Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Eerlijk gezegd vind ik dat T2 al een groot deel van de charme heeft verloren doordat de curves achter de goal, die vroeger één geheel ermee vormden, zijn verdwenen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Robin

Iemand nog een goede tip voor parkeren bij het Jan Breydelstadion morgenavond? Las op de clubwebsite dat je voor alle parkeerplaatsen om het stadion heen van te voren een ticket in bezit moet hebben.

Saltacampos

Citaat van: Robin op feb 19, 2020, 15:05:09
Iemand nog een goede tip voor parkeren bij het Jan Breydelstadion morgenavond? Las op de clubwebsite dat je voor alle parkeerplaatsen om het stadion heen van te voren een ticket in bezit moet hebben.
Behoorlijk hopeloos als Club Brugge thuis speelt...
Langs de Gistelsesteenweg en zijstraten aan de rechterkant (het stadion is aan de linkerkant) als je van de autostrade komt, wil het nog wel eens lukken als je vroeg genoeg bent. Hoe verder je te voet kan en wil gaan, hoe meer kans. De Zandstraat kan ook soms, maar er zijn wel werken daar.
Ik zou zeggen zet je GPS op Gistelsesteenweg 480 of zo en van zodra je een kans ziet op redelijke afstand van het stadion (1 kilometer of iets meer), niet twijfelen.
Over land and sea

syntric

#2223
Citaat van: Robin op feb 19, 2020, 15:05:09
Iemand nog een goede tip voor parkeren bij het Jan Breydelstadion morgenavond? Las op de clubwebsite dat je voor alle parkeerplaatsen om het stadion heen van te voren een ticket in bezit moet hebben.

Parking bij de Pizza Hut op de hoek van de Koningin Astridlaan & de expressweg. Ben je goed op tijd, kan je je auto zelfs nabij de uitgang richting expressweg zetten. Zonder problemen direct weg na de wedstrijd. Ik heb als regel 'iets verder parkeren is na de wedstrijd vlot weg' en dat werkt quasi altijd, dan heb ik het over 1,5 tot 2 km wandelafstand. In België heb ik zo onderhand nabij elke eerste klasser mijn vaste plaats gevonden, met ook wel als opmerking dat ik altijd ruim op tijd ben (1-1,5 uur op voorhand).
Groundhopper for life :-)

Robin

Dank voor jullie reacties. ETA zal rond 15.30 uur zijn, dus neem aan dat er dan nog wel plek is :) Parkeren en dan met de bus nog even richting centrum.

watergatehopper

Heeft iemand het artikel van Sportleven week 08 waarin geschreven staat hoe de degradatieregels zijn gewijzigd met betrekking tot 3de nationale? De rangschikking zou op het einde van het seizoen mogelijk worden aangepast. Ondanks de jaarlijks terugkerende soap hoop ik dat het allemaal nog te volgen blijft....

Is het soms afhankelijk van een mogelijk faillissement van Vosselaar....?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op feb 24, 2020, 10:31:57
Heeft iemand het artikel van Sportleven week 08 waarin geschreven staat hoe de degradatieregels zijn gewijzigd met betrekking tot 3de nationale? De rangschikking zou op het einde van het seizoen mogelijk worden aangepast. Ondanks de jaarlijks terugkerende soap hoop ik dat het allemaal nog te volgen blijft....

Is het soms afhankelijk van een mogelijk faillissement van Vosselaar....?

Ik denk dat je dit bedoelt;

http://static.belgianfootball.be/project/publiek/vssl/html/nl/2020/08/Gestemde-teksten-2020-02-10.pdf

Laatste pagina bevat een aanpassing op de bestaande tekst met een datum van 1 maart 2019 als inwerkingtreding.

rogo_breda

Sinds RAEC Mons failliet is, wordt het stadion gebruikt door 2 clubs uit de 3e amateur: Albert Quevy Mons en Rapid Symphorinois. Zaterdagavond 28 maart spelen ze tegen elkaar. Een leuke gelegenheid om Stade Tondreau te bezoeken voor wie dit nog wil.

Joost

Het gat dat Lierse-Kempenzonen achterliet in Oosterwijk wordt naar goed Belgisch gebruik opgevuld door een nieuwe club.

FC Immer Oost-Oosterwijk.

Ergens heb ik het vermoeden dat het naburige KFC Immer Voort-Voortkapel een inspiratiebron was.

wekke

Citaat van: Joost op jun 24, 2020, 22:42:12
Het gat dat Lierse-Kempenzonen achterliet in Oosterwijk wordt naar goed Belgisch gebruik opgevuld door een nieuwe club.

FC Immer Oost-Oosterwijk.

Ergens heb ik het vermoeden dat het naburige KFC Immer Voort-Voortkapel een inspiratiebron was.

De gemeente Westerlo (waartoe Voortkapel en Oosterwijk horen) aast al jaren op voetbalterreinen om er vastgoed op te zetten. Ze flikten het al met KFC Heultje en doen het nu opnieuw met Immer Voort. De club was dus naarstig opzoek naar terreinen en de familie Van Lommel wilde terug een provinciale club in handen in Oosterwijk.


Joost

Citaat van: wekke op jun 24, 2020, 23:15:57
De gemeente Westerlo (waartoe Voortkapel en Oosterwijk horen) aast al jaren op voetbalterreinen om er vastgoed op te zetten. Ze flikten het al met KFC Heultje en doen het nu opnieuw met Immer Voort. De club was dus naarstig opzoek naar terreinen en de familie Van Lommel wilde terug een provinciale club in handen in Oosterwijk.

Dus Immer Voort verhuist naar Oosterwijk?

Joost


wekke

Citaat van: Joost op jun 25, 2020, 08:36:53
Dus Immer Voort verhuist naar Oosterwijk?

Klopt. Lierse Kempenzonen B in provinciale verdwijnt normaal gezien en wordt vervangen door FC Immer Oost-Oosterwijk.

Joost

Citaat van: wekke op jun 25, 2020, 08:43:21
Klopt. Lierse Kempenzonen B in provinciale verdwijnt normaal gezien en wordt vervangen door FC Immer Oost-Oosterwijk.

Dat maakt het hele verhaal een stuk logischer.