DFB Pokal 2015/16

Gestart door Sebastiaan_W, mei 23, 2015, 08:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: Joost op aug 21, 2015, 10:06:31
Het huidige AFC Wimbledon is behoorlijk cult. De supportersschare is trouw maar of er echt potentieel zit betwijfel ik. Ze trekken in League Two iets meer dan 4000 mensen en dat is maar beperkt meer dan in de tijd dat ze opgericht werden.

Waar zouden die fans naartoe zijn die er in de PL en Championship wel kwamen kijken. In het jaar dat ze uit de PL vlogen kwamen er nog 17000 man.

Foto's van Wimbledon in Kingsmeadow zijn hierhttp://www.watergatehopper.nl/page/londen-kingsmeadow te vinden. Bezoek van Hugo, Joost en ik op 25 januari 2014.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: Joost op aug 21, 2015, 10:06:31
Het huidige AFC Wimbledon is behoorlijk cult. De supportersschare is trouw maar of er echt potentieel zit betwijfel ik. Ze trekken in League Two iets meer dan 4000 mensen en dat is maar beperkt meer dan in de tijd dat ze opgericht werden.

Waar zouden die fans naartoe zijn die er in de PL en Championship wel kwamen kijken. In het jaar dat ze uit de PL vlogen kwamen er nog 17000 man.
Er was altijd veel plaats in Selhurst Park als Wimbledon daar speelde, dus kwamen ook veel away fans op af. Bovendien gingen ook veel buitenlanders (-of staanders) naar Wimbledon omdat je daar makkelijk aan een kaartje kwam voor een PL-game. Dat het huidige AFC Wimbledon maar 4.000 man trekt is ergens normaal, er kan volgens mij nauwelijks meer volk binnen in dat stadion. Ik was er vorig jaar in de zomer toen Chelsea daar speelde en het is echt niet groot.
Over land and sea