Week 17, maandag 19 april t/m zondag 25 april

Gestart door wekke, apr 13, 2010, 11:12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

24/04 U17 KVC Westerlo-U17 YRKV Mechelen
24/04 YRKV Mechelen-KVC Westerlo
25/04 K.Lierse S.K.-RS Waasland

Niels_Zitterd


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

#3
Citaat van: spons op apr 13, 2010, 17:38:29
25/04  Feyenoord - Ajax ( bekerfinale )

enigzins gewijzigd :

23/04  Vfl Bochum - VfB Stuttgart
24/04  1.FC Nurnberg - Borussia Dortmund
25/04  1899 Hoffenheim - Hamburger SV
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bossche Bol

vrijdag 23 april: 1. FC Kaiserslautern-Hansa Rostock
zaterdag 24 april: iets in Duitsland
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Volgens mij is er vanavond Rood Groen Lemirsia Vaals Combinatie 03 v Heerlen Sport.
Vrijdag misschien de doodsstrijd van Oss in Pierendorp bekijken.
Zaterdag is er om 13:00 Alemannia v Furth maar ik moet zelf fluiten om half 12 dus dat ga ik niet halen.
Zondag Roda v Willem II.

En dan rijd ik misschien morgen nog naar Weywertz of Bertrigeoise maar dat is nog niet zeker.

Joost

Vandaag weer een mooi artikel in de krant over de link tussen MVV en Fortuna. De spelers van MVV zullen er alles aan doen zeggen ze.

Roda v Willem II wordt van 't lijstje geschrapt, das pas volgende week.

King Nothing

Ik sta nog in dubio om naar Velsen of Zwolle te gaan... Ramptoerisme noem je dat toch?

Emmen speelt uit tegen Helmond, weinig zin om die kant op te gaan.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

HJanneman


Niels_Zitterd

23-04  90 minuten billen knijpen bij FC Zwolle - Fortuna Sittard.
En meeluisteren wat op de velden in Maastricht en Velsen gebeurd...

AthleticHolanda

Ik hoop echt dat Fortuna er alstjeblieft in blijft en bij voorkeur Oss eruit gaat...

Waar ik heen ga dit weekend, nog geen idee, eerst eens richting Nederland zien te komen...

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op apr 20, 2010, 19:07:26
Ik hoop echt dat Fortuna er alstjeblieft in blijft en bij voorkeur Oss eruit gaat...

Waar ik heen ga dit weekend, nog geen idee, eerst eens richting Nederland zien te komen...

Ik ben zelf redelijk negatief ingesteld over onze kansen...
Nog een aantal dagen en dan is er duidelijkheid.
Een ding is wel zeker, mocht Fortuna degraderen is de kans dat er in de topklasse doorgegaan wordt minimaal.

Als ik zou moeten kiezen tussen FC Oss en Telstar dan ga ik liever naar Telstar volgend seizoen.
Ik vindt het stadion van Telstar vele malen leuker dan het Heesen Yachts Stadion.
Het is echter nog een aantal dagen in spanning afwachten.

spons

Citaat van: HJanneman op apr 20, 2010, 18:48:14
25 april: AFC Ajax - Feyenoord!

wel een beetje netjes tegen onze spelers he, ze hebben afgelopen zondag gevochten als leeuwen maar er zat echt niet meer in
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Lek11

Onder voorbehoud: Zaterdag 24-04: Sparta Nijkerk - SDC Putten

De nepfinale kijk ik zondag lekker in het supportershome.

HJanneman

Citaat van: spons op apr 21, 2010, 08:01:50
wel een beetje netjes tegen onze spelers he, ze hebben afgelopen zondag gevochten als leeuwen maar er zat echt niet meer in

Als we het te bont maken richting de spelers vanwege het gebrek aan uitfans, krijgen we dan straks jaarlijks een klassieker zonder uitspelende ploeg? :-D

Citaat van: Lek11 op apr 21, 2010, 09:15:11

De nepfinale kijk ik zondag lekker in het supportershome.

Is dat een éénmansactie? Want ik had begrepen dat een boycot van bijv. 410 als groep is opgeheven en zij dus gewoon aanwezig zullen zijn in het stadion.
Een plek in het stadion waar jij normaal ook staat.

Ik zit deze keer ter hoogte van de middellijn(2e ring) voor 30 euro(dit is de prijs voor de gehele 2e ring), waar het normaal een stuk duurder is.
Dus door op die plek te gaan zitten wordt het nog relatief geodkoop ook..