Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Semper Fidelis

Ben zelf nog niet zo thuis in het groundhopperswereldje. Mijn eerste keer was een paar maand geleden voor de wedstrijd VFL Osnabrück - Hansa Rostock. Dat beviel me toch wel meer dan goed. Ondanks dat ik in het fanatieke vak van de thuisploeg stond, was ik vooral onder de indruk van de Hansa-supporters. Die waren qua geluid zeer imponerend. Besloten om de uitwedstrijd van Hansa Rostock tegen Preußen Münster in het uitvak te bezoeken. Nu werd die wedstrijd naar de vrijdagavond gehaald, waardoor het voor mij onmogelijk was om erheen te gaan,

Nu was mijn volgende plan om naar Preußen Münster - Erzgebirge Aue te gaan. Doordat de DFB heeft besloten om stavakken van de thuissupporters te sluiten, viel deze wedstrijd ook af.

Nu gaan we uiteindelijk zaterdagmiddag met de trein naar Osnabrück voor de wedstrijd VFL Osnabrück - Chemnitzer FC. Blikken bier mee en na deze wedstrijd nog richting Enschede om de plaatselijke FC tegen Willem II te ondersteunen.

Wij twijfelen alleen nog om zaterdag kaarten voor het thuis- of uitvak te halen. Zijn er mensen die me hier kunnen overtuigen wat te doen?

Jehoentelaar

In Osnabrück altijd in het uitvak, om even een verre van objectief standpunt in te nemen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

Ik ga zelf altijd liefst ergens zitten waar ik zicht heb op beide supportersgroepen. Het fanatieke gedeelte laat ik wel voor de echte fans. Heb ook totaal geen behoefte om er tussen te staan, vind het veel mooier om ze aan het werk te zien.

Hugo

Als ik de keuze heb zover mogelijk bij de fanatieke fans vandaan. Dan ben ik hun niet tot last :-p

rogo_breda

Iemand een goede parkeer-tip voor MSV Duisburg? Ergens halverwege tussen centrum en stadion?

Robbie

Citaat van: rogo_breda op nov 27, 2015, 09:25:01
Iemand een goede parkeer-tip voor MSV Duisburg? Ergens halverwege tussen centrum en stadion?

Im Schlenk, altijd plek (alhoewel tegen Bochum kan het wel eens druk worden). Vanaf daar is het een 5-10 minuten lopen.

Koning Kriel

Citaat van: rogo_breda op nov 27, 2015, 09:25:01
Iemand een goede parkeer-tip voor MSV Duisburg? Ergens halverwege tussen centrum en stadion?

2x geweest waaronder vorig jaar in de promotiewedstrijd tegen Kiel. Gewoon TomTom op stadion instellen en een plekje in de wijk zoeken.

Denniss

Tegenover het stadion kun je parkeren voor een paar eurotjes

Vliegendekeeper

Citaat van: Jehoentelaar op nov 13, 2015, 17:23:56
Nadat Preußen Münster eerder al enkele stavakken afsloot tijdens de wedstrijd tegen de Kieler SV Holstein n.a.v. de dolle pyrogekte in de avondwedstrijd tegen Hansa Rostock, doet de DFB er een schepje bovenop: tegen zowel SV Wehen Wiesbaden als FC Erzgebirge Aue blijven een aantal vakken gesloten voor het publiek.

Mocht iemand dus een bezoek aan Münster overwegen: sla Wehen en Erzgebirge over, laat Stuttgart II links liggen en ga op 30 januari naar de wedstrijd tegen RW Erfurt.

Komt er helemaal geen volk mee met Erzgebirge Aue?
Heb de wedstrijd in overweging maar na jou bericht ga ik twijfelen.

Jehoentelaar

Ik weet niet precies welke vakken zijn afgesloten maar de Fiffi-Gerritzen-Kurve en de Deviants Ultras zullen er zover ik weet niet bij kunnen zijn op hun gebruikelijke manier. Uitfans uit Aue zijn er ongetwijfeld wel. Het zal dus een wat ongebruikelijke sfeer zijn (wat ook wel weer wat heeft) maar niet hoe Münster 'op z'n best' is.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

headout

Citaat van: Denniss op nov 30, 2015, 10:18:17
Tegenover het stadion kun je parkeren voor een paar eurotjes
En als je een beetje op tijd bent, kan je ook bij het stadion parkeren. Ook voor een paar euro's.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

mike_t

Citaat van: headout op nov 30, 2015, 23:24:22
En als je een beetje op tijd bent, kan je ook bij het stadion parkeren. Ook voor een paar euro's.

Bij de roeivereniging stond ik gratis. Is naast het stadion. Via tom-tom stadionadres en toen kwam ik daar uit.

hoiikbenHenry

Was zaterdag bij Osnabruck! Zeker een aanrader alleen weer zo'n rotnet voor de staantribune. Waarom is dat puur zodat ze de keeper niet kunnen bekogelen?

Semper Fidelis

Na twee keer VFL Osnabrück bezocht te hebben, zijn we nu toch op zoek naar een andere club en ander stadion. Ons oog viel op de wedstrijd FC Köln - Eintracht Frankfurt die in het weekend van 12 t/m 14 februari gespeeld gaat worden. Nu is de definitieve datum nog niet bekend gemaakt. Iemand enig idee wanneer dit zal gebeuren?

ALenstra

Tussen nu en eind december.