Auteur Topic: Weekend Londen  (gelezen 3193 keer)

Offline ALenstra

Re: Weekend Londen
« Reactie #45 Gepost op: jun 27, 2017, 16:38:37 »
In 2012 bezocht ik Sheffield United-Portsmouth, een League One wedstrijd die voor de tv naar maandagavond ging.

Offline Nik

• Championship-nieuws
« Reactie #46 Gepost op: jun 27, 2017, 16:46:32 »
Zeker derby's worden veelal verplaatst. Ipswich-Norwich wordt bijvoorbeeld vrijwel altijd naar zondag 12.00uur verplaatst.
Wedstrijden die gedurende het seizoen interessant zijn vanwege de stand gaan veel naar zaterdag 18.30uur, en dan spreek ik voornamelijk over de Championship.

Offline FCT1980

• Geslacht: Man
« Reactie #47 Gepost op: jun 27, 2017, 22:38:10 »
Villa - blues en andersom is ook verplaatst naar de zondag 12.00 uur.
FC Twente
Aston Villa FC
FC Schalke 04

Offline Feijenoorder

• I'm Feyenoord Till I Die - Keep it Casual!
« Reactie #48 Gepost op: jul 05, 2017, 14:48:33 »
Zojuist ook het schema van de Conference online gekomen. Ik wou van vrijdag 18 augustus tot en met maandag 21 augustus. Helaas is er zondag geen 1 wedstrijd in London. Reis bijstellen en tot en met zondag gaan? Of tot maandag blijven en stadions bezoeken?

Zaterdag ga ik sowieso naar Fulham en zit te twijfelen de 15e naar Brentford te gaan.
Football without fans is nothing

Offline Nort

« Reactie #49 Gepost op: jul 05, 2017, 15:30:26 »
Zojuist ook het schema van de Conference online gekomen. Ik wou van vrijdag 18 augustus tot en met maandag 21 augustus. Helaas is er zondag geen 1 wedstrijd in London. Reis bijstellen en tot en met zondag gaan? Of tot maandag blijven en stadions bezoeken?

Zaterdag ga ik sowieso naar Fulham en zit te twijfelen de 15e naar Brentford te gaan.
De Premier League verschuivingen volgen volgende week, maar zoals gezegd kan het lastig zijn om daar kaartjes voor te krijgen. Als je stadions wilt bezoeken, houdt er dan rekening mee dat de meeste, en zeker op zondag, potdicht zitten. Daarbij geldt ook de vuistregel hoe hoger het niveau, hoe onvriendelijker ze zijn om je binnen te laten.

Offline Feijenoorder

• I'm Feyenoord Till I Die - Keep it Casual!
« Reactie #50 Gepost op: jul 14, 2017, 11:28:09 »
Hoe zit het met doeken meenemen in Engeland? Ik wil graag een doek meenemen waar op staat "The fans are the heart of Football" Wil deze op 19 augustus ophangen tijdens Fulham - S. Wednesday.
Football without fans is nothing

Offline ALenstra

« Reactie #51 Gepost op: jul 15, 2017, 10:22:40 »
De gebruikelijke regels zullen gelden. Dus je spandoek mag niemand het zicht belemmeren en er mag niks onfatsoenlijks op staan of wat in strijd is met de reglementen van het stadion. Nou lijkt mij jouw tekst niet in strijd met welke regel dan ook. Maar het beste stuur je een mailtje naar Fulham.

Offline Nort

« Reactie #52 Gepost op: jul 15, 2017, 10:33:32 »
Ik zalhem gewoon leker thuis laten. Je bent ten eerste te gast, pikt misschien een plek in van een echte supporter en bovendien is het niet eens Fulham gerelateerd.

Offline rogo_breda

« Reactie #53 Gepost op: Gisteren om 14:44:45 »
Helemaal mee eens, Nort!

Offline Nickky

« Reactie #54 Gepost op: Gisteren om 22:42:48 »
Een vraagje, in het weekend 16-17 september kan ik een paar dagen naar Londen.  Op zaterdag is er keuze genoeg. Maar op vrijdag en zondag niet.
Op vrijdag speelt Bournemouth thuis tegen Southampton, is dit een kansloze missie?
En zondag speelt Chelsea thuis tegen Arsenal. Nou wil ik best wat extra's betalen, maar ik zou echt niet weten waar ik terecht moet voor kaarten. Iemand tips? Dank alvast.

Offline Nort

« Reactie #55 Gepost op: Gisteren om 22:55:45 »
Ik geef je de grootste kans bij Chelsea vlak na de aftrap.

Offline Arjen

« Reactie #56 Gepost op: Gisteren om 23:04:29 »
Stubhub is het officiƫle doorverkoopkanaal voor Chelsea. Wel prijzig.