Hoofdmenu

Play-Offs

Gestart door Han, mei 12, 2008, 21:44:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Tweede Divisie

Zaterdag 10 mei:
Crystal Palace - Bristol City, 13:15 (1-2)

Zondag 11 mei:
Watford - Hull City 13:00 (0-2)

Returns:

Dinsdag 13 mei:
Bristol City - Crystal Palace, 20:45

Woensdag 14 mei:
Hull - Watford, 20:45


Derde Divisie

Vrijdag 9 mei:
Southend - Doncaster, 20:45 (0-0)

Maandag 12 mei:
Leeds - Carlisle, 20:45 (1-2)

Returns:

Donderdag 15 mei:
Carlisle - Leeds, 20:45 (0-2)

Vrijdag 16 mei:
Doncaster - Southend, 20:45

Vierde Divisie

Zaterdag 10 mei:
Darlington - Rochdale, 18:35 (2-1)

Zondag 11 mei:
Wycombe - Stockport, 19:00 (1-1)

Returns:

Zaterdag 17 mei:
Rochdale - Darlington, 13:00
Stockport - Wycombe, 19:00 (1-0)


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

In de hoogste twee divisies winnen de clubs waarvan ik dacht dat ze zouden verliezen. Na de winst van Bristol City en Hull, wist gisteravond ook Carlisle te winnen van favoriet Leeds United.

Inmiddels zijn de details bekend gemaakt voor de play-off final, mocht Bristol City het halen. Ik ga een poging wagen om aan kaartjes te komen.

Rinus A.

Citaat van: TeeZee op mei 14, 2008, 09:11:47Inmiddels zijn de details bekend gemaakt voor de play-off final, mocht Bristol City het halen. Ik ga een poging wagen om aan kaartjes te komen.

Beste, Bristol City hebben gister de finale al bereikt. 0-1 verlies thuis, maar in verlenging scoorden ze tweemaal.

Hull lijkt de logische tegenstander in de finale en daarmee is er meteen een nieuwe kandidaat om het laagste-punten-record van Derby over te nemen komend seizoen. Als Hull het wordt is er de vraag wat de dan de grootste engelse stad is die nog nooit een team heeft gehad op het hoogste niveau. Wakefield, Plymouth zijn kandidaten.

TeeZee

Citaat van: Rinus A. op mei 14, 2008, 09:50:54Beste, Bristol City hebben gister de finale al bereikt. 0-1 verlies thuis, maar in verlenging scoorden ze tweemaal.
Ik vond het al zo raar. Ik was in de veronderstelling dat er vanavond pas gespeeld zou worden. Enfin, het verklaart een hoop. Zondag begint de general sale.

CiteerHull lijkt de logische tegenstander in de finale en daarmee is er meteen een nieuwe kandidaat om het laagste-punten-record van Derby over te nemen komend seizoen.
Hull is van de categorie Reading, dus het zal wel meevallen.