Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

De loting voor de vierde ronde:

1 Southampton or Ipswich Town v Crystal Palace
2 Cambridge United v Manchester United
3 Blackburn Rovers v Swansea City
4 Chelsea v Millwall or Bradford City
5 Derby County v Scunthorpe United or Chesterfield
6 Preston North End v Sheffield United
7 Birmingham City v West Bromwich Albion
8 Aston Villa v AFC Bournemouth
9 Cardiff City v Reading
10 AFC Wimbledon or Liverpool v Bolton Wanderers
11 Burnley or Tottenham Hotspur v Leicester City
12 Brighton & Hove Albion v Arsenal
13 Rochdale v Stoke City
14 Sunderland v Fulham or Wolverhampton Wanderers
15 Doncaster Rovers or Bristol City v Everton or West Ham United
16 Manchester City v Middlesbrough

Voetbalman

Cambridge - Manchester United wordt mijn 'target'. Zal verdomd moeilijk zijn om aan een of twee tickets te geraken, maar we gaan ons best doen.

Hugo

Jammer, de mooiste ronde (3e) bijna voorbij.

GH-Experiences

Citaat van: Freebird op jan 05, 2015, 21:49:04
Cambridge - Manchester United wordt mijn 'target'. Zal verdomd moeilijk zijn om aan een of twee tickets te geraken, maar we gaan ons best doen.

Dat is een heel mooi affiche maar er zijn duizenden United fans alleen al die daar naartoe willen.
Al mn Engelse vrienden werden gek van blijdschap met deze loting. Cambridge hadden ze nog nooit gehad in de cup vandaar.

Terranova

Zijn de ' grote ' clubs beschermd of kunnen ze al vanaf ronde 3 tegen elkaar loten?
Valt me op dat ze dit jaar vooral in de vorige ronde een ontzettend makkelijke loting hadden. Alles bijna thuis, jammer want dat is toch een beetje de charme van de FA Cup.

Vaig

Citaat van: Terranova op jan 06, 2015, 09:22:04
Zijn de ' grote ' clubs beschermd of kunnen ze al vanaf ronde 3 tegen elkaar loten?
Valt me op dat ze dit jaar vooral in de vorige ronde een ontzettend makkelijke loting hadden. Alles bijna thuis, jammer want dat is toch een beetje de charme van de FA Cup.
Nee het is gewoon een "vrije" loting. Ik vind de loting voor de 4e ronde al leuker, hoewel Chelsea en City weer een thuispot hebben tegen een lager geklasseerde club
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op jan 06, 2015, 17:38:16
Chelsea-Millwal :-) doet me terug denken aan 1995 https://www.youtube.com/watch?v=wQc7pDJgELM&feature=youtu.be
Je was wel een erg jonge hooligan.

Denniss

iemand enig idee waarom Cardiff in een leeg stadion speelt in de FA-Cup wedstrijd tegen Shrewsbury?

Robbie

Citaat van: Denniss op jan 10, 2016, 20:28:41
iemand enig idee waarom Cardiff in een leeg stadion speelt in de FA-Cup wedstrijd tegen Shrewsbury?

Gewoon weinig toeschouwers denk ik.

Jef400

Volgens mij is iedereen op de hoofdtribune gezet.

Han

Citaat van: Denniss op jan 10, 2016, 20:28:41
iemand enig idee waarom Cardiff in een leeg stadion speelt in de FA-Cup wedstrijd tegen Shrewsbury?

De gate was 4.500; niet verbazingwekkend als een FA Cup wedstrijd tegen een niet aansprekende tegenstander op een zondagavond vanaf 18.00 uur live te zien is op Welsh TV.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Denniss


Nickky

#13
Gisteren is er geloot voor de eerste ronde FA-Cup.
Nu zag ik dat alle wedstrijden geprogrammeerd staan op zaterdag 5 November 15.00

Hoe groot is de kans dat er nog wedstrijden qua aanvangstijden veranderd gaan worden? 14.00? 17.00? Of maar de zondag? Ik zou een leuke combinatie mogelijkheid wel aardig vinden....
Staat dit nu vast? of wordt er in de loop van de week nog geschoven?

Joost

Er worden 100% zeker potjes verplaatst,  nog even geduld