Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Citaat van: Nickky op dec 07, 2016, 21:29:55
Milwall - bournemouth lijkt mij wel de moeite, of vergis ik me daarin en romantiseer teveel.... ?
mega vol uitvak, volle tribunes voor die ene kraker tegen een grote club....
Dan zit ik meer te denken aan Cambridge-Leeds. Leeds neemt altijd veel mensen mee, leuk stadion, kleine club speelt thuis.

Ik zit in Manchester dat weekend en wacht nog op de verschuivingen, maar deze wedstrijd is helaas te ver weg.

spons

Citaat van: Joost op dec 07, 2016, 23:00:55
Vergeet niet dat Millwall in League One ongeveer meer publiek trekt dan Bournemouth in de PL.

Bournemouth en ook bijvoorbeeld Swansea vallen in de categorie; al geen je een aap een gouden ring...

Ben toch blij dat ik ooit nog op Vetch Field geweest ben
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op dec 08, 2016, 08:49:49
Ben toch blij dat ik ooit nog op Vetch Field geweest ben

Ik ben niet verder dan de poort gekomen. :(

Maar Swansea is toch niet veel meer dan een League One club die af en toe een keer Championship zou moeten spelen? Leuk voor ze dat het een keer PL is maar dat feestje heeft nu wel lang genoeg geduurd.

FCT1980

Citaat van: Joost op dec 08, 2016, 08:54:29
Ik ben niet verder dan de poort gekomen. :(

Maar Swansea is toch niet veel meer dan een League One club die af en toe een keer Championship zou moeten spelen? Leuk voor ze dat het een keer PL is maar dat feestje heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Helemaal mee eens. Maar de hele voetballadder in Engeland staat op de kop door het grote geld en wanbeleid van de historisch grote clubs.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: Joost op dec 08, 2016, 08:54:29
Ik ben niet verder dan de poort gekomen. :(

Maar Swansea is toch niet veel meer dan een League One club die af en toe een keer Championship zou moeten spelen? Leuk voor ze dat het een keer PL is maar dat feestje heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Natuurlijk, ik heb ook liever clubs als Newcastle, Aston Villa en Leeds in de PL maar dat kan je Swansea niet verwijten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op dec 08, 2016, 11:17:14
Natuurlijk, ik heb ook liever clubs als Newcastle, Aston Villa en Leeds in de PL maar dat kan je Swansea niet verwijten

Ik misgun het ze ook absoluut niet hoor. Ik vind alleen als voetballiefhebber dat ze ondertussen wel weer eens terugmogen naar het niveau waar ik vind dat ze thuishoren.

watergatehopper

Citaat van: Joost op dec 08, 2016, 11:30:13
Ik misgun het ze ook absoluut niet hoor. Ik vind alleen als voetballiefhebber dat ze ondertussen wel weer eens terugmogen naar het niveau waar ik vind dat ze thuishoren.

Proef ik hier iets van jaloezie?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jeje

Het probleem is dat als je eenmaal in de PL zit en je een beetje fatsoenlijk beleid voert je er vrij makkelijk in blijft gezien die clubs zoveel geld krijgen.

Joost

Citaat van: watergatehopper op dec 08, 2016, 12:37:17
Proef ik hier iets van jaloezie?

Nee, echt totaal niet. Hooguit een autistisch trekje.

Nort

Citaat van: Jeje op dec 08, 2016, 12:48:17
Het probleem is dat als je eenmaal in de PL zit en je een beetje fatsoenlijk beleid voert je er vrij makkelijk in blijft gezien die clubs zoveel geld krijgen.
Er is toch nog steeds een evengrote kans om te degraderen als voorheen?

Gerrit-Jan

Citaat van: FC_Emmen op dec 05, 2016, 22:40:10
Sutton - Wimbledon lijkt mij een leuke match om bij te wonen.

Dat lijkt me ook een  hele mooie, net als Cambridge - Leeds en Barrow - Rochdale.
Is bekend wanneer de tv-wedstrijden bekend worden gemaakt?

HRM1880

Citaat van: Gerrit-Jan op dec 08, 2016, 13:57:52
Dat lijkt me ook een  hele mooie, net als Cambridge - Leeds en Barrow - Rochdale.
Is bekend wanneer de tv-wedstrijden bekend worden gemaakt?
Dat is ondertussen gebeurd.
http://www.thefa.com/competitions/thefacup/fixtures?utm_source=t.co&utm_medium=referral

ALenstra

Ik heb de keus uit QPR-Blackburn Rovers, Millwall-Bournemouth, Brentford-Halifax/Eastleigh en eventueel Watford-Burton Albion.

Jeje

Citaat van: Nort op dec 08, 2016, 12:54:56
Er is toch nog steeds een evengrote kans om te degraderen als voorheen?
Ga nou niet de wijsneus uithangen...

ALenstra

Citaat van: Nickky op dec 07, 2016, 21:29:55
Milwall - bournemouth lijkt mij wel de moeite, of vergis ik me daarin en romantiseer teveel.... ?
mega vol uitvak, volle tribunes voor die ene kraker tegen een grote club....
Gezien de toegangsprijs van 25 pond die Millwall vraagt hebben ze hoge verwachtingen van de wedstrijd. En ik zie de North Stand die als uitvak dient niet vol lopen. Zo'n grote club is AFC Bournemouth ook weer niet.