Tips goedkope reismogelijkheden

Gestart door Jeje, mei 28, 2015, 15:38:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HeroBero

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 28, 2019, 23:16:28
Staat op je kaartje

Ik heb hem er even bijgepakt, maar ik kan er niks op ontdekken..

ALenstra

Dat je vanaf Arnhem gratis mag reizen klopt niet. Bij toegangskaarten voor evenementen in en om Keulen geldt dit alleen binnen het zgn verkehrsverbund VRS, een gebied dat ongeveer Keulen, Bonn, Düren en Leverkusen beslaat. Of dit ook voor Viktoria Keulen geldt weet ik niet. Als het niet op het toegangskaartje staat dan is er geen vrij vervoer in het OV.

Joost

Op de website van Viktoria staat ook niets genoemd. Het is ook maar een kleine club dus ik denk dat zij die afspraken niet hebben.

Jef400

Fortuna Köln had ze ook niet.

HeroBero

Heeft er iemand toevallig een lijstje van clubs waarvoor het wel geldt?

Joost

Zo'n lijstje is er niet maar je mag er vanuitgaan dat alle clubs in 1. En 2. Bundesliga die ov regelingen hebben.

En daarnaast van oudsher grotere clubs op lager niveau.

hgrm

Citaat van: Joost op jul 31, 2019, 00:35:56
Zo'n lijstje is er niet maar je mag er vanuitgaan dat alle clubs in 1. En 2. Bundesliga die ov regelingen hebben.

En daarnaast van oudsher grotere clubs op lager niveau.

Zo simpel ligt het niet. Zo heeft Bayern bijvoorbeeld geen regeling, omdat dat ten koste zou gaan van de opbrengst van de parkeergarages van het stadion...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

rogo_breda

Veel aanbiedingen de komende maanden, ook in weekenden, om voor 68 euro op en neer te gaan van Brussel naar Londen. Check https://booking.eurostar.com/be-en/eurostar-sales?bookingType=standard&origin=8814001&destination=7015400

Uiteraard ook mogelijk via de Nederlandse site, dan kun je vanaf elk Nederlands station eerst naar Brussel reizen en kost een retour 118 euro.

spons

Citaat van: rogo_breda op jan 18, 2020, 14:17:43
Veel aanbiedingen de komende maanden, ook in weekenden, om voor 68 euro op en neer te gaan van Brussel naar Londen. Check https://booking.eurostar.com/be-en/eurostar-sales?bookingType=standard&origin=8814001&destination=7015400

Uiteraard ook mogelijk via de Nederlandse site, dan kun je vanaf elk Nederlands station eerst naar Brussel reizen en kost een retour 118 euro.

Het vliegtuig is vaak goedkoper
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

En zolang dat het geval is blijven mensen vliegen. Ik ben ook pro trein hoor. Maar met de huidige prijzen van de Eurostar stap ik ook liever de luchtbus in. Misschien moet ik dat eerdaags maar weer eens doen ook overigens..

rogo_breda