Hoofdmenu

Staanplaatsen

Gestart door Tom Bodde, mrt 28, 2011, 14:15:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: betonrot op mrt 30, 2011, 14:38:32
ik heb een bekende kop bij de politie.

Daar zal waarschijnlijk een oorzaak van zijn ?

Dan heb je het er in het verleden misschien zelf ook wel naar gemaakt dat je nu met de combi moet
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Citaat van: spons op mrt 30, 2011, 14:49:23
Daar zal waarschijnlijk een oorzaak van zijn ?

Dan heb je het er in het verleden misschien zelf ook wel naar gemaakt dat je nu met de combi moet

Hoezo kort door de bocht...
Als je al 10 jaar met dezelfde kleine groep alle (uit)wedstrijden bezoekt, die begeleid worden door dezelfde agenten heb je inderdaad een bekende kop bij de politie.

Daarnaast krijgt iedere club dit seizoen een verplichte combi opgelegd naar Cambuur omdat tijdens de play-offs vorig jaar, de Cambuur aanhang zich op z'n zachtst gezegd niet heeft weten te gedragen.

spons

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 30, 2011, 15:17:36
Hoezo kort door de bocht...
Als je al 10 jaar met dezelfde kleine groep alle (uit)wedstrijden bezoekt, die begeleid worden door dezelfde agenten heb je inderdaad een bekende kop bij de politie.

Dan weten die agenten waarschijnlijk ook dat je je normaal gesproken wel gedraagt en zullen ze je gewoon laten zitten ook al zit je in een thuisvak.

Bij Feyenoord hebben ze mensen van het zogenaamde "bureau veiligheid" waardoor ik door sommigen ook wordt herkend bij uitwedstrijden terwijl ik in een thuisvak zit maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Mijn advies is dus gewoon doen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Citaat van: spons op mrt 30, 2011, 15:30:01
Dan weten die agenten waarschijnlijk ook dat je je normaal gesproken wel gedraagt en zullen ze je gewoon laten zitten ook al zit je in een thuisvak.

Bij Feyenoord hebben ze mensen van het zogenaamde "bureau veiligheid" waardoor ik door sommigen ook wordt herkend bij uitwedstrijden terwijl ik in een thuisvak zit maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Mijn advies is dus gewoon doen


Ik sta toch echt liever in het uitvak.
Punt één, daar staan we altijd met onze vaste groep bij elkaar om vocaal onze club te ondersteunen.
Punt twee, ik ken mezelf een heel klein beetje en als het echt spannend is op het veld weet men op het thuisvak ook gelijk dat ik niet voor Cambuur ben.

Mocht je er dan tussen uit worden gevist loop je ook nog eens de kans op een stadionverbod en dat heb ik er echt niet voor over. Dan nog liever met tegenzin in zo'n belachelijke kooi...

Hugo

In de juiste vakken kan jij bij Cambuur gewoon tussen het thuispubliek zitten en juichen, zeker als je voor Fortuna Sittard bent. Echt niks aan de hand.

Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op mrt 30, 2011, 16:02:25
In de juiste vakken kan jij bij Cambuur gewoon tussen het thuispubliek zitten en juichen, zeker als je voor Fortuna Sittard bent. Echt niks aan de hand.

Ik wil niet alle Cambuur supporters over een kam scheren, maar mijn ervaringen met een deel van de aanhang zijn niet zo positief. Ik heb daar samen met mijn broer een keer een behoorlijke sprint moeten trekken om "veilig" weg te komen bij het uitvak. Mijn auto was iets minder gelukkig en die heeft een verfbeurt gehad een aantal weken later...

betonrot

#21
Citaat van: spons op mrt 30, 2011, 14:49:23
Daar zal waarschijnlijk een oorzaak van zijn ?

Dan heb je het er in het verleden misschien zelf ook wel naar gemaakt dat je nu met de combi moet

Ja mijn vader werkt bij de politie en ik ken die spotters praktisch allemaal persoonlijk. Dat wil nog niet zeggen dat als ik de regels overtreed (als gebrandmerkt Fortuna Supporter tijdens combi in het thuisvak plaats neemt), ik ook daadwerkelijk gematst wordt. Ik ken ook de veiligheidscoördinator van Fortuna persoonlijk en dat wil nog niet zeggen dat de stewards die mij zullen herkennen mij niet erbij zullen lappen.

Zoals gezegd, ik ga liever met gelijkgezinden op pad. Mijn ploeg proactief steunen en dat betekend dus als er een verplichte combi is, dat ik wordt veroordeeld tot dat schandalige uitvak in Leeuwarden. Maar goed, zoals gesteld is dit een topic over staanplaatsen. Die zijn er niet in het uitvak bij Cambuur. Daar hebben ze namelijk van die achterlijk gekleurde stoelen met bizar weinig beenruimte.

Denk in het vervolg eerst na voordat je zegt : "ik zou ergens anders gaan zitten" en "als je bekend bent bij de politie, dan heeft dat een reden".

Joost

Ik moet in het thuisvak bij Willem II v Roda omdat het uitvak uitverkocht is. Dat ik dat nog mag meemaken.

Peenvogel

Citaat van: Joost op mrt 30, 2011, 19:25:53
Ik moet in het thuisvak bij Willem II v Roda omdat het uitvak uitverkocht is. Dat ik dat nog mag meemaken.

Gloryhunters ;)

Hugo

Citaat van: betonrot op mrt 30, 2011, 16:56:22
Ja mijn vader werkt bij de politie en ik ken die spotters praktisch allemaal persoonlijk. Dat wil nog niet zeggen dat als ik de regels overtreed (als gebrandmerkt Fortuna Supporter tijdens combi in het thuisvak plaats neemt), ik ook daadwerkelijk gematst wordt. Ik ken ook de veiligheidscoördinator van Fortuna persoonlijk en dat wil nog niet zeggen dat de stewards die mij zullen herkennen mij niet erbij zullen lappen.

Zoals gezegd, ik ga liever met gelijkgezinden op pad. Mijn ploeg proactief steunen en dat betekend dus als er een verplichte combi is, dat ik wordt veroordeeld tot dat schandalige uitvak in Leeuwarden. Maar goed, zoals gesteld is dit een topic over staanplaatsen. Die zijn er niet in het uitvak bij Cambuur. Daar hebben ze namelijk van die achterlijk gekleurde stoelen met bizar weinig beenruimte.

Denk in het vervolg eerst na voordat je zegt : "ik zou ergens anders gaan zitten" en "als je bekend bent bij de politie, dan heeft dat een reden".

Blijkbaar weet het je het beter maar het is echt een staanvak tegenwoordig in Leeuwarden.

Al die verplichtte combi's naar Leeuwarden vallen ook wel mee, alleen tegen GA Eagles was er geen dagverkoop aan de kassa. Tegen Zwolle in mei zal het waarschijnlijk ook zo zijn.

En ja de bezoekende supporters worden niet altijd even vriendelijk uitgezwaaid in Leeuwarden, dat is idd erg vervelend.


betonrot

#25
Citaat van: Hugo op mrt 30, 2011, 20:27:02
Blijkbaar weet het je het beter maar het is echt een staanvak tegenwoordig in Leeuwarden.

Al die verplichtte combi's naar Leeuwarden vallen ook wel mee, alleen tegen GA Eagles was er geen dagverkoop aan de kassa. Tegen Zwolle in mei zal het waarschijnlijk ook zo zijn.

En ja de bezoekende supporters worden niet altijd even vriendelijk uitgezwaaid in Leeuwarden, dat is idd erg vervelend.

Ik neem aan dat je het uitvak aan de lange zijde bedoeld? Ze hebben het verhuisd namelijk van de korte naar de lange zijde... Ik was er voor het laatst in 2010.
Het kan natuurlijk dat ze het ondertussen hebben veranderd maar de laatste keer dat ik er was was het gewoon nog met stoelen en alles erin. Zonder stoelen zou al een lichte verbetering zijn, nu nog een ander hek en het net weg en dan zou het best doenlijk zijn.



Beetje research gedaan en je hebt gelijk, ze hebben er een staanvak van gemaakt, mea culpa...



Zo was het nog geen jaar geleden :


Hugo

Allright, wel lekker old-skool in de hekken hangen.

betonrot

Ik had natuurlijk van iemand met Marc de Vries (tenminste die gast die lijkt wel op m) als avatar wel kunnen aannemen dat Cambuur tegenwoordig geen stoeltjes meer heeft staan.

Was ik maar niet zo koppig...

Hugo

Citaat van: betonrot op mrt 30, 2011, 23:00:21
Ik had natuurlijk van iemand met Marc de Vries (tenminste die gast die lijkt wel op m) als avatar wel kunnen aannemen dat Cambuur tegenwoordig geen stoeltjes meer heeft staan.

Was ik maar niet zo koppig...

Ik ben de broer van Satyr.

spons

Citaat van: Joost op mrt 30, 2011, 19:25:53
Ik moet in het thuisvak bij Willem II v Roda omdat het uitvak uitverkocht is. Dat ik dat nog mag meemaken.

foei mannetje burgelijke ongehoorzaamheid als het uitvak is uitverkocht moet je thuisblijven :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen