Hoofdmenu

Manchester

Gestart door Hoekie_B, sep 26, 2012, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Arsenal heb ik zelf iets aan. Ben het weekend van 13 t/m 15 april in Engeland.
Wolves - Birmingham City is overigens een mooi alternatief.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Langemannetje

Citaat van: FCT1980 op mrt 08, 2018, 13:59:11
Arsenal heb ik zelf iets aan. Ben het weekend van 13 t/m 15 april in Engeland.
Wolves - Birmingham City is overigens een mooi alternatief.
Gezien de huidige vorm van Wolves vind jij het vast niet erg om een middagje undercover op Molineux te zitten terwijl de Blues met een nulletje of 4 op hun bek gaan ;)
73 grounds in 14 verschillende landen

FCT1980

Citaat van: Langemannetje op mrt 09, 2018, 06:38:33
Gezien de huidige vorm van Wolves vind jij het vast niet erg om een middagje undercover op Molineux te zitten terwijl de Blues met een nulletje of 4 op hun bek gaan ;)

Juichen voor blues gaat me niet lukken en Wolves halen we toch niet meer in. Laat het maar 4-0 worden daar ;)
Maar ik heb mijn vader mee dat weekend dus Old Trafford trekt eigenlijk wel heel erg.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

casper.eniesee

In welke pub in Manchester zou ik woensdag de wedstrijd tegen moeten Liverpool kijken?
Instagram: Groundhopper024

Joost

Citaat van: casper.eniesee op apr 02, 2018, 18:35:07
In welke pub in Manchester zou ik woensdag de wedstrijd tegen moeten Liverpool kijken?

Je hebt vast collega's die daar een beter antwoord op kunnen geven dan wij :)

casper.eniesee

Ik ben benieuwd of iemand een echte City pub weet, lijkt me toch een leuke ervaring om zoiets dan mee te maken.
Instagram: Groundhopper024

ricodejong4

Citaat van: casper.eniesee op apr 02, 2018, 23:00:30
Ik ben benieuwd of iemand een echte City pub weet, lijkt me toch een leuke ervaring om zoiets dan mee te maken.

Volgens een vriend die vorig jaar zijn exchange in Manchester heeft gedaan is de Friendly Inn een echte City pub. Is wel iets buiten de stad, waar vroeger het oude stadion van City stond (Maine Road).

jdebruin96

#97
Van 28 december tot 1 januari ben ik in Manchester te vinden. Aangezien er op 29-12 in Manchester zelf niks is die dag en de steden rondom goed te bereiken heb ik 3 alternatieve potjes gevonden waar ik dus tussen twijfel:

Sheffield United - Blackburn Rovers
Preston North End - Aston Villa
Rochdale - Bradford City

Iemand tips die mijn twijfels weg kunnen nemen :)?

Nik

Sheffield heeft mijn hart wel een beetje gestolen, dus dat zou mijn eerste optie zijn. PNE heeft met Deepdale wel een prachtig stadion, en met Villa op bezoek ook een mooi uitvak.

ALenstra

Moeilijk. Ik kies normaal voor de dichtbij gelegen optie, Rochdale is ook niet verkeerd.

Joost

Citaat van: jdebruin96 op dec 03, 2018, 12:06:05
Van 28 december tot 1 januari ben ik in Manchester te vinden. Aangezien er op 29-12 in Manchester zelf niks is die dag en de steden rondom goed te bereiken heb ik 3 alternatieve potjes gevonden waar ik dus tussen twijfel:

Sheffield United - Blackburn Rovers
Preston North End - Aston Villa
Rochdale - Bradford City

Iemand tips die mijn twijfels weg kunnen nemen :)?

Gewoon even wachten tot vlak voor kerst om te zien welke wedstrijd op papier het leukste zal zijn.

FCT1980

Qua stadion is Sheffield United echt een aanrader. Qua stad is Sheffield ook top.

Qua uitsupport absoluut Aston Villa (en dag zeg ik niet met een gekleurde bril. Deepdale is geheel vernieuwd en enkel nog speciaal omdat PNE de eerste kampioen was.

Rochdale vond ik zelf niet zo heel spannend. Spotland is geen hele oude ground en zeker niet speciaal. 
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!