Auteur Topic: Andere sporten bezoeken  (gelezen 56630 keer)

Offline Joost

Re: Andere sporten bezoeken
« Reactie #120 Gepost op: nov 28, 2016, 12:33:17 »
Ik zag toevallig op bij Studio Sport dat de hockeyclub uit Den Bosch ook een aardige tribune heeft neergezet recent;

Offline Nort

« Reactie #121 Gepost op: nov 28, 2016, 12:44:04 »
Ik zag toevallig op bij Studio Sport dat de hockeyclub uit Den Bosch ook een aardige tribune heeft neergezet recent;

Deze kun je vanaf de snelweg (A2) goed zien liggen!

Offline Jef400

« Reactie #122 Gepost op: nov 28, 2016, 15:57:09 »
Een klasgenote van mij vond het ding aardig lomp om voor te hockeyen. Ik moet het complex eens bezoeken om een mening te vormen. Maar al zou je deze in een voetbalstadion tegenkomen zou ik het zo geloven. Aardig geval.

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #123 Gepost op: nov 29, 2016, 16:41:32 »
Haha, ik keek waarschijnlijk dezelfde TV-uitzending en daarop viel het mij ook op. In Den Bosch heeft mijn schijnbaar iets met ogenschijnlijk vrij steile tribunes.
Foto's en verslagen op https://www.facebook.com/jehoentelaar. Ook te vinden op Twitter (@jeweetmaarnooit) en Instagram (Jehoentelaar).

SC Preußen Münster / ADO Den Haag / SVV Scheveningen

Offline Koning Kriel

• Geslacht: Man
« Reactie #124 Gepost op: jan 13, 2017, 10:29:15 »
Afgelopen weekend voor het eerst naar het veldrijden geweest. In Sint Michielsgestel was het Nederlands kampioenschap waar favorieten Mathieu van de Poel en Marianne Vos met de titels aan de haal gingen. Publieke belangstelling was behoorlijk en er hing een gezellig sfeertje. Je kan de wedstrijd goed volgen en als je een beetje slim bent sta je per ronde op 2 of 3 verschillende plekken aan het parcours.  Al met al een leuke ervaring, meteen besloten om als het weer redelijk is ook bij de world cup in Hoogerheide te gaan kijken.

Offline KRCM1904

• Geslacht: Man
« Reactie #125 Gepost op: jun 26, 2017, 23:52:07 »
Afgelopen weekend eens naar kanopolo gaan kijken.  Voor wie het niet kent, dat ziet er zo uit. => http://rtv.be/artikels/pittige-duels-op-europees-kajakpolotornooi-willebroek-a40803
Laatste wedstrijd: 15/07/2017 vv Goes - Sparta Rotterdam 0-10

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #126 Gepost op: jun 27, 2017, 16:32:45 »
Vorige week was ik bij het grootste autosportevenement van Europa, de 24 Uur van Le Mans.

In de komende maanden wordt mijn autosportpassie, die vaak moeizaam te combineren is met het voetbal, verder gevoed met de NASCAR Euro Series in Venray en de ADAC GT Masters en DTM in Zandvoort.
Foto's en verslagen op https://www.facebook.com/jehoentelaar. Ook te vinden op Twitter (@jeweetmaarnooit) en Instagram (Jehoentelaar).

SC Preußen Münster / ADO Den Haag / SVV Scheveningen