Voorbereiding Duitsland

Gestart door TonyS, mei 27, 2018, 12:42:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TonyS

Ik zie nog geen topic voor de oefencampagne voor seizoen 2018-19, dus hierbij een aanzet:
Eerste interessant duel dat ik zag aangekondigd: 24-07; 19u - Wuppertaler SV - Bayer 04 Leverkusen

Sebastiaan_W

21/07 minitoernooi bij SV Meppen met HSV en Stoke City.

Arjen

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 05, 2018, 19:47:00
21/07 minitoernooi bij SV Meppen met HSV en Stoke City.
Die gaat met potlood in de agenda.


Vinnn

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 05, 2018, 19:47:00
21/07 minitoernooi bij SV Meppen met HSV en Stoke City.

Dit is zéér interessant, dank voor het delen!

JoeySpiegelaar

8.7. 14:30 Uhr: TEDI-Cup mit Hertha BSC, Westfalia Herne, FC Brünnighausen (in Herne),

Als dit daadwerkelijk in het stadion van de Westfalia wordt gespeeld dan is het zeker de moeite waard....

mike_t


ALenstra

Citaat van: JoeySpiegelaar op jun 06, 2018, 12:52:15
8.7. 14:30 Uhr: TEDI-Cup mit Hertha BSC, Westfalia Herne, FC Brünnighausen (in Herne),

Als dit daadwerkelijk in het stadion van de Westfalia wordt gespeeld dan is het zeker de moeite waard....
Wordt in Wanne-Eickel gespeeld.

JoeySpiegelaar

Citaat van: ALenstra op jun 07, 2018, 19:31:19
Wordt in Wanne-Eickel gespeeld.

Dank. Wellicht toch even een kijkje nemen daar

watergatehopper


bijna ieder seizoen pak ik wel een oefenwedstrijd mee en iedere keer valt het tegen. Uiteraard niet qua stadion maar het voetbal is meestal niet om aan te gluren. Vorig seizoen was het Velbert tegen Fortuna Dusseldorf. Een Drama met hoofdletter D.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op jun 09, 2018, 21:15:48
bijna ieder seizoen pak ik wel een oefenwedstrijd mee en iedere keer valt het tegen. Uiteraard niet qua stadion maar het voetbal is meestal niet om aan te gluren. Vorig seizoen was het Velbert tegen Fortuna Dusseldorf. Een Drama met hoofdletter D.
Dat is toch logisch?!

watergatehopper

Citaat van: Nort op jun 10, 2018, 02:54:49
Dat is toch logisch?!

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Veel spelers zullen zich moeten bewijzen bij aanvang van het seizoen om een basisplaats te veroveren. Met die gedachte verwacht ik geen campingvoetbal. Waarom uberhaubt oefenwedstrijden spelen? Maar qua prestige is het logisch ja.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op jun 10, 2018, 09:53:50
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Veel spelers zullen zich moeten bewijzen bij aanvang van het seizoen om een basisplaats te veroveren. Met die gedachte verwacht ik geen campingvoetbal. Waarom uberhaubt oefenwedstrijden spelen? Maar qua prestige is het logisch ja.
Oefenwedstrijden laat ik normaal gewoon links liggen, tenzij ik in het buitenland ben er een wedstrijd in de buurt is. Soms hebben spelers te zwaar gertraind en zijn ze te moe, stelt de tegenstander niets voor of hebben ze schrik voor blessures en er staat ook gewoon helemaal niets op het spel, dus vrij logisch dat je een flutwedstrijd krijgt.
Over land and sea

Sebastiaan_W

18/07 VfL Bochum - Stoke City wordt in het stadion van Eintracht Rheine gespeeld.

rogo_breda

Citaat van: Saltacampos op jun 10, 2018, 17:26:03
Oefenwedstrijden laat ik normaal gewoon links liggen, tenzij ik in het buitenland ben er een wedstrijd in de buurt is.
Ik ook tegenwoordig. Belangrijke aspecten van een wedstrijdbezoek zijn voor mij namelijk de spanning/belangen en de sfeer, die zijn er niet bij vriendschappelijke potjes.