Week 20: maandag 14 mei tot en met zondag 20 mei

Gestart door WATP, apr 23, 2018, 11:24:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WATP

19/5 16.30 F91 Dudelange - US Hostert
19/5 21.00 FC Metz - Girondins de Bordeaux
The Quintessential British club

Ajacied


Kennethvs98


San Paolo

Citaat van: Kennethvs98 op apr 24, 2018, 15:25:33
20-05 Alanyaspor-Antalyaspor

Wordt deze wedstrijd echt als een derby beleefd eigenlijk? Inclusief alle toestanden?

Kennethvs98

Ik zou het echt niet weten, ben toevallig in Alanya die week en aangezien het een belangrijke wedstrijd is voor Alanyaspor en het feit dat de clubs redelijk in de buurt van elkaar zitten leek het mij mooi om die wedstrijd mee te maken.

maikelll043

Citaat van: San Paolo op apr 25, 2018, 12:28:53
Wordt deze wedstrijd echt als een derby beleefd eigenlijk? Inclusief alle toestanden?

Nee totaal niet. Supportersgroepen hebben een vriendschapsband aangezien Alanyaspor jaren in de 2e divisie heeft gespeeld

De publiekswissel

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

casper.eniesee

19 mei: Chelsea - Manchester United (FA Cup Final)

Wellicht:
20 mei: Stockton Town - Thatcham Town (FA Vase Final)
20 mei: Brackley Town v Bromley FC (FA Trophy Final)

Alle 3 in Wembley.
Instagram: Groundhopper024

FCT1980

Citaat van: casper.eniesee op mei 14, 2018, 01:24:58
19 mei: Chelsea - Manchester United (FA Cup Final)

Wellicht:
20 mei: Stockton Town - Thatcham Town (FA Vase Final)
20 mei: Brackley Town v Bromley FC (FA Trophy Final)

Alle 3 in Wembley.
Die 20e van mei gaat je tegenvallen als je Wembley daarvoor helemaal vol hebt gezien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

casper.eniesee

Citaat van: FCT1980 op mei 14, 2018, 12:47:09
Die 20e van mei gaat je tegenvallen als je Wembley daarvoor helemaal vol hebt gezien.

Ja, moet er nog even over nadenken. Misschien ga ik iets anders doen, misschien kijk ik een of twee potjes. Het is in ieder geval niet heel duur.
Instagram: Groundhopper024

FC_Emmen

Mij lijkt dat juist heel mooi, tussen die relatief kleine clubs die misschien nooit een prijs of lang geen prijs gepakt hebben.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Saltacampos

Wembley vind ik sowieso de moeite niet, of het nu vol zit of niet. Ik zag er ooit West Ham-Blackpool, de finale voor promotie naar de Premier League en ik vond het een zware tegenvaller.

On topic:
20-5 15u Liedekerke-Wielsbeke (Interprovinciale Eindronde)
Over land and sea

Koning Kriel

Ik vond Wembley juist weer een meevaller. Was er met de olympische spelen voor Mexico - Senegal (1/4 finale) en vond het verrassend leuk. Ik mocht wel door de hoofdingang naar binnen waar o.a. de lat van de finale 1966 tentoongesteld stond. Veel oog voor de historie van Wembley, goede catering en fantastisch zicht op het veld.

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!