Hoofdmenu

Voetbalshirts

Gestart door Daniel, jul 29, 2009, 09:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel

(Als deze topic verkeerd geplaatst is, of er is al een topic over, vergeef me en verplaats hem dan maar)

Ik vroeg me af of al deze 'verslavingsgevoelige' groundhoppers ook souvenirs in de vorm van shirtjes meenemen als trofee. Ikzelf heb al een behoorlijke verzameling thuisliggen na wedstrijden gekocht of gekocht waardoor er een nieuw verlangen ontstond om dat shirt nog eens live in het stadion te zien.

Mijn lijstje:
5x Feyenoordshirt thuis
2x Feyenoordshirt uit
2x PSV (broer is trainer bij psv, anders had ik hem nooit gekocht!:D)
2x Sparta Rotterdam (stage gelopen:D)
1x Heerenveen
1x Real Madrid
1x Barcelona
1x Real Sociedad
1x Manchester United
1x Chelsea
1x Tottenham Hotspur
1x Liverpool
1x Brentford
1x Girondins de Bordeaux
1x AC Milan
1x Juventus
1x Internazionale
1x AS Roma
1x Fiorentina
1x AC Parma
1x Chievo Verona
1x Napoli
1x Bayern Munchen
3x Nederlands elftal
1x Polen
1x Syrie
1x Turkije
1x Frankrijk
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Vaig

1x Togo
1x Atletico Madrid
1x AS Roma

Zeer beperkt dus.

Was zaterdag in Luik, en het witte uitshirt van vorig seizoen trok me zeer. Kon het echter niet meer in de fanshop verkrijgen. Iemand enig idee, of ik het op internet ergens kan bestellen?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

1x Roda JC
1x Exeter City
1x Alemannia Aachen

Flandria

Telkens ik een wedstrijd in het buitenland bijwoon probeer ik een sjaal,halsdoek,vaantje of wat dan ook te bemachtigen.Ondertussen heb ik al een ganse kamer vol met zulke dingen....
Qua shirtjes is het droevig gesteld.Eéntje....Racing Club/Argentina
Shirtjes van Barca,Real,Bayern,Milan etc etc vind ik maar niets want die kun je op elke straathoek kopen.

AthleticHolanda

Spaar geen shirtjes maar zo af en toe wil je ze toch hebben... op dit moment iig.

Bohemians Dublin
Athletic Club Femenino
Baskische nationale team
Leeds United 1983/84
Liverpool 1998/2000
FC Utrecht

That's it denk ik, allemaal 1x.

Vaig

Citaat van: Flandria op jul 29, 2009, 11:24:56

Shirtjes van Barca,Real,Bayern,Milan etc etc vind ik maar niets want die kun je op elke straathoek kopen.

Deze mening deel ik volledig. Ik probeer ook altijd shirts te kopen,waar ik net niet iedereen mee over straat zie lopen. Heb altijd al het shirt van Villarreal willen hebben. Volledig geel, met die blauwe shirtsponsor erop. Prachtig!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Batflyer

Citaat van: Vaig op jul 29, 2009, 14:19:23
Deze mening deel ik volledig. Ik probeer ook altijd shirts te kopen,waar ik net niet iedereen mee over straat zie lopen. Heb altijd al het shirt van Villarreal willen hebben. Volledig geel, met die blauwe shirtsponsor erop. Prachtig!

Villarreal is inderdaad prachtig, heb er wel eens over gedacht om dat shirt op internet te kopen. Verder zul je mij nooit in een shirt van Barça, Milan, Inter of wat voor buitenlandse club dan ook zien lopen. Roma is een uitzondering.

De enige shirts die ik heb, zijn van Arsenal. Een uitshirt uit 2002-2003, komend seizoen en vorig seizoen en het thuisshirt van 2006-2008.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Han

Ik heb twee retro shirts van West Bromwich Albion en Preston North End die de Cup Final markeren tijdens mijn geboorte-uur. Voorts een prachtig 'maroon' exemplaar van Arbroath dat in 1885 gedragen werd tijdens de 36-0 cup zege op Bon Accord.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op jul 29, 2009, 20:51:32Voorts een prachtig 'maroon' exemplaar van Arbroath dat in 1885 gedragen werd tijdens de 36-0 cup zege op Bon Accord.
Hoe ben je daar aan gekomen? Dat is wel heel uniek.

Stadionhopper

PSV (stuk of 6)
Dynamo Kiev
VFL Wolfsburg (2000)
Borussia Mönchengladbach
1.FSV Mainz 05
Norwich City
Zweden (Retro 1958)
Nederland (1986)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Han

Citaat van: TeeZee op jul 29, 2009, 21:01:03
Hoe ben je daar aan gekomen? Dat is wel heel uniek.
Ga er maar vanuit dat het hier een bij TOFFS besteld replicashirt is. Met name van het veterarrangement ben ik verrukt.


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Maroboduus

Ben ook geen verzamelaar van shirtjes. Vroeger vond ik het nog wel eens leuk een shirtje te kopen, maar dat is in de loop der tijd een stuk minder geworden. Hetzelfde eigenlijk met sjaals. Heb er denk ik in totaal nog wel een stuk of 60 liggen, maar doe daar niets mee. Wie weet ga ik er ooit nog eens een hobbykamer mee behangen?

Mijn lijstje:

FC Utrecht (4x?) (1996/1997,1997/1998,1999/2000 en nog ergens een uitshirt?)
FC Schalke 04 (1996/1997)
TSV 1860 München (1996/1997?)
FC Tirol Innsbruck (moet ergens uit het seizoen 1997/1998 zijn)
Bohemian FC (2003)
Derry City FC (2004)
Sociedade Esportiva Palmeiras (2004?)
1. FSV Mainz 05 (2006/2007)
VV IJsselmeervogels (Jubileumshirt)
DDR (retro WK 1974)
Polen (tetro WK 1974)
Nederland (uitshirt WK 2006)

HJanneman

Citaat van: Vaig op jul 29, 2009, 09:53:32
1x Togo
1x Atletico Madrid
1x AS Roma

Zeer beperkt dus.

Was zaterdag in Luik, en het witte uitshirt van vorig seizoen trok me zeer. Kon het echter niet meer in de fanshop verkrijgen. Iemand enig idee, of ik het op internet ergens kan bestellen?

Bedankt voor de onbedoelde tip: ik wilde namelijk morgen bij Standard langsgaan, omdat ik er onderweg naar de Ardennen toch langs ga(jammer is het wel, misschien probeer ik het gewoon en hebben ze het bijgevuld).

Rinus A.

Ik zou graag een aanschaf doen in de webshop van Tokyo Verdy, het uitshirt met Funakoshi op de rug.

Raak alleen hopeloos verloren op die site.

TeeZee

Citaat van: Rinus A. op jul 31, 2009, 18:19:12
Ik zou graag een aanschaf doen in de webshop van Tokyo Verdy, het uitshirt met Funakoshi op de rug.

Raak alleen hopeloos verloren op die site.
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=ja&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.verdino.jp%2F