More than just a football game

Gestart door Sebastiaan_W, aug 03, 2011, 09:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Hamme is inderdaad een leuke, zou ze graag terug zien in tweede.

Ook leuk om zien dat je kennis hebt gemaakt met die geweldige voetbalpolitie hier in België.

Cyclebob

Grappige herkenning! Ook bij RC Mechelen meerdere malen met de "stillen" kennisgemaakt. Inmiddels weten ze nu dus ook dat er supporters van een Nederlandse 3e provincialer daar regelmatig komen kijken. Bizar dat er minimaal drie man fulltime in dienst zijn bij uitwedstrijden!
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga


Bier und Bratwurst

Mooie foto's van sv almelo!! Vooral dat vrouwtje in die luipaardbroek...grrrrrrrr!!
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Breda viel met zijn neus in de boter, Almelo's finest!


AthleticHolanda

Leuke derby! Luctor is ook erg omhoog geschoten de laatste jaren, wat is het verhaal daar achter?

ðe waan

Volgens mij zit daar niet echt een verhaal achter. Niet in de zin van een suikeroompje of heel veel geld in ieder geval. Meer een toevallige samenloop van omstandigheden denk ik.

hgrm

Op dat niveau kan een paar goede voetballers die toevallig komen aanwaaien nog het verschil maken. Met een goede lichting klim je snel van de 4e klasse naar de 2e klasse. Om enkele jaren later weer net zo hard terug te vallen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Mooi verslag van de Battle of Almelo-Noord. De return ga ik wel heen!! Luctor heeft altijd een fanatiek groepje fans.
Het ene stadion is het andere niet!


Sebastiaan_W

Vandaag van 13 wedstrijden fotoverslagen geplaatst. Allemaal wedstrijden van eerdere seizoenen. Een paar weken terug heb ik nog 2 verslagen geplaatst van wedstrijden van afgelopen seizoen.

Binnenkort zal ik weer foto's plaatsen van wedstrijden van eerdere seizoenen.

Sebastiaan_W

Update deel II: 11 fotoverslagen geplaatst.

Misschien vanavond nog wat.

Sebastiaan_W

Sinds enige tijd plaats ik foto's op een Facebook pagina. Zo ook foto's van Almelose Selectie - Heracles en SVZW - Heracles. Foto's zijn hier te vinden:
https://www.facebook.com/Stadionvoer/