Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Terranova

MSV Duisburg definitief 3. Bundesliga 2013-2014.


hgrm

Hoe wel  ze eigenlijk aaslelijk zijn (waren), zijn ze wel uniek. Dus jammer dat ze gesloopt worden. Ze schijnen door het Hochwasser zo doorgerot te zijn dat ze anders vanzelf wel een keer zouden zijn omgewaaid. Weinig andere keus dus.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

2e uitwedstrijd van Wuppertal is ook verboden door de politie. H-N - WSV gaat dus niet door in de oberliga!! Lekker om gelijk de fans en de wedstrijd al te verbieden terwijl er nog niks is gebeurd.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 01, 2013, 13:45:16
2e uitwedstrijd van Wuppertal is ook verboden door de politie. H-N - WSV gaat dus niet door in de oberliga!! Lekker om gelijk de fans en de wedstrijd al te verbieden terwijl er nog niks is gebeurd.

Dat is wel erg opmerkelijk, wat was de reden? HöNie heeft zelfs tegen RW Essen en KFC gewoon in Hönnepel gespeeld, dan moet dat tegen WSV toch ook gewoon mogelijk zijn. Tegen KFC zijn ze een jaar eerder uitgeweken naar Kleve, daar moeten ze WSV sowieso kunnen ontvangen!

Terranova

Bier und Bratwurst, had je ergens wedstrijdverslag Wattenscheid vs. Uerdingen geplaatst toevallig ? Hoe was het ?


Bier und Bratwurst

#607
Citaat van: Terranova op aug 08, 2013, 13:24:34
Bier und Bratwurst, had je ergens wedstrijdverslag Wattenscheid vs. Uerdingen geplaatst toevallig ? Hoe was het ?

Sorry, ik had er niet meer aan gedacht dat ik je dat zou vermelden. Mooi dat Athletic Holanda  de link er al heeft neergezet!!
Kijk ook bij zijn site en bij voetbalhopper voor foto's en verslag!!
Het ene stadion is het andere niet!

Terranova

Mooie reportage !

ALenstra

#609
De DFL heeft weer exacte speeldagen en tijden bekend gemaakt voor de bundesliga speeldagen 6 t/m 14 en 2e bundesliga speeldagen 8 t/m 15.

GiertjeNL

Ik wil graag komend weekend naar Fortuna Dusseldorf - Köln, maar daar is membership only...
Iemand die voor Fortuna een membership heeft en mij kan helpen?

Terranova

Wedstrijd is uitverkocht. Via iemand die zelf een seizoenskaart heeft aan kaarten proberen te komen, helaas mislukt. Ik geef je weinig kans dus, tenzij je op de zwarte markt kaarten wil kopen.

GiertjeNL

Vandaag een mailtje gestuurd naar Fortuna zelf, die vertelde mij dat er nog een aantal kaarten in de verkoop zijn...
Maar dat ze niet verkopen zonder membership..

Zwarte markt ook al geprobeerd, kom je geen eens onder de €120,- voor twee

GiertjeNL

We willen toch iets bezoeken dit weekend! Is VfL Osnabrück aan te raden? Ze spelen tegen Chemnitzer verwacht niet teveel uitsupporters dus.
Of is Paderborn - Energie Cottbus leuker?

FCT1980

€ 120,- voor twee kaarten gaat nog wel toch?
Voor zo'n wedstrijd bedoel ik.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!