Hoofdmenu

Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Zo op het eerste gezicht ziet het er inderdaad goed uit.
Ben benieuwd naar het stadion als het af is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Op het eerste gezicht ben ik bang dat de tribunes hoger gelegen zijn dan het veld waardoor je voor het zicht een "Zwolle-muur" krijgt.

cafebac

Was ook mijn idee Kriel. Wordt een dertien in een dozijn bak vrees ik. Proberen dit seizoen nog maar een bezoekje te brengen aan Gent.

hgrm

Denk dat die "Zwolle-muren" wel gaan meevallen; ik zie allerlei openingen in de muren. Ik neem aan dat daarin de loketten voor eten en drinken komen en ook de toegangstrappen tot de tribunes. Het gaat dan meer op Heerenveen/NAC/AZ/Graafschap lijken. Nog steeds eenheidsworst, maar niet zo erg als Zwolle.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Ik denk dat HGRM gelijk gaat krijgen, maar toch jammer dat de tribunes onnodig verder van het veld komen te liggen.

hgrm

Wat mij dan wel weer intrigeert: De tribune links op de foto staat los. Gaat dat zo blijven of zijn ze daar nog niet aan de hoeken toegekomen? Als het zo blijkt (dus een U-vorm met een losse tribune in de opening van de U), zou dat wel weer iets eigens zijn van dit stadion.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen


3434

Hopelijk wijkt het wat af, flauwe boel anders.

Dat niet alles klopt is wel duidelijk :)
Start bouwwerken: 21 augustus 2008
Einde bouwwerken: Einde 2009
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

FCT1980

Citaat van: hgrm op dec 27, 2012, 23:16:11
Denk dat die "Zwolle-muren" wel gaan meevallen; ik zie allerlei openingen in de muren. Ik neem aan dat daarin de loketten voor eten en drinken komen en ook de toegangstrappen tot de tribunes. Het gaat dan meer op Heerenveen/NAC/AZ/Graafschap lijken. Nog steeds eenheidsworst, maar niet zo erg als Zwolle.

Wil jij deze stadions met elkaar vergelijken dan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: 3434 op dec 29, 2012, 02:46:21
Dat niet alles klopt is wel duidelijk :)
Start bouwwerken: 21 augustus 2008
Einde bouwwerken: Einde 2009

Puuh, lekker belangrijk. Ze flikken het uiteindelijk wel. Al is die huurprijs wel aan de hoge kant.

georgesv

nieuws over het nieuwe stadion van Gent zal hier te vinden zijn
http://ourfuturestartshere.be/




Nort

Dat de kazerne wordt verbouwd is jammer, maar ik vind de tekeningen er wel mooi uitzien. Liever dit dan een ongeïnspireerd vierkante tribunes.