Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

red28

Als Watford zich puur wilt focussen op handhaving in PL heb je bens kans dat ze gaan aantreden met een B-elftal. Een kolkend Prenton Park kan wellicht nog weleens voor een verassing zorgen...

ALenstra

Ik had ook niet verwacht dat Tranmere Rovers een 3-0 achterstand ongedaan zou maken.

red28

Het komende FA-Cup weekend van 24 t/m 26 januari heb in mijn agenda geblokt om weer eens een weekendje UK te pakken. Normaliter springt er altijd wel één fixture uit waar ik mijn pijlen op richt maar dit keer is het een lastige.
Ik heb een aantal opties, welke zouden jullie doen als je kijkt naar supportersbeleving en stadion?

Blackpool - Cardiff (als alles meezit)
Tranmere Rovers - ManU (als alles meezit)
Millwall - Sheffield United
Shrewsbury - Bolton Wanderers*

*Is een reguliere competitie wedstrijd. Ken wat gasten bij Bolton, hebben mij uitgenodigd voor een awayday met Bolton Wanderers. Echter, saai stadion/club dat Shrewsbury en Bolton draait natuurlijk ook dramatisch....

Verder vind ik een levendige/rauwe stad en uitgaanscultuur ook altijd belangrijk bij een weekendtrip!

Alvast bedankt!

FCT1980

Citaat van: red28 op jan 08, 2020, 12:04:55
Het komende FA-Cup weekend van 24 t/m 26 januari heb in mijn agenda geblokt om weer eens een weekendje UK te pakken. Normaliter springt er altijd wel één fixture uit waar ik mijn pijlen op richt maar dit keer is het een lastige.
Ik heb een aantal opties, welke zouden jullie doen als je kijkt naar supportersbeleving en stadion?

Blackpool - Cardiff (als alles meezit)
Tranmere Rovers - ManU (als alles meezit)
Millwall - Sheffield United
Shrewsbury - Bolton Wanderers*

*Is een reguliere competitie wedstrijd. Ken wat gasten bij Bolton, hebben mij uitgenodigd voor een awayday met Bolton Wanderers. Echter, saai stadion/club dat Shrewsbury en Bolton draait natuurlijk ook dramatisch....

Verder vind ik een levendige/rauwe stad en uitgaanscultuur ook altijd belangrijk bij een weekendtrip!

Alvast bedankt!

Ik zou de verschuivingen even afwachten en kijken of je wat kunt combineren.
Misschien kun je Tranmere wel combineren met Bolton.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: red28 op jan 08, 2020, 12:04:55
Het komende FA-Cup weekend van 24 t/m 26 januari heb in mijn agenda geblokt om weer eens een weekendje UK te pakken. Normaliter springt er altijd wel één fixture uit waar ik mijn pijlen op richt maar dit keer is het een lastige.
Ik heb een aantal opties, welke zouden jullie doen als je kijkt naar supportersbeleving en stadion?

Blackpool - Cardiff (als alles meezit)
Tranmere Rovers - ManU (als alles meezit)
Millwall - Sheffield United
Shrewsbury - Bolton Wanderers*

*Is een reguliere competitie wedstrijd. Ken wat gasten bij Bolton, hebben mij uitgenodigd voor een awayday met Bolton Wanderers. Echter, saai stadion/club dat Shrewsbury en Bolton draait natuurlijk ook dramatisch....

Verder vind ik een levendige/rauwe stad en uitgaanscultuur ook altijd belangrijk bij een weekendtrip!

Alvast bedankt!

Bolton draait nog best aardig voor een club die op een haar na verdwenen was nog geen 5 maanden geleden. Ze hebben aardig wat puntjes bij elkaar gesnoept en zullen de komende weken de selectie ongetwijfeld versterken. Ik geef ze nog goede kans zich te handhaven.


Nort

Citaat van: red28 op jan 08, 2020, 12:04:55
Het komende FA-Cup weekend van 24 t/m 26 januari heb in mijn agenda geblokt om weer eens een weekendje UK te pakken. Normaliter springt er altijd wel één fixture uit waar ik mijn pijlen op richt maar dit keer is het een lastige.
Ik heb een aantal opties, welke zouden jullie doen als je kijkt naar supportersbeleving en stadion?

Blackpool - Cardiff (als alles meezit)
Tranmere Rovers - ManU (als alles meezit)
Millwall - Sheffield United
Shrewsbury - Bolton Wanderers*

*Is een reguliere competitie wedstrijd. Ken wat gasten bij Bolton, hebben mij uitgenodigd voor een awayday met Bolton Wanderers. Echter, saai stadion/club dat Shrewsbury en Bolton draait natuurlijk ook dramatisch....

Verder vind ik een levendige/rauwe stad en uitgaanscultuur ook altijd belangrijk bij een weekendtrip!

Alvast bedankt!
Het is vooral de vraag of je ooit de 92 wil voltooien en of je kleinere league clubs ook leuk vind. In dat geval, zou ik lekker met je bekenden van Bolton mee gaan naar Shrewbury. Alleen Tranmere - Man U. zou een bijzondere wedstrijd zijn (en een hogere gate opleveren dan normaal), maar die kan schat ik nog lager dan 10% in.

red28

Dank allen tot dusver! Ik wacht nog even de verschuivingen af en de resultaten van de (her)wedstrijden volgende week van Blackpool en Tranmere!

Kijk toch met buitengewone interesse naar de resultaten van Blackpool, die stad heeft mij afgelopen zomer namelijk wel ingepakt. Maffe stad met een hoog "chav" gehalte en om de 10 meter een pub met bachelorsparty's. De club heb ik nog niet bezocht maar lijkt haar vleugels eindelijk te kunnen spreiden na het vertrek van de gehate Oystons. Zit best wel championship potentie in die club!


Jef400

Speelden in 2010/11 zelfs Premier League

Arjen

#218
Met een beetje mazzel speelt Shrewsbury tegen Liverpool ipv Bolton. Maar dat zal qua kaarten dan misschien wel lastig worden.

Nickky

Portsmouth - Barnsley spreekt mij anders ook buitengewoon aan....
Inderdaad even wachten op de verschuivingen!

bunnet

Die heb ik ook op het oog. Gisteren vliegtickets geboekt.

Hopelijk twee wedstrijden van de drie wedstrijden in het zuiden. Ben benieuwd of Bournemouth - Arsenal bijv. haalbaar is.

FCT1980

Citaat van: bunnet op jan 09, 2020, 10:28:10
Die heb ik ook op het oog. Gisteren vliegtickets geboekt.

Hopelijk twee wedstrijden van de drie wedstrijden in het zuiden. Ben benieuwd of Bournemouth - Arsenal bijv. haalbaar is.

Waar vlieg je op als je naar Portsmouth gaat?
Ben er zelf ooit eens met de auto geweest.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Citaat van: FCT1980 op jan 09, 2020, 11:22:10
Waar vlieg je op als je naar Portsmouth gaat?
Ben er zelf ooit eens met de auto geweest.
Southampton airport kan je goed op vliegen als je naar Portsmouth wil.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

John Sleeuwenhoek

Citaat van: FCT1980 op jan 09, 2020, 11:22:10
Waar vlieg je op als je naar Portsmouth gaat?
Ben er zelf ooit eens met de auto geweest.

Vanaf Gatwick sta je ook binnen anderhalf uur (zonder over te stappen) met de trein in Pompey.

Nort

Citaat van: bunnet op jan 09, 2020, 10:28:10
Die heb ik ook op het oog. Gisteren vliegtickets geboekt.

Hopelijk twee wedstrijden van de drie wedstrijden in het zuiden. Ben benieuwd of Bournemouth - Arsenal bijv. haalbaar is.
Reken er niet op. Bij competitie wedstrijden heb je een account met +3 booking history nodig (of zelfs meer bij aantrekkelijkere tegenstanders). Seizoenkaarthouders van Bournemouth zullen Arsenal wel interessant genoeg vinden om een kaart te kopen. Tenzij die natuurlijk op maandag avond gespeeld wordt.