Auteur Topic: Verlanglijst/vooruitzicht 2017-2018  (gelezen 7436 keer)

Offline Olav

• 023 ON TOUR
Re: Verlanglijst/vooruitzicht 2017-2018
« Reactie #180 Gepost op: jul 16, 2017, 21:33:40 »
Ik zit in augustus in Krakau en wil in het weekend naast de Krakau derby naar nog wel een wedstrijd. Heeft iemand ervaring met Gornik Zabrze of Korona Kielce? Andere opties zijn misschien Katowice of Hutnik als die thuis spelen.

Zabrze makkelijker te bereiken, maar Kielce ook wel te doen. Beiden verkopen sowieso niet uit.
Gornik Zabrze sowieso betere sfeer, maar ik heb een vriend in Kielce die ik de vorige keer ook heb bezocht.

Katowice speelt dit weekend thuis, net als Zaglebie Sosnowiec. Exacte aftraptijd moet nog bekend gemaakt worden.
Zelfde voor de II en III liga, waar oa Garbarnia Krakow een thuiswedstrijd speelt (al vind ik deze niet zo interessant)

Ik ga zelf ook naar deze wedstrijden en twijfel nog!
Als t goed is wordt er ook nog een bekerronde gespeeld die week. Mocht je nog vragen of iets hebben, het wordt mijn vierde keer Krakow dus ik zou je misschien kunnen helpen!

ps: hou soccerway.com in de gaten, zij hebben de leagues altijd perfect op orde!

Edit:
ook 90minut.pl met vertaalfunctie zal je helpen. De loting voor de nieuwe bekerronde zal worden gehouden op 25 juli.
« Laatst bewerkt op: jul 16, 2017, 21:56:07 door Olav »
Voor mijn foto's en verslagen check http://023ontour.wordpress.com!

Offline HRM1880

• Geslacht: Man
« Reactie #181 Gepost op: jul 16, 2017, 22:13:11 »
90minut.pl is inderdaad de site die je in de gaten moet houden. Heb al paar keer pinten gepakt met de oprichter en blijkbaar hebben journalisten meer vertrouwen in zijn site dan de officiƫle van de voetbalbond.

Offline Feijenoorder

• Geslacht: Man
  • I'm Feyenoord Till I Die - Keep it Casual!
« Reactie #182 Gepost op: jul 17, 2017, 23:43:53 »
Voor dit seizoen Fulham, Brentford en Queen of the South.
Football without fans is nothing