Verlanglijst/vooruitzicht 2017-2018

Gestart door De Twaalfde Man, mei 18, 2017, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Penders

Neem er ook weer een paar mee van het vorige lijstje:
- RC Lens
- KV Mechelen
- Standard Luik
- MSV Duisburg
- AS Roma/ Lazio
- Werder Bremen
- HSV
+ nog een aantal uit Nederland pakken om de ere/ jupiler verder af te vinken

ricodejong4

#46
Eerste tripje van het nieuwe seizoen op de radar! Eind juli wellicht naar Dublin en 28 juli Shamrock Rovers - Bohemians bezoeken.
Deze wedstrijd staat op een vrijdag gepland, die dag ervoor is een speelronde uit de 3e voorronde Europa League. Shamrock Rovers begint in de 1e kwalificatieronde, is er daarom een kans dat de wedstrijd tegen Bohemians verzet gaat worden?

San Paolo

Citaat van: ricodejong4 op mei 30, 2017, 11:22:53
Eerste tripje van het nieuwe seizoen op de radar! Eind juli wellicht naar Dublin en 28 juli Shamrock Rovers - Bohemians bezoeken.
Deze wedstrijd staat op een vrijdag gepland, die dag ervoor is een speelronde uit de 3e voorronde Europa League. Shamrock Rovers begint in de 1e kwalificatieronde, is er daarom een kans dat de wedstrijd tegen Bohemians verzet gaat worden?

Normaliter is vrijdagavond de vaste speeldag in Ierland. Indien het Shamrock Rovers lukt de derde ronde te halen in de Europa League zal de wedstrijd tegen Bohemians logischerwijs verzet worden. Wel mooie derby. Vorig jaar naar de derby bij Bohemians geweest.

Vooruitzicht 2017-2018:
Emmen (laatste club Eredivisie/Jupiler League)
Combinatie met Emmen in Duitsland. Bijvoorbeeld SV Meppen in 3. Liga (indien ze promoveren).
Engeland/Schotland trip. Vermoedelijk omgeving Glasgow, Edinburgh of Newcastle.

De Twaalfde Man

Citaat van: De Twaalfde Man op mei 18, 2017, 15:34:25
Aangezien veel competities in het seizoen 2016-2017 aan hun einde zijn gekomen of de komende maand eindigen, alvast een vooruitblik op het seizoen 2017 - 2018. Wat heb je al op de planning staan en hoe ziet je wensenlijstje eruit?

Ik wil graag dit jaar nog Belfast bezoeken voor The Oval voordat het te laat is. Daarnaast staan hoog op het verlanglijstje:

- Krakau derby
- Kosovo
- Portugal (idealiter Benfica vs Porto)
- Tirana derby
- St. Etienne vs Ol. Lyon

Benieuwd wat ik aankomend jaar kan afstrepen.
De Tirana derby kan ik voor volgend seizoen wel wegstrepen. Tirana is gedegradeerd helaas. Maar wat anders voor verzinnen.

De Twaalfde Man

Citaat van: ricodejong4 op mei 30, 2017, 11:22:53
Eerste tripje van het nieuwe seizoen op de radar! Eind juli wellicht naar Dublin en 28 juli Shamrock Rovers - Bohemians bezoeken.
Deze wedstrijd staat op een vrijdag gepland, die dag ervoor is een speelronde uit de 3e voorronde Europa League. Shamrock Rovers begint in de 1e kwalificatieronde, is er daarom een kans dat de wedstrijd tegen Bohemians verzet gaat worden?
Dat is heel lastig aangeven. Als ik kijk naar afgelopen seizoenen, dan was er rond Europees voetbal geen speelronde in de competitie of de UEL wedstrijd werd op dinsdag gespeeld. De vraag is natuurlijk ook of Shamrock überhaupt de 3e ronde gaan halen. Weinig succes gehad de afgelopen jaren.

ricodejong4

Citaat van: De Twaalfde Man op mei 30, 2017, 12:43:28
Dat is heel lastig aangeven. Als ik kijk naar afgelopen seizoenen, dan was er rond Europees voetbal geen speelronde in de competitie of de UEL wedstrijd werd op dinsdag gespeeld. De vraag is natuurlijk ook of Shamrock überhaupt de 3e ronde gaan halen. Weinig succes gehad de afgelopen jaren.

Heb wat research naar vorige jaren gedaan, toen werden de competitiewedstrijden van Dundalk en Cork City die toen nog Europees speelden naar oktober (!) verplaatst. Dit werd echter een week van tevoren pas bekend, dus waarschijnlijk wachten ze wel Q1 en Q2 af. Gunstig, want ik verwacht inderdaad gezien de laatste Europese seizoenen van Shamrock Rovers wel dat ze er binnen die rondes uitvliegen. Vliegtickets maar gewoon boeken dus, al blijft het een risico.

jona93

- Sparta Praag-Slavia Praag
- Engeland-Scotland ek vrouwen in utrecht
- NAC Breda
- VVV Venlo
- Liverpool
verder zien wat de loting van de Champions league en Europa league brengt voor paar mooie wedstrijden
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Guca

#52
In België: seizoenskaart Standard Liege
In Nederland: 2 wedstrijden EK Vrouwen (Bel-Ned & finale), Go Ahead Eagles, graag ook Sparta en Excelsior
Voor de rest: Darmstadt & Duisburg (bij voorkeur tegen St Pauli), promovendi Amiens & Straatsburg in Frankrijk, de Europaleague finale in Lyon en een Europese voorronde in Luxemburg.

GA-R-Mand

Het komend seizoen proberen de Eredivisie vol te maken (alleen ADO rest nog). Verder proberen in Duitsland de Regionalliga West vol te maken en in België de Eerste Klasse Amateurs. Beide competities vind ik toch wel wat uitstralen op een of andere manier.

Koning Kriel

Citaat van: Guca op mei 30, 2017, 21:46:33
In België: seizoenskaart Standard Liege
In Nederland: 2 wedstrijden EK Vrouwen (Bel-Ned & finale), Go Ahead Eagles, graag ook Sparta en Excelsior
Voor de rest: Darmstadt & Duisburg (bij voorkeur tegen St Pauli), promovendi Amiens & Straatsburg in Frankrijk, de Europaleague finale in Lyon en een Europese voorronde in Luxemburg.

De dag van België - Nederland is het in Tilburg ook roze maandag op de Tilburgse kermis, hoewel iedereen denkt dat je hier dan 's avonds moet zijn vind ik de middag altijd veel leuker. Een ideale dag om ergens een mooi terrasje te zoeken en mensen te kijken. De wedstrijd is om 20:45, mijn tip is kom vroeg naar Tilburg en kijk in de middag je ogen uit op de kermis.

FCT1980

Citaat van: GA-R-Mand op mei 30, 2017, 23:47:28
Het komend seizoen proberen de Eredivisie vol te maken (alleen ADO rest nog). Verder proberen in Duitsland de Regionalliga West vol te maken en in België de Eerste Klasse Amateurs. Beide competities vind ik toch wel wat uitstralen op een of andere manier.

Bij mij ook alleen Ado nog. Wel in het Zuiderpark geweest maar die nieuwe bak nog niet gezien. Twente speelt daar ook altijd op een doordeweekse avond in februari lijkt het.
Voor de Jupiler League lijkt het me dit jaar leuk om Dordrecht, Telstar en Oss eens aan te doen. Fortuna - MVV wil ik ook proberen dit seizoen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jehoentelaar

ADO is bijna altijd gevrijwaard van CC-houders maar wie een leuke dag wil, ongeacht de uitslag, moet naar de wedstrijd tegen Feyenoord gaan. Schrijf mijn naam maar in je notities als dit affiche op je wensenlijstje staat (aangezien ik hier toch al drie keer van de kaartjesdiensten van medeforummers gebruik heb gemaakt, zullen we maar zeggen).

Mijn wensenlijst is sinds gisteravond aangevuld met 1860 München - Preußen Münster.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Vinnn

Citaat van: Jehoentelaar op mei 31, 2017, 13:38:32
ADO tegen Feyenoord. Schrijf mijn naam maar in je notities als dit affiche op je wensenlijstje staat

Geldt dit aanbod ook voor Feyenoorders op de thuistribune? ;-)

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

TeeZee

Citaat van: headout op mei 19, 2017, 11:34:32
Die begrijp ik niet zo goed, of het moet om de 92 te doen zijn. (imho: Millwall = overrated).
Dat dacht ik ook altijd, maar mijn momentopname betrof Millwall v Leeds. Een ongekende sfeer.

CiteerOp 1:
de Steelcity Derby of beide Sheffields in 1 weekend doen (bonus: Sheffield FC dat hetzelfde weekend ook thuis speelt).
Ik vraag me af of ze beide Sheffields in één weekend thuis laten spelen. Maar misschien heb je geluk. Mooie combi zou dat zijn.