Nog 10 minuten geduld

Gestart door hgrm, sep 27, 2010, 21:16:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Aan deze regel uit en song van Wil Tura moet ik denken nu ik zit te wachten op de uitkomst van mijn assessment waarmee ik mijn lerarenopleiding Wiskunde hoop af te sluiten. Over tien minuten mag ik me weer melden bij de assessoren voor de uitkomst...
Later meer.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Het spannende zit 'm in het feit of je cum laude geslaagd bent?

hgrm

Het is gelukt...

Het zit 'm er in dat je eigenlijk wel weet dat je geslaagd bent, maar nog moet wachten of ze het daar mee eens zijn.
Cum Laude zit er niet in; te veel vrijstellingen en te lang bezig geweest. 8 jaar (wel met een onderbreking van 5 jaar) terwijl er 3 jaar voor staat...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Ik moest ogenblikkelijk denken aan Louki Knol en haar lyrics over algebra. Google alert.

Ik reserveer ontzag voor lieden die wiskunde en algebra doorgronden. Gek eigenlijk. Je hebt er geen fantasie voor nodig, je hoeft er niets voor te kunnen en je hoeft het alleen maar in je hoofd te stampen. Zo fucking concreet is het namelijk. Nothing scientific.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Citaat van: hgrm op sep 27, 2010, 23:04:39
Het is gelukt...

Het zit 'm er in dat je eigenlijk wel weet dat je geslaagd bent, maar nog moet wachten of ze het daar mee eens zijn.
Cum Laude zit er niet in; te veel vrijstellingen en te lang bezig geweest. 8 jaar (wel met een onderbreking van 5 jaar) terwijl er 3 jaar voor staat...

Gefeliciteerd, ik dacht eigenlijk dat je al jaren leraar was?!!?

Tsja en 8 jaar; gedegen opleiding zullen we maar zeggen.

Joost


hgrm

Citaat van: Hugo op sep 28, 2010, 07:38:19
Gefeliciteerd, ik dacht eigenlijk dat je al jaren leraar was?!!?

Tsja en 8 jaar; gedegen opleiding zullen we maar zeggen.

Ben ik ook, over een half jaar het 12,5 jarig jubilieum. Voor natuurkunde heb ik de bevoegdheid al jaren, voor wiskunde nu ook.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: hgrm op sep 28, 2010, 11:28:57
Ben ik ook, over een half jaar het 12,5 jarig jubilieum. Voor natuurkunde heb ik de bevoegdheid al jaren, voor wiskunde nu ook.

Op die manier, op welk niveau mag je dan lesgeven?

hgrm

Citaat van: Hugo op sep 28, 2010, 11:49:24
Op die manier, op welk niveau mag je dan lesgeven?

Bovenbouw Havo/VWO
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen