ik ze liever op het hoogste niveau en in Europa maar qua historische wedstrijden is de Championship echt top.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op dec 10, 2016, 22:27:56
De Championship is op dit moment de meest interessante competitie ter wereld. Althans, dat vind ik persoonlijk.
Dat is ook de reden dat ik het aan de ene kant niet erg vond dat Villa degradeerde. Uiteraard zie ik ze liever op het hoogste niveau en in Europa maar qua historische wedstrijden is de Championship echt top.
Het is in ieder geval de meest open competitie omdat zeker 75% van de clubs best wel bovenin mee zou kunnen.

Robin

Citaat van: Arjen op dec 08, 2016, 08:41:51
Dan zit ik meer te denken aan Cambridge-Leeds. Leeds neemt altijd veel mensen mee, leuk stadion, kleine club speelt thuis.

Ik zit in Manchester dat weekend en wacht nog op de verschuivingen, maar deze wedstrijd is helaas te ver weg.

Ben ook in Manchester dat weekend. Kaarten voor Reading thuis in de pocket. Begint al om 12.30 uur maar ik zie nog weinig leuks om direct na de wedstrijd met de taxi heen te gaan. FCUM staat nog op mijn lijstje maar die spelen uit helaaasch.

Joost

Citaat van: Robin op dec 15, 2016, 08:13:40
Ben ook in Manchester dat weekend. Kaarten voor Reading thuis in de pocket. Begint al om 12.30 uur maar ik zie nog weinig leuks om direct na de wedstrijd met de taxi heen te gaan. FCUM staat nog op mijn lijstje maar die spelen uit helaaasch.
Altrincham?

PetenSjaal

Loting 4de ronde. Worden de tijden en speeldata pas bekend na de laatste wedstrijd van ronde 3 gedaan is?

15:00 1 Tottenham Hotspur  VS Wycombe Wanderers   
15:00 2 Derby County  VS Leicester City   
15:00 3 Oxford United  VS Birmingham / Newcastle U   
15:00 4 Sutton U / AFC W'don  VS Leeds United AFC   
15:00 5 Liverpool / Plymouth  VS Wolverhampton Wanderers   
15:00 6 Norwich C / Southampton  VS Arsenal   
15:00 7 Ipswich T / Lincoln C  VS Brighton & Hove Albion   
15:00 8 Chelsea  VS Brentford   
15:00 9 Manchester United  VS Wigan Athletic   
15:00 10 Millwall  VS Watford   
15:00 11 Rochdale AFC  VS Huddersfield Town   
15:00 12 Sunderland / Burnley  VS Bristol City / Fleetwood   
15:00 13 Blackburn Rovers  VS Blackpool / Barnsley   
15:00 14 Fulham  VS Hull City   
15:00 15 Middlesbrough  VS Accrington Stanley   
15:00 16 Bolton / C Palace  VS Manchester City 

ALenstra

Volgens mij zijn er nu wedstrijden vastgesteld op vrijdag, zaterdag en zondag.

GmV

#68
Programma is nagenoeg wel vastgesteld

http://www.thefa.com/competitions/thefacup/fixtures

Ik zit met wat vrienden dat weekend in Londen. Willen ook graag zaterdag wat meepakken. Hopen op Crystal Palace en dan nog kaarten zien te regelen...



Robin

Kwartfinales :

Chelsea v Manchester United
Middlesbrough v Huddersfield Town or Manchester City
Tottenham Hotspur v Millwall
Sutton United or Arsenal v Lincoln City

Hopelijk in het uitvak naar Chelsea - United kijken! Spurs - Millwall ook wel een aardig affiche.

FCT1980

Citaat van: Robin op feb 20, 2017, 09:15:14
Kwartfinales :

Chelsea v Manchester United
Middlesbrough v Huddersfield Town or Manchester City
Tottenham Hotspur v Millwall
Sutton United or Arsenal v Lincoln City

Hopelijk in het uitvak naar Chelsea - United kijken! Spurs - Millwall ook wel een aardig affiche.

Mag ik vragen hoe je aan die kaarten komt?
Ik ben ook op zoek naar tickets voor één van de kwartfinales.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robin

Vrienden bij United, al zal het wel lastig worden. Maar grote allocation dus goede hoop!

FCT1980

Ach zo. Succes dan maar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

HRM1880

Citaat van: Robin op feb 20, 2017, 09:15:14
Kwartfinales :

Chelsea v Manchester United
Middlesbrough v Huddersfield Town or Manchester City
Tottenham Hotspur v Millwall
Sutton United or Arsenal v Lincoln City

Hopelijk in het uitvak naar Chelsea - United kijken! Spurs - Millwall ook wel een aardig affiche.
Ook wel een aardige affiche? Al mijn Millwall maten waren de afgelopen draws maar voor een club aan het hopen. Ik denk zelfs dat er nog altijd zijn aan het vieren. Die hebben al zo lang niet meer tegen elkaar gespeeld.

Robin

Klopt, laatste keer voor de FA Cup was in 1967. Spurs won de beker ook dat seizoen. In 1990 voor de laatste keer tegenover elkaar gestaan (competitie?). Het kan wel weer eens ;)