Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nickky

Fijn! Dankjewel Joost !

ALenstra

In ieder geval is Eastleigh-Swindon Town op vrijdag en Southport-Fleetwood Town op maandag.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op okt 20, 2016, 16:46:31
In ieder geval is Eastleigh-Swindon Town op vrijdag en Southport-Fleetwood Town op maandag.

Volgens mij is die laatste ook de enige echt interessante deze ronde?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op okt 20, 2016, 20:06:34
Volgens mij is die laatste ook de enige echt interessante deze ronde?

St.Albans City tegen Carlisle United is ook leuk.

Joost

Southport v Fleetwood springt er voor mij wel uit.

Nickky

Waar vinden jullie dan de info over die tijden? Ik kijk eigenlijk altijd op de site vd BBC .... maar daar staat alles nog om 15.00.

Joost

Vers van de pers;

Nickky

Zo, ik weet niet, waar je dit soort documenten vandaan tovert, maar top!

Ik ga voor St Albans. Zou je daar gewoon tickets aan de kassa kunnen krijgen, of is dat een utopie? Ik heb niet zoveel ervaring met Cup wedstrijden.

ALenstra

De club adviseert op zijn website om vooraf kaarten te kopen aangezien men meer publiek verwacht dan normaal.

Nickky

Nog even hoor, dan hou ik op te zeuren, maar de zaterdag... ik wist best een stukje reizen.. wat zal ik doen Exeter City-luton (lijkt me een geweldige ground) of toch Portsmouth - Wycombe? Of de andere kant op, Norwich City - Leeds...?
Of eventueel Charlton - Scunthorpe? Dagenham - Halifax?

Wie heeft er goede suggesties?

Jeje

Citaat van: Nickky op okt 22, 2016, 22:35:23
Nog even hoor, dan hou ik op te zeuren, maar de zaterdag... ik wist best een stukje reizen.. wat zal ik doen Exeter City-luton (lijkt me een geweldige ground) of toch Portsmouth - Wycombe? Of de andere kant op, Norwich City - Leeds...?
Of eventueel Charlton - Scunthorpe? Dagenham - Halifax?

Wie heeft er goede suggesties?

Exeter gaat die mooie staantribune tegen de vlakte gooien, weet niet wanneer maar als je die nog kan bezoeken zou ik dat zeker doen!

Joost

Citaat van: Nickky op okt 22, 2016, 10:25:54
Zo, ik weet niet, waar je dit soort documenten vandaan tovert, maar top!

Ik ga voor St Albans. Zou je daar gewoon tickets aan de kassa kunnen krijgen, of is dat een utopie? Ik heb niet zoveel ervaring met Cup wedstrijden.

Deze zag ik op twitter voorbij komen. Voor eigenlijk elke competitie geldt; kijk op de site van de competitie zelf voor de beste en snelste informatie. In dit geval dus: http://www.thefa.com/thefacup/fixtures


Citaat van: Nickky op okt 22, 2016, 22:35:23
Nog even hoor, dan hou ik op te zeuren, maar de zaterdag... ik wist best een stukje reizen.. wat zal ik doen Exeter City-luton (lijkt me een geweldige ground) of toch Portsmouth - Wycombe? Of de andere kant op, Norwich City - Leeds...?
Of eventueel Charlton - Scunthorpe? Dagenham - Halifax?

Wie heeft er goede suggesties?

St. Albans zal niet uitverkopen. Tegen Macclesfield enkele jaren terug waren er 3200 toeschouwers. Carlisle heeft een heel aardige fanbase in Londen en ik denk dus dat het nog wel iets hoger dan 3200 gaat komen. Kaartjes voor die wedstrijd moeten geen probleem zijn en lijkt me een fantastisch leuke pot en stadion. St. Albans doet het ook heel aardig dit seizoen na jaren van zorgen en staat in de subtop van de National League South.

Opties om twee wedstrijden te zien op 1 dag zijn redelijk beperkt voor zaterdag. Om 1230 Merstham v Oxford is prima te combineren met Crawley v Bristol Rovers.

Wolves om 1230 valt te combineren met Walsall om 15:00 of zelfs met Bristol City v Brighton om 17:30. Bristol is ook een prima stad voor een zaterdagavond, én je hebt gelijk twee Championshippotjes voor jullie site.

Als je maar 1 wedstrijd wilt zien en nog graag de prachtige hoofdtribune van Exeter wilt aanschouwen dan is de wedstrijd tegen Luton uitstekend. Die staantribune blijft overigens gewoon staan daar. Portsmouth zal ook niet tegenvallen. Charlton v Scunny zou ik overslaan net als vrijwel alle andere FA Cup duels. Er zal er vast eentje in 3-5 eindigen maar echt aansprekende duels zitten er niet bij. Dan is Norwich v Leeds leuker denk ik.

Vrijdagsvonds Brentford v Fulham?

Hugo

Citaat van: Joost op okt 22, 2016, 23:42:56
St. Albans zal niet uitverkopen. Tegen Macclesfield enkele jaren terug waren er 3200 toeschouwers. Carlisle heeft een heel aardige fanbase in Londen en ik denk dus dat het nog wel iets hoger dan 3200 gaat komen. Kaartjes voor die wedstrijd moeten geen probleem zijn en lijkt me een fantastisch leuke pot en stadion. St. Albans doet het ook heel aardig dit seizoen na jaren van zorgen en staat in de subtop van de National League South.

Tegen Mansfield in 2013 zal je bedoelen.

Nort

Citaat van: Jeje op okt 22, 2016, 22:54:22
Exeter gaat die mooie staantribune tegen de vlakte gooien, weet niet wanneer maar als je die nog kan bezoeken zou ik dat zeker doen!

Joost

Citaat van: Hugo op okt 23, 2016, 09:35:20
Tegen Mansfield in 2013 zal je bedoelen.

Ik zou zweren die die n op wikipedia gisteren nog ccle waren.