Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Semper Fidelis en 4 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: wekke op nov 07, 2010, 21:48:48
Ben je nog naar de wedstrijd geweest? Wat vond je ervan?

Ik ben er zeker nog geweest !
Heb me goed vermaakt. Foto's staan online via m'n "blog" (klik maar op het wereldbolletje onder m'n nickname)

Ben me aan het bedenken wat een volgende wedstrijd gaat worden.

wekke

Citaat van: Meester op nov 08, 2010, 17:18:42
Ik ben er zeker nog geweest !
Heb me goed vermaakt. Foto's staan online via m'n "blog" (klik maar op het wereldbolletje onder m'n nickname)

Ben me aan het bedenken wat een volgende wedstrijd gaat worden.

Leuke foto's! Vond de wedstrijd nog zo slecht niet, 1 van de betere van dit seizoen. Al zijn wij Lierse-supporters natuurlijk zwakke wedstrijden gewoon ;-)

Joost

Heeft er iemand parkeertips voor de Adelaarshorst?

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op nov 10, 2010, 09:10:52
Heeft er iemand parkeertips voor de Adelaarshorst?

Als je kaartjes voor het uitvak hebt dan is er een aparte parkeerplaats.
Deze bereik door het tankstation op te rijden dat gelegen is aan de kruising Henry Dunantlaan met de Brinkgeverweg. Hier zit dan naast het tankstation een groot hek waar je wordt opgevangen.

Heb je kaartjes voor de thuistribune dan ben je aangewezen op parkeren in de wijk. Toen het uitvak nog niet op de huidige plek zat heb ik altijd kunnen parkeren in de buurt van de vetkampstraat.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 10, 2010, 09:31:48
Als je kaartjes voor het uitvak hebt dan is er een aparte parkeerplaats.
Deze bereik door het tankstation op te rijden dat gelegen is aan de kruising Henry Dunantlaan met de Brinkgeverweg. Hier zit dan naast het tankstation een groot hek waar je wordt opgevangen.

Heb je kaartjes voor de thuistribune dan ben je aangewezen op parkeren in de wijk. Toen het uitvak nog niet op de huidige plek zat heb ik altijd kunnen parkeren in de buurt van de vetkampstraat.

Dank! Ga dit keer toch maar voor de parkeerplaats bij het uitvak denk ik. Toen ik het kaartje kreeg was de routebeschrijving daarvan nog niet opgestuurd.

Is er degelijke bebording richting stadion of moet ik het zelf uitzoeken?

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op nov 10, 2010, 09:39:06
Dank! Ga dit keer toch maar voor de parkeerplaats bij het uitvak denk ik. Toen ik het kaartje kreeg was de routebeschrijving daarvan nog niet opgestuurd.

Is er degelijke bebording richting stadion of moet ik het zelf uitzoeken?


Het staat niet echt goed aangegeven.
Maar het is eenvoudig te vinden.
Op de A1 neem je afrit 23 Deventer, onderaan ga je naar rechts.
Na ongeveer 1km ga je weer naar rechts de Hanzeweg op. Deze hoef je dan alleen nog maar rechtdoor te rijden en dan kom je aan het stadion en de ingang van het uitvak uit.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&t=h&ll=52.261486,6.174359&spn=0.004255,0.008529&z=17

betonrot

#336
De hele situatie van tegenovergestelde richting gezien. Die rooie paaltjes in de middenberm zijn weg en via dat kleine gat kun je het terrein van dat tankstation opdraaien. Je ziet rechts van het tankstation een poort en daar mag je als uitsupporter doorheen.

Joost

Ik had al op de kaart gekeken en het is inderdaad niet zo heel lastig maar borden zijn, zeker in 't donker, toch altijd handig.

Moeten we parkeren op dat veld? Dan hoop ik dat het zo ophoudt met regenen.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op nov 10, 2010, 09:48:20
Ik had al op de kaart gekeken en het is inderdaad niet zo heel lastig maar borden zijn, zeker in 't donker, toch altijd handig.

Moeten we parkeren op dat veld? Dan hoop ik dat het zo ophoudt met regenen.

Google Earth heeft een oude foto, daar loopt nu een weg en er is een parkeerplaats.

Sebastiaan_W

Dat veld is toch het trainingsveld?

Achter de tribune is een verharde weg waar je kan parkeren.

Veel plezier! GAE uit is altijd leuk!

Hugo

Vroegeh, parkeerde ik altijd aan die straat bij dat benzinestation, ben je ook wel vlot weer weg na afloop.

Joost

Citaat van: witte leeuw op nov 10, 2010, 10:22:27
Dat veld is toch het trainingsveld?

Achter de tribune is een verharde weg waar je kan parkeren.

Veel plezier! GAE uit is altijd leuk!

Als je club er moet winnen om niet te blameren wordt het vooral alleen leuk als we winnen.

Hopelijk gebeurt dat een beetje eenvoudig en mogen we in de volgende ronde naar Telstar of Nijkerk of Genemuiden!

Niels_Zitterd

09-11-2010 'Go Ahead Eagles wil naar elfduizend plaatsen'
Dinsdagavond lichtte Go Ahead Eagles haar plannen toe van de uitbreiding van het stadion. Ze willen dit in vier fases doen en uiteindelijk moet de capaciteit dan opgehoogd zijn naar elfduizend plaatsen. Fase 1 moet in 2011 van start gaan. In die fase wordt de Leo Halle tribune gesloopt en daar moet een nieuwe tribune voor in de plaats komen. Ook de hoeken aan die kant worden dicht gemaakt. Voor de achterkant van de tribune zijn appartementen bedacht. In diezelfde eerste fase worden ook de faciliteiten zoals wc's en voorzieningen voor eten drinken.

Bert Doornebos, directeur in het managementteam was op dreef tijdens de presentatie in de lounge en lichtte ook meteen de fases 2 tot en met 4 toe. Tijdens fase 2 komt de hoofdtribune aan de beurt. Daar moeten meer plaatsen gecreƫerd worden en ook wil de club speciale businessseats, bovenop de huidige business lounge. Tekeningen zijn in de maak, maar bleven tijdens deze bespreking verborgen. Mocht dit allemaal af zijn, kunnen er op dat moment 9300 toeschouwers in de Adelaarshorst. De IJsseltribune en de Brinkgeverwegtribune komen aan bod bij respectievelijk fase 3 en 4. Ook hier wordt het toeschouwersaantal uitgebreid tot elfduizend plaatsen. Dat is ook meteen het maximaal haalbare op deze plaats.

Doornebos hamerde erop dat Go Ahead Eagles de unieke status wil behouden. Een stadion midden in een woonwijk, met tribunes dicht op het veld, wat uiteraard al het handelsmerk is de laatste jaren. Hoe de club de plannen financieel wil gaan regelen is niet bekend. Maar er zal wel wat geld zijn, anders kom je niet met deze plannen. Doornebos liet weten dat de club niet wil aankloppen bij de gemeente voor geld.

Later deze maand staat er nog een gesprek gepland tussen Go Ahead Eagles en directe omwonenden. Hierna wil de club om tafel met de gemeente om te praten over de plannen en alle bevindingen die gedaan zijn tijdens de gesprekken. De intentie is er in ieder geval.



Het zou wel eens, een van de laatste keren keren kunnen zijn in de traditionele Adelaarshorst zo te lezen...

AthleticHolanda

Iemand die me aan twee kaartjes kan helpen voor Heracles-Utrecht zondag de 28e toevallig?

Heb met Heracles gebeld maar die waren niet te vermurwen...

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op nov 11, 2010, 14:38:40
Iemand die me aan twee kaartjes kan helpen voor Heracles-Utrecht zondag de 28e toevallig?

Heb met Heracles gebeld maar die waren niet te vermurwen...

ha ha ik ken het. Niks mogelijk daar.