Breda in Armenië

Gestart door Breda, jul 28, 2009, 17:06:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Breda

asdf

hgrm

We (in ieder geval ik) wachten met spanning af!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: hgrm op jul 28, 2009, 17:45:59
We (in ieder geval ik) wachten met spanning af!

Maak er nu maar gerust "we" van, ben ook erg benieuwd!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Breda op jul 28, 2009, 17:06:23
Echter, wil je het kostelijke verhaal (inclusief foto's) lezen van een aantal meegereisde leden van de Harde Kern van NAC, surf dan eens naar: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=15226.


echt fantastisch ik heb regelmatig smakelijk moeten lachen om de onderschriften bij de foto's
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Citaat van: Breda op jul 28, 2009, 17:06:23Het nadeel is dat mijn verslag het sowieso tegen dat van deze heren zal moeten afleggen.
Wedden van niet. Het gedeelte over het land en het stadion zijn inderdaad erg leuk, verder is het vooral het bekende zuip- en bralverhaal dat ik al miljoenen keren aangehoord heb. Ik zeg er meteen bij dat het in dat verhaal nog wel meevalt en ik niet meteen afgehaakt ben.

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Gerrit-Jan

Citaat van: Stadionhopper op jul 29, 2009, 22:28:42
Schitterend!

Zeg dat wel. En dan moet het voetbalgedeelte nog komen.

TeeZee

Prachtig Breda. Toch ben ik wel heel benieuwd hoe de drankprijzen er zijn!

Stadionhopper

Jammer dat Armenië niet om de hoek ligt. Prachtig verhaal, schitterende belevenis lijkt mij!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Rokerman

#9
Citaat van: Stadionhopper op jul 30, 2009, 11:28:14
Jammer dat Armenië niet om de hoek ligt. Prachtig verhaal, schitterende belevenis lijkt mij!

Maarja, ik denk dat als het om de hoek zou liggen, dat het verhaal dan ook niet zo schitterend zou zijn.... Mooi hoor, met veel plezier gelezen. Het moet echt geweldig geweest zijn....

edit: Trouwens het verhaal van de rat.nl vond ik ook zeer vermakelijk ! Ik ken die jongens helemaal niet, maar het is zo lekker geschreven en de bijschriften van de foto's zo geweldig dat het voelt alsof je ze deze middag nog gesproken hebt....
FTM

Vaig

Ik sluit me aan bij de anderen: Prachtig verhaal!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

georgesv


spons

Citaat van: Breda op jul 30, 2009, 16:23:35
Er volgen nog drie 'afleveringen' van Breda in Armenië, waarvan ik de eerstvolgende morgenochtend online hoop te kunnen zetten.

aan de ene kant kijk ik uit naar de volgende afeleveringen aan de andere kant vraag ik me af hoe lang je nog doorgaat met het jaloers maken van mij en waarschijnlijk ook de nodige andere forumleden :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op jul 30, 2009, 21:25:16
Zoals ik nu jaloers ben op degenen die toch in Polen zitten. So far so good: 0-1 voor en een rode kaart voor de tegenpartij...

Verder belet niets je om volgende week een vlucht naar, pakweg, Lahti te boeken om een exotische Europacupwedstrijd bij te wonen... ;).

Ik weet het maar dat is toch anders dan met je eigen cluppie, ga in september een weekje naar het minder exotische Italie voor een aantal wedstrijdjes en heb op 12 mei al een hotel geboekt in St. Pauli voor de UEFA Cup finale in Hamburg.

Hoeveel zitten er van NAC in Polen ? Je hebt wel het voordeel dat er wellicht nog een ronde europacup aan komt voor NAC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HJanneman

Ik kan beide type verslagen erg waarderen.
Aan de ene kant als Aardrijkskunde-student vind ik dat van Breda mooi, omdat je op dat gebied meer relevante zaken vermeldt en vastlegt, maar als 20'er kan ik het flauwekulgehalte van de jongens van de rat ook heel erg waarderen(het hoeft van mij allemaal niet te serieus).
De combinatie van beide verslagen vormt voor mij dan ook het perfecte verslag.