Week 30 Maandag 25 Juli t/m Zondag 31 Juli 2016

Gestart door De publiekswissel, jun 29, 2016, 17:15:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Waar vind je wat er naar de zaterdagavond is gegaan? Zie nog steeds overal alle wedstrijden op zondag staan.

En vriendschappelijke wedstrijden vind ik ook niet de 30e. Helaas.

Joost

Citaat van: rogo_breda op jul 19, 2016, 10:39:28
Waar vind je wat er naar de zaterdagavond is gegaan? Zie nog steeds overal alle wedstrijden op zondag staan.

En vriendschappelijke wedstrijden vind ik ook niet de 30e. Helaas.

De app van de Belgische bond.

HRM1880

Citaat van: Joost op jul 19, 2016, 09:18:52
Ik had gedacht dat er wel wat bekerduels naar de zaterdagmiddag zouden gaan maar dat valt tegen.

Ook alles dat naar zaterdagavond is gegaan is onbereikbaar vanuit Moeskroen. Hooguit de provinciale bekers kunnen nog een oplossing bieden maar die kalenders zijn nog niet te vinden.
Voor Antwerpen heb je het geweldige www.voetbalexpres.be
Bestaat er voor de andere provincies iets gelijkaardig?

Joost

Citaat van: HRM1880 op jul 19, 2016, 12:13:05
Voor Antwerpen heb je het geweldige www.voetbalexpres.be
Bestaat er voor de andere provincies iets gelijkaardig?

Bijna niet.

Footlux.be is aardig maar qua opzet niet zo strak als voetbalexpress. (dubbel s overigens anders kom je op een dode link uit)
http://www.foothainaut.be/ is wel goed.

wekke


rogo_breda

Hoe laat? Op de site van Beerschot staat fandag vermeld, bij Lierse een andere oefenmatch.

wekke

Citaat van: rogo_breda op jul 20, 2016, 18:26:30
Hoe laat? Op de site van Beerschot staat fandag vermeld, bij Lierse een andere oefenmatch.

Nu je het zegt, die wedstrijd gaat blijkbaar niet meer door en is vervangen door Lierse - Cordoba.

lato

als ik mij niet vergis mag Wilrijk-Lierse niet door gaan van de burgemeester, net zoals Antwerp-KVM en Standard dacht ik.

HRM1880

26/7 Maccabi Hoboken-YB Eskabee
27/7 Antwerp-Berchem
29/7 KV Mechelen-Club Brugge (ov)
30/7 Antwerp-Dessel

KRCM1904

Citaat van: HRM1880 op jul 21, 2016, 23:13:34
26/7 Maccabi Hoboken-YB Eskabee

Deze wedstrijd vind ik zelf ook wel interessant. Zowel een oud stadion, als een leuke ploeg waartegen Maccabi speelt.  Ook al zullen we ons niet teveel illusies moeten maken over het niveau van de wedstrijd. Ik denk dat ik deze wedstrijd ook ga bijwonen.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Hugo

Citaat van: KRCM1904 op jul 21, 2016, 23:47:16
Deze wedstrijd vind ik zelf ook wel interessant. Zowel een oud stadion, als een leuke ploeg waartegen Maccabi speelt.  Ook al zullen we ons niet teveel illusies moeten maken over het niveau van de wedstrijd. Ik denk dat ik deze wedstrijd ook ga bijwonen.

Wat is er leuk aan YB Eskabee?

wekke

Citaat van: Hugo op jul 22, 2016, 07:41:59
Wat is er leuk aan YB Eskabee?

De club is opgericht door supporters van SK Beveren toen die club ophield te bestaan. Ik weet niet hoe het er nu aan toe gaat, maar in het begin trokken ze tamelijk wat publiek.

Voetbalman

26/7 Lierse - Lokeren (friendly)
30/7 Brasschaat - Mariaburg (beker van België)
31/7 Avanti Stekene - KFC Sint Lenaarts (beker van België)

Appie_M

29-07 Valenciennes - Clermont Ferrand
30-07 Moeskroen - Anderlecht
31-07 KV Kortrijk - KAA Gent

Wesley10__