UEFA Europa League 2009/2010

Gestart door Houseman, jun 22, 2009, 14:32:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rokerman

Citaat van: Breda op jul 13, 2009, 23:05:59
De thuiswedstrijd van NAC tegen FC Gandzasar Kapan (komende donderdag) is inmiddels bijna geheel uitverkocht. Omdat NAC verwachtte dat het lang niet uitverkocht zou raken, staan er geen stoel- of zelfs maar vaknummers op de tickets: iedereen mag gaan zitten waar hij wil. In de beste Bredase traditie zal het waarschijnlijk op een grote chaos uitdraaien.

En oh ja... voor ik het vergeet... dat NAC maar moge winnen, want dat is makkelijk gezegd, maar...

Ik ben dus blij dat ik dan toch maar een kaartje in de vvk heb aangeschaft ! Bedankt voor dit verdere nieuws, ik zal dus zorgen dat ik op tijd uit de bollenstreek vertrek..... En dat laatste hoop ik inderdaad ook !
FTM

hgrm

Ik snap niet dat er zoveel mensen naar NAC gaan terwijl in Den Haag de degradatietopper tussen ADO en HCAW wordt gespeeld.....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda


Joost


AthleticHolanda

Dat kan er dan ook nog wel bij...

CiteerEventuele confrontatie met AS Roma omgedraaid

De UEFA heeft beslist om de confrontatie tussen KAA Gent en AS Roma (mits kwalificatie) om te draaien. Dit betekent dat we eerst op verplaatsing spelen in Rome op 30 juli 2009 (20u30, ovbh). De terugwedstrijd zou dan gepland zijn voor donderdag 06 augustus 2009 om 20u30.

Daniel

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2009, 13:25:19
Dat kan er dan ook nog wel bij...


Wat heeft hen doen besluiten om deze wedstrijd dan om te gooien? Kan dat zomaar?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

AthleticHolanda

Citaat van: Daniel op jul 20, 2009, 14:16:58
Wat heeft hen doen besluiten om deze wedstrijd dan om te gooien? Kan dat zomaar?

Geen idee...

Athletic wilde de wedstrijd met Young Boys graag omdraaien vanwege een concert in San Mamés een paar dagen eerder waar de UEFA in principe mee akkoord was, maar Athletic lootte eerst thuis en Young Boys lag dwars waardoor er nu niets omgedraaid wordt...

De reden van de Gent-Roma weet ik niet, al is het vanuit Gent perspectief natuurlijk beter om eerst uit te spelen, misschien dat het op aandringen van Roma was?
Gent moet trouwens eerst maar eens Naftan zien uit te schakelen, vooralsnog staan ze gewoon op achterstand en kwamen ze erg goed weg in Wit-Rusland. Vraag me af hoe het dan zit mocht Naftan verder gaan...

Joost

Gent goed weg? Ik heb begrepen dat de Buffalo's er zelf minstens 5 in hadden moeten schieten.

Lek11

NAC-supporters stranden in zicht Armeense haven
Twee NAC-supporters uit Breda die donderdagavond de uitwedstrijd in de Europe League tegen Gandzasar Kapan in Jerevan (Armenië) wilden bezoeken, zijn in het zicht van de haven gestrand. Ze waren ruim een week geleden per auto vertrokken en hadden bijna 5000 kilometer gereden.

Vader Ad en zoon Levien den Boer liepen woensdag vast in het onherbergzame gebied in Zuid-Georgië en er zat niets anders op dan om te draaien. ,,Een bergrivier is ons Waterloo geworden. We konden niet verder meer. We waren nog maar 300 kilometer van het stadion verwijderd", vertelde Levien donderdag vanuit de Turkse badplaats Rize aan de Zwarte Zee. Het duo mocht eerder al niet de Turks-Armeense grens passeren.

Echt lang willen de NAC-supporters niet treuren. ,,Het is jammer, maar de reis is zo gaaf. Dat maakt veel goed. Ik hoop dat de supporters in het stadion mij via sms op de hoogte houden van de stand", zegt Levien.

Na een paar dagen vakantie beginnen vader en zoon aan de terugreis.

Stadionhopper

Een beetje informatie van tevoren kan geen kwaad, de reis kan dan wel schitterend geweest zijn maar het hoofddoel hebben ze gemist.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hielke

Bedankt voor je update, Breda. Ik kijk met zeer veel belangstelling uit naar je verslag.

TeeZee

Idem hier, ik kijk met veel interesse uit naar je foto's en verhalen. Ik ben zo benieuwd hoe het daar in dat land is.

georgesv

gent geplaatst, nu tegen AS Roma!!!

Voetbalhopper

Citaat van: georgesv op jul 23, 2009, 22:47:18
gent geplaatst, nu tegen AS Roma!!!

Gaan hier nog mensen heen ? ik twijfel zelf nog om te gaan

hgrm

Wie had dat gedacht??? Het nietige FC Vaduz verslaat over twee wedstrijden Falkirk.
Wat mij de gelegenheid geeft om beide wedstrijden van Slovan Liberec in de volgende ronde te zien, eerst in Vaduz en een week later in Liberec
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen