Week 43: 21 oktober t/m 27 oktober

Gestart door Tribuneklanten, sep 30, 2019, 10:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Veel succes met het voltooien hiervan.

Ik vond Lotte al zwaar..

Mokum1900

Citaat van: Mokum1900 op okt 06, 2019, 19:18:12
23/10 Ajax Chelsea
27/10 Ajax - Feyenoord
25/10 Jong utrecht - Cambuur ( nog 2 te gaan voor betaald voetbal )
26/10 Hoek - ONS Sneek
26/10 Fc Dender - Dessel Sport
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

Citaat van: FCT1980 op okt 24, 2019, 16:13:45
Ziet er op papier leuk uit maar zoiets zou ik echt geen zin in hebben.

Ik hou de grens ook op 3 per dag, veel autistischer moet het niet worden :-p
Groundhopper for life :-)

Arjen

Welk niveau zijn die wedstrijden in Warschau (de laatste wedstrijd zal hoogste niveau zijn)?

Sebastiaan_W

Citaat van: FCT1980 op okt 24, 2019, 16:13:45
Ziet er op papier leuk uit maar zoiets zou ik echt geen zin in hebben.

Eens! Ieder zijn eigen ding, maar dit zou ik ook niet trekken. Dat zijn me er minimaal 6 teveel.

Tribuneklanten

Citaat van: Nort op okt 24, 2019, 15:03:05
Hebben jullie de beschikking over een helikopter?

Nee, dat zou nog mooier zijn. We hebben gewoon een huurauto en de meeste wedstrijden liggen slechts op 10 minuten afstand. Er zal vast ergens iets tegen gaan zitten, maar dat zien we dan wel.

Normaliter zou ik hier ook echt geen trek in hebben, maar we zijn er nu dus dan doen we het ook maar gelijk goed.

Tribuneklanten

Citaat van: Arjen op okt 24, 2019, 22:59:09
Welk niveau zijn die wedstrijden in Warschau (de laatste wedstrijd zal hoogste niveau zijn)?

Legia is inderdaad het hoogste niveau, De rest het 4e niveau of lager.
Mij zegt niveau niet zoveel, vind stadion en sfeer belangrijker.

Freekos79

Twee op één dag vind ik meer dan genoeg.
Volgende wedstrijd: ?

Nort

Citaat van: Tribuneklanten op okt 25, 2019, 11:12:56
Nee, dat zou nog mooier zijn. We hebben gewoon een huurauto en de meeste wedstrijden liggen slechts op 10 minuten afstand. Er zal vast ergens iets tegen gaan zitten, maar dat zien we dan wel.

Normaliter zou ik hier ook echt geen trek in hebben, maar we zijn er nu dus dan doen we het ook maar gelijk goed.
Ik ga toch even de advocaat van de duivel spelen, maar jullie planning is wel heel ambitieus (tenzij ik Google Maps op een foutieve manier gebruik). 

11.00 uur Marymont Warszawa - Rembertow

Wedstrijd afgelopen rond +- 12:52. Het is 20 minuten rijden naar Zabkovia en je bent op z'n minst 3 minuten kwijt met 'naar de auto lopen', 'auto parkeren' en 'om binnen te komen. Dus je mist op z'n minst 15 minuten bij Zabkovia. 

13.00 uur Zabkovia Zabki - Makowianka Makow

Zelfde verhaal, wedstrijd afgelopen om 14:52. Het is minstens 35 minuten rijden naar Laski, tel er de 3 minuten loop/parkeer tijd bij op. Dus je mist op z'n minst 30 minuten bij Laski.

15.00 uur Rys Laski - Usrus Warszawa II

Zelfde verhaal, wedstrijd afgelopen om 16:52. Het is minstens 20 minuten rijden naar Polonia. Dus ook daar ga je een kwartier missen of nog een extra kwartier bij Laski natuurlijk.

17.00 uur Polonia Warszawa - Pelikan Lowicz

Hier heb je wat meer speling, maar zul je de aftrap net halen.

19.30 uur Ursynow - Laura Chylice


Hunebed on tour

25/10 FC Twente - FC Emmen
Met veel pijn en moeite nog een kaartje weten te regelen voor het uitvak.

Tribuneklanten

Citaat van: Nort op okt 25, 2019, 13:04:08
Ik ga toch even de advocaat van de duivel spelen, maar jullie planning is wel heel ambitieus (tenzij ik Google Maps op een foutieve manier gebruik). 

11.00 uur Marymont Warszawa - Rembertow

Wedstrijd afgelopen rond +- 12:52. Het is 20 minuten rijden naar Zabkovia en je bent op z'n minst 3 minuten kwijt met 'naar de auto lopen', 'auto parkeren' en 'om binnen te komen. Dus je mist op z'n minst 15 minuten bij Zabkovia. 

13.00 uur Zabkovia Zabki - Makowianka Makow

Zelfde verhaal, wedstrijd afgelopen om 14:52. Het is minstens 35 minuten rijden naar Laski, tel er de 3 minuten loop/parkeer tijd bij op. Dus je mist op z'n minst 30 minuten bij Laski.

15.00 uur Rys Laski - Usrus Warszawa II

Zelfde verhaal, wedstrijd afgelopen om 16:52. Het is minstens 20 minuten rijden naar Polonia. Dus ook daar ga je een kwartier missen of nog een extra kwartier bij Laski natuurlijk.

17.00 uur Polonia Warszawa - Pelikan Lowicz

Hier heb je wat meer speling, maar zul je de aftrap net halen.

19.30 uur Ursynow - Laura Chylice

Gelukkig zijn we met een gezelschap wat makkelijk is en als hier en daar wat missen is dat echt niet erg. Gelukkig hopt iedereen op zen eigen manier en zijn we niet verplicht om overal de volle 90 minuten te kijken. Zeker Rys Laski is geen hoogvlieger en als we daar niet alles of helemaal niet naartoe gaan is het geen ramp.

Joost

Citaat van: Tribuneklanten op okt 25, 2019, 14:38:39
Gelukkig zijn we met een gezelschap wat makkelijk is en als hier en daar wat missen is dat echt niet erg. Gelukkig hopt iedereen op zen eigen manier en zijn we niet verplicht om overal de volle 90 minuten te kijken. Zeker Rys Laski is geen hoogvlieger en als we daar niet alles of helemaal niet naartoe gaan is het geen ramp.

Je moet het zelf weten hoor, daarover is ook totaal geen verbazing.
Maar je tikt in eerste instantie dat je bij 1 wedstrijd wat mist maar in totaal is dat in het meest gunstigste geval een dik uur bij de eerste drie wedstrijden. Dat is ongeveer 25% van de hele wedstrijd, in mijn beleving is dat best veel.

FCT1980

Zelf vind ik met name de pre match beleving altijd wel leuk om even mee te maken. Ongeacht welk niveau is dat overal net even anders. Dat mis je sowieso.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mrmtty20

Citaat van: Tribuneklanten op okt 25, 2019, 14:38:39
Gelukkig zijn we met een gezelschap wat makkelijk is en als hier en daar wat missen is dat echt niet erg. Gelukkig hopt iedereen op zen eigen manier en zijn we niet verplicht om overal de volle 90 minuten te kijken. Zeker Rys Laski is geen hoogvlieger en als we daar niet alles of helemaal niet naartoe gaan is het geen ramp.
Iedereen hopt op zijn eigen manier dat is zeker.
Ik zou er toch een match of 2 laten vallen. Kwestie van die volle 90min toch te hebben. Je kan natuurlijk altijd wel 10min op voorhand vertrekken, te zien hoe sfeervol de match is en dat het spelverloop is. Je zei dat je vooral gaat voor de sfeer dus de opkomst van de spelers behoort daar dan toch ook toe, niet?