Week 33: maandag 21 augustus t/m zondag 27 augustus

Gestart door De Twaalfde Man, jul 26, 2017, 16:47:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Ik overweeg 26-08 Bonner SC- RW Essen.

Geen idee of het echt de moeite waard is, iemand tips? Het is in ieder geval een typisch Duitse bak en er zullen aardig wat uitfans meekomen.

Freekos79

Citaat van: rogo_breda op aug 04, 2017, 09:34:56
Ik overweeg 26-08 Bonner SC- RW Essen.

Geen idee of het echt de moeite waard is, iemand tips? Het is in ieder geval een typisch Duitse bak en er zullen aardig wat uitfans meekomen.
Lijkt me een leuk affiche.
Volgende wedstrijd: ?

Vaig

Citaat van: rogo_breda op aug 04, 2017, 09:34:56
Ik overweeg 26-08 Bonner SC- RW Essen.

Geen idee of het echt de moeite waard is, iemand tips? Het is in ieder geval een typisch Duitse bak en er zullen aardig wat uitfans meekomen.
Ik ben afgelopen jaar bij Bonner SC - Wuppertal geweest. Was wel oke, maar niet meer dan dat. Bonner SC heeft weinig support.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

jurr1488

Ik ga 26-8 naar Dortmund-HertaBSC.. Eindelijk weer eens naar Dortmund sinds 2 jaar. De wedstrijd is pas om 18:30. Iemand nog een tip voor een voorwedstrijdje op max een uur rijden?

Jef400

Hoi, ik zou zeggen. Doe zelf onderzoek. Leuks genoeg denk ik ;-)

Jesse

Citaat van: jurr1488 op aug 08, 2017, 19:55:30
Ik ga 26-8 naar Dortmund-HertaBSC.. Eindelijk weer eens naar Dortmund sinds 2 jaar. De wedstrijd is pas om 18:30. Iemand nog een tip voor een voorwedstrijdje op max een uur rijden?

rot weiss oberhausen speelt om 14:00 uur tegen viktoria koln

Jehoentelaar

Je hebt dan in de tussentijd niet heel veel tijd meer over als je het zoeken naar parkeermogelijkheden erin meerekent, denk ik. Speelt Westfalia Herne niet toevallig thuis?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Appie


rogo_breda


Mokum1900

24/7 Rosenborg - Ajax
27/7 VVV Venlo - Ajax (altijd leuk in de hekken )
Waar je ook gaat ik volg je overal

jona93

Citaat van: Jehoentelaar op aug 08, 2017, 22:30:41
Je hebt dan in de tussentijd niet heel veel tijd meer over als je het zoeken naar parkeermogelijkheden erin meerekent, denk ik. Speelt Westfalia Herne niet toevallig thuis?
Idd voor parking op Dortmund moet je er vroeg bij zijn zo hebben wij afgelopen zaterdag voor de supercup de e 10min gemist door file rond het stadion en aan de ingang
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jef400

Nee omdat jullie het gewoon weer beroerd hadden gepland. Altijd is het maar de schuld van een ander bij je...

jurr1488

Citaat van: jona93 op aug 09, 2017, 21:09:14
Idd voor parking op Dortmund moet je er vroeg bij zijn zo hebben wij afgelopen zaterdag voor de supercup de e 10min gemist door file rond het stadion en aan de ingang

De wedstrijd is om half 7, moet lukken denk ik

FCT1980

Citaat van: Jef400 op aug 09, 2017, 21:26:39
Nee omdat jullie het gewoon weer beroerd hadden gepland. Altijd is het maar de schuld van een ander bij je...

Vertel, hoe hadden ze het gepland.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op aug 10, 2017, 08:23:53
Vertel, hoe hadden ze het gepland.

Niet goed genoeg in ieder geval. Bij een wedstrijd met 80.000 toeschouwers in de vakantieperiode kan je verwachten dat het druk gaat zijn op de weg en bij de parkeerplaats.