Groundhoppers in het nieuws

Gestart door Breda, sep 27, 2010, 20:15:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Er staan meerdere verhalen in over supporters die fan zijn van een buitenlandse club. Ook een fan die voor FC Oss is.

watergatehopper

#106
Marco Magielse
bron: BD 8 april 2017





🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Remonvdh


FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

http://fc12.nl/2017/03/15/3318/
Verslag over Aston Villa fans in NL, waaronder FCT1980
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Bier und Bratwurst

#115
Citaat van: FCT1980 op mrt 06, 2018, 09:25:26
Leuk om te lezen. Ken je die man?


Wel eens mee gesproken! Laatste keer was bij Hermes DVS.  Daar was ik voor de wedstrijd van SVV - Concordia .
Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper

#116
Citaat van: watergatehopper op mrt 05, 2018, 21:17:23
https://fhm.nl/hans-douw-groundhopper-interview-deel-1/

Nee ik ken hem niet maar zag dat ik eerder ook een stuk uit het AD had gepost over hem. Ook een leuk stukje.

@Nort: ja Joost is nog een rookie qua statistieken in vergelijking tot deze meneer. Cijfertjes van al zijn gespeelde wedstrijden?? Pff...
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Ik pretendeer dan ook helemaal niet de cijferexpert te zijn. De cijfers die ik bijhoudt over de wedstrijden die ik bezoek zijn heel basaal.

KRCM1904

Zaterdag 26/01/2019 is er in het Città-magazine (Bijlage van Gazet van Antwerpen) een artikel over Pitch'd Groundhopping.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

watergatehopper

Citaat van: KRCM1904 op jan 25, 2019, 21:46:02
Zaterdag 26/01/2019 is er in het Città-magazine (Bijlage van Gazet van Antwerpen) een artikel over Pitch'd Groundhopping.

Heb je ook een link ofzo? Dan kunnen wij het ook lezen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅