Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Vaig op nov 09, 2009, 18:21:19
Heb met een klasgenoot een voorzichtige planning gemaakt:

zaterdag 16 januari: Wolves-Wigan
zondag 17 januari: Aston Villa- West Ham United.

Levert dit problemen op met kaartjes?



nee absoluut niet
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Begin december zal ik in Portugal mijn gouden profstadion met wedstrijd-jubileum vieren. Decor: Estadió José Alvalade in Lissabon.

Ik ga samen met een bevriende medesupporter de reis ondernemen. Over de krachtsverhoudingen tussen Sporting Lissabon en sc Heerenveen hebben we het nog geen seconde gehad. Wel over de in en om Lissabon gelegen stadions van Benfica, Belenenses en Estrela Amadora. En over terrassen, pubs met live voetbal, de ligging van het cultuurrijke oude centrum ten opzichte van het hotel, de temperatuur in Lissabon in december...

Ik zag net een YouTube-filmpje waarin werd verkondigd dat een Engelse wedstrijd langer duurt dan 90 minuten. Sporting-Heerenveen is wat mij betreft al lang begonnen.

Voetbalhopper

18/2 Ajax-Juventus

Weekend van 20/2

Bielefeld-Duisburg

en als laatste, mocht juve van napoli winnen voor de coppa spelen ze de volgende ronde tegen inter.

dus dan 20 of 27 januari Inter-Juve (mits ik kaarten kan krijgen)

spons

28/03  Galatasaray - Fenerbahce
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Ik wou al lang een bezoek brengen aan Mambourg. Met Charleroi-KVM stond een mooie wedstrijd op het programma. Alles gereed om te gaan, wegens ziekte niet gegaan. Het werd 2-5! Terwijl mijn laatste 4 groundhops op 0-0 eindigden.

Misschien ook eens een ergernissen-topic maken, haha.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HJanneman

Het einde van mijn drukste half jaar studie komt in zicht en ik heb mezelf deze periode steeds het worstje voorgehouden dat ik daarna weer eens los mag, en hoe: vrijdag 26 februari Southend United - Charlton Athletic, 27 februari Millwall - Hartlepool United en misschien op zondag 28 februari als toetje naar Tottenham Hotspur - Everton .

Mocht dit laatste lukken dan wordt dit voor het eerst dat ik in een weekend 3 wedstrijden ga zien: dan begint de hobby toch serieuze vormen aan te nemen.

Hielke

Mooi vooruitzicht! Ik ben in het afgelopen half jaar juist flink veel op pad geweest, naar allerlei landen. Toch is Engeland verreweg het mooist en begin ik zeker in deze periode enorm uit te kijken naar de eerstvolgende voetbaltrip daarheen. Wanneer die is, weet ik niet.

Hugo

Citaat van: Hielke op dec 29, 2009, 15:10:37
Mooi vooruitzicht! Ik ben in het afgelopen half jaar juist flink veel op pad geweest, naar allerlei landen. Toch is Engeland verreweg het mooist en begin ik zeker in deze periode enorm uit te kijken naar de eerstvolgende voetbaltrip daarheen. Wanneer die is, weet ik niet.

Ik houd je niet tegen.

HJanneman

Citaat van: HJanneman op dec 29, 2009, 14:35:51
Het einde van mijn drukste half jaar studie komt in zicht en ik heb mezelf deze periode steeds het worstje voorgehouden dat ik daarna weer eens los mag, en hoe: vrijdag 26 februari Southend United - Charlton Athletic, 27 februari Millwall - Hartlepool United en misschien op zondag 28 februari als toetje naar Tottenham Hotspur - Everton .

Mocht dit laatste lukken dan wordt dit voor het eerst dat ik in een weekend 3 wedstrijden ga zien: dan begint de hobby toch serieuze vormen aan te nemen.

Het is gelukt, en het was spannend, want een kwartier voor het ingaan van de general sale lag de online ticket-pagina al plat, dus er moest gebeld worden.
En geen kaartjes meer naast elkaar achter het doel te verkrijgen, dus we zitten lange zijde: het kost wat meer, maar ben blij dat het toch gelukt is om nog naast elkaar te kunnen zitten(en om er überhaupt bij te zijn)!

FWM

13/2    Bayern Munchen      - Borussia Dortmund
14/2    Bayern Munchen II  - 1. FC Heidenheim

28/2    Bayern Munchen     - HSV


Nee, ben niet speciaal fan van Bayern...
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

spons

Citaat van: FWM op jan 15, 2010, 01:25:05

Nee, ben niet speciaal fan van Bayern...

die indruk zou je wel bijna krijgen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FWM

Citaat van: spons op jan 15, 2010, 15:33:01
die indruk zou je wel bijna krijgen

Op dit moment zijn voor mij de omstandigheden om wedstrijden in Munchen te bezoeken erg gunstig. :)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

hgrm

Over Bayern gesproken: de wedstrijd tegen Hoffenheim van vanavond wordt vanaf 20.30 uur live via de ARD uitgezonden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FWM

Was helaas niet thuis, maar bedankt voor de tip.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

King Nothing

Op een verveelde zondagmiddag maar eens wat oude "topclubs" op internet opgezocht en een planning gemaakt van wat ik dit seizoen nog wil gaan zien. Datums en dientengevolge tegenstanders kunnen nog wijzigen:

Begin mei, KFC Uerdingen - FC Remscheid, RW Essen - Waldhoff Mannheim en ik zit te denken om nu echt eens naar Oberhausen te gaan als ze tegen Dusseldorf spelen.
In maart wil ik pogen naar Wattenscheid '09 te gaan en naar Willem II.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad