Week 23: Maandag 2 juni t/m Maandag 9 juni

Gestart door syntric, mei 27, 2014, 00:30:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

04/06. Nederland - Wales
09/06. TOGB - Olympia ( bij VOC )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Zaterdag begint mijn festival seizoen weer met Fantasy Island in Enschede. De komende tijd even geen voetbalflauwekul meer. Kan trouwens niet wachten tot het echt weer begint en zal zeker een paar oefenpotjes van Twente, Schalke en Villa bezoeken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

syntric

Citaat van: FCT1980 op jun 04, 2014, 13:17:08
Zaterdag begint mijn festival seizoen weer met Fantasy Island in Enschede. De komende tijd even geen voetbalflauwekul meer. Kan trouwens niet wachten tot het echt weer begint en zal zeker een paar oefenpotjes van Twente, Schalke en Villa bezoeken.

Aha, nog iemand wiens 2de liefde muziek/festivals is? :-) Ik ga zondag naar Vestrock in Hulst, vooral voor White Lies
Groundhopper for life :-)

Bier und Bratwurst

Citaat van: syntric op jun 04, 2014, 14:58:33
Aha, nog iemand wiens 2de liefde muziek/festivals is? :-) Ik ga zondag naar Vestrock in Hulst, vooral voor White Lies

Ik ben ook gek van muziek. Maar ik kan dat prima combineren met het voetbal. Afgelopen zaterdag bij Fortarock geweest met o.a. Carcass, Slayer ,Anthrax en Iron Maiden. Gelijk even gekeken bij Quick 1888 want daar moesten we de auto neerzetten.
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Zaterdag misschien naar Binningen-Kosova of Allschil-Red Star Zurich. Zal een beetje van afhangen wat de rest van de dag ons brengt.
Zondag dan waarschijnlijk naar een toernooi in Luzern waar de U11 van Antwerp spelen.

Hoofddoel is echter ne maat in Basel bezoeken die daar tegenwoordig woont. Veel zal dus afhangen van het zuipen, feesten en de katers. Maar wat is uiteindelijk het verschil met een ander (voetbal)weekend.