Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Van pogo tot popo


Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Robt

Goedenavond, weet er iemand of Block 5 bij Borussia Mönchengladbach een " gewoon " vak is dus of je daar als 2 volwassenen een kaartje kopen?
Kaartjes ( tegen Wolfsburg ) zijn heel goedkoop daar en wat ik begrijp is een deel op de sudkurve een familie tribune.
Heb de club gemaild maar onduidelijke respons en mijn Duits is niet geweldig

Freekos79

Citaat van: Robt op feb 12, 2019, 18:04:45
Goedenavond, weet er iemand of Block 5 bij Borussia Mönchengladbach een " gewoon " vak is dus of je daar als 2 volwassenen een kaartje kopen?
Kaartjes ( tegen Wolfsburg ) zijn heel goedkoop daar en wat ik begrijp is een deel op de sudkurve een familie tribune.
Heb de club gemaild maar onduidelijke respons en mijn Duits is niet geweldig

Vak 5 is een "normaal" vak. Tegen bepaalde tegenstanders heeft BMG gereduceerde prijzen in sommige vakken.
Volgende wedstrijd: ?

Koning Kriel

De ultra vakken bij MGB zijn de staanplaatsen en daar kan je normaal gesproken (bijna) nooit kaarten voor krijgen

San Paolo

Citaat van: Koning Kriel op feb 13, 2019, 07:39:26
De ultra vakken bij MGB zijn de staanplaatsen en daar kan je normaal gesproken (bijna) nooit kaarten voor krijgen

Alhoewel die keren dat ik er was er toch ook wel kaarten op zwarte markt voor de staantribunes werden aangeboden.

casper.eniesee

Citaat van: Robt op feb 12, 2019, 18:04:45
Goedenavond, weet er iemand of Block 5 bij Borussia Mönchengladbach een " gewoon " vak is dus of je daar als 2 volwassenen een kaartje kopen?
Kaartjes ( tegen Wolfsburg ) zijn heel goedkoop daar en wat ik begrijp is een deel op de sudkurve een familie tribune.
Heb de club gemaild maar onduidelijke respons en mijn Duits is niet geweldig

Ja, 5 is een gewoon vak. Het is geen ultravak (13-18) en vak 1A/2A zijn de familievakken. 

Instagram: Groundhopper024

FCT1980

Er zitten in dat vak waarschijnlijk wel supporters van de tegenpartij.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op feb 14, 2019, 11:14:33
Er zitten in dat vak waarschijnlijk wel supporters van de tegenpartij.
Wolfsburg neemt toch niet zoveel fans mee?

FCT1980

Citaat van: Nort op feb 14, 2019, 11:55:18
Wolfsburg neemt toch niet zoveel fans mee?

Geen enkel idee hoeveel die meenemen maar meestal zie je in de vakken naast het uitvak wel supporters van de tegenstander.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Heb ooit eens te maken gehad met een bierdouche door Wolfsburg-fans in het uitvak bij Schalke 04. Ik werd gelukkig niet geraakt maar anderen om me heen wel.

Rob1977_PSV

Citaat van: Freekos79 op feb 12, 2019, 18:43:25
Vak 5 is een "normaal" vak. Tegen bepaalde tegenstanders heeft BMG gereduceerde prijzen in sommige vakken.

Vak 5 weet ik niet, maar ik zit volgende week met mijn kleine man in block 4A en dat is een familie vak. Geen geld overigens, € 18,80 voor mezelf en slechts € 7,- voor het kinderkaartje. Dat staat er overigens ook apart op, dus de volwassene moet de wedstrijd dus ook wel met een kind bezoeken.

Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Jef400

Citaat van: ALenstra op feb 14, 2019, 16:22:13
Heb ooit eens te maken gehad met een bierdouche door Wolfsburg-fans in het uitvak bij Schalke 04. Ik werd gelukkig niet geraakt maar anderen om me heen wel.
Ik ook door Utrecht supporters toen ik naast het uitvak zat. Dingen gebeuren wel eens..

Van pogo tot popo

Oude uitvak NAC kreeg je jaarlijks een douche. We hoopten altijd maar dat het een bierdouche was :)

watergatehopper

Citaat van: Nort op feb 14, 2019, 11:55:18
Wolfsburg neemt toch niet zoveel fans mee?

Block 5 is inderdaad een gemengd vak en zo goedkoop omdat Wolfsburg weinig volk meeneemt.
Desondanks kan het wel zijn dat je tussen beide supporters inzit. Zie het maar als een soort famlieblock.
Het uitvak laten ze dan voor de jonge gasten/ Ultras.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅