Week 21: Maandag 19 Mei t/m Zondag 25 Mei

Gestart door syntric, mei 19, 2014, 23:33:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maikelll043

25/05  Afscheidswedstrijd Fernando Ricksen

syntric

- 25/5: R. Châtelet SC - ROC Meix (interprovinciale eindronde)
Groundhopper for life :-)

voetbalfan


jona93

vandaag geen voetbal wedstrijd maar eens iets anders
23/05 Okapi Aalstar-Bergen (basketbal)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Niels1977

Zondag nacompetitie wedstrijd amateurs in Amsterdam.

hgrm

Voor de Volendamgangers vandaag:

Er worden aan de kassa's geen kaarten verkocht, maar via www.spakenburg.com zijn er tot kort voor de wedstrijd nog wel online kaarten te koop.

Het moet toch niet gekker worden....een amateurwedstrijd in een all-seater stadion en nog all-ticket ook....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Cyclebob

Zo 25-5 14:00. SVV Schiedam - BMT Den Haag, winnaar promoveert naar 2e klasse, zesde niveau
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op mei 22, 2014, 16:25:29
20/05/2014 Ajax Amateurs - DVS'33 Ermelo 5-2 (nacompetitie Topklasse/Hoofdklasse zaterdag)

Spelen die op hetzelfde veld als Jong Ajax of op een ander veld op De Toekomst?

spons

Citaat van: Cyclebob op mei 25, 2014, 12:12:06
Zo 25-5 14:00. SVV Schiedam - BMT Den Haag, winnaar promoveert naar 2e klasse, zesde niveau

Zou het na de zes mislukte pogingen van vorig seizoen nu wel lukken ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

#24
Citaat van: spons op mei 25, 2014, 13:04:03
Zou het na de zes mislukte pogingen van vorig seizoen nu wel lukken ?
Werd 1-4, dus traditie is voortgezet...
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Niels1977

Citaat van: Niels1977 op mei 23, 2014, 23:30:03
Zondag nacompetitie wedstrijd amateurs in Amsterdam.
Uiteindelijk vandaag bij OSV - NFC geweest, ze hebben daar een erg mooie oude houten tribune.

Sebastiaan_W

Gisteren met Bier en Bratwurst het nacompetitieduel tussen vv Heino en SC Woezik bezocht.

voetbalfan

Citaat van: voetbalfan op mei 23, 2014, 13:39:46
25/05 Union - Patro Eisden

Gisteren dus bij Union geweest in het werkelijk prachtig Dudenpark. De tribunes zaten ook goed vol wat het nog een stuk aangenamer maakte. Patro won te weinig duels en kon geen vuist maken om met een beter voordeel terug naar Maasmechelen af te zakken. Bij Union speelden Portier (ex Cercle onder andere) en Jamaïque Vandamme (ex Oostende, Roeselare, Mons, Roda).
Het eerste doelpunt kwam er na een vrije trap ter hoogte van de de cornervlag, de tribunes in Union veerde op en er onstondt een leuke sfeer in het Park. Het doelpunt van Patro kwam er na een penalty die in mijn ogen terecht was, de 2-1 was onmiddellijk na rust maar deze heb ik enkel maar zien binnen hobbelen. Hierna wilde Patro wel maar kon het niet, Union had op counter nog een paar keer de 3-1 aan de voet maar met deze 2-1 wordt de terugwedstrijd nog ongelooflijk interessant.

De foto's zijn afkomstig van de groep 'European Football Weekends' op facebook en zijn niet van mezelf (die staan nog niet op de computer)








Ici c est Paris

Ik kan nog steeds niet quoten dus, bij deze mijn reactie op AthleticHolanda een paar posts terug:

Nee, die spelen op het 2e veld. Het hoofdveld van de Toekomst is voorbehouden aan Jong Ajax en jeugdelftallen van de BVO, de Ajax Amateurs en ook de Ajax Vrouwen spelen op het veld achter de kantine, waar een soort kleiner broertje van de tribune aan het hoofdveld staat.

AthleticHolanda

Citaat van: Niels1977 op mei 26, 2014, 00:21:03
Uiteindelijk vandaag bij OSV - NFC geweest, ze hebben daar een erg mooie oude houten tribune.

Die ziet er inderdaad erg leuk uit!

Citaat van: Ici c est Paris op mei 26, 2014, 13:15:25
Nee, die spelen op het 2e veld. Het hoofdveld van de Toekomst is voorbehouden aan Jong Ajax en jeugdelftallen van de BVO, de Ajax Amateurs en ook de Ajax Vrouwen spelen op het veld achter de kantine, waar een soort kleiner broertje van de tribune aan het hoofdveld staat.

Aha. Ik vroeg het me inderdaad af omdat ik laatst bij VI zag dat Cillessen de bokaal voor beste speler kreeg overhandigd. Die uitreiking vond plaats op een veld met inderdaad een ook een tribune over (bijna?) de hele lange zijde. Dat maakt het toch iets aantrekkelijker om er nog eens langs te gaan.