Still nill-nill at Fratton Park

Gestart door Hielke, mei 06, 2009, 13:48:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Hoe zit het met Pompey Witte Leeuw?
Is er nieuws rondom de club?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sebastiaan_W

Citaat van: FCT1980 op okt 11, 2012, 22:00:22
Hoe zit het met Pompey Witte Leeuw?
Is er nieuws rondom de club?

Ik zou het niet weten. Ik ben druk met afstuderen, dus heb ook geen tijd om het uit te zoeken.

ALenstra

Ze spelen nog gewoon in League One.

Hielke

De onduidelijkheid over de nieuwe eigenaar duurt voort. Dat wordt of weer een vage buitenlander of de Supporters Trust. Ondertussen draait het bij elkaar geraapte elftal nog niet eens zo beroerd. Afgelopen week werd er twee keer gewonnen en zodoende een klein beetje afstand van de degradatiestreep genomen. De supporters laten de club niet vallen. Het gemiddelde toeschouwersaantal op Fratton Park ligt dit seizoen rond de zevenduizend en naar populaire uitwedstrijden gaan nog altijd duizenden supporters mee. Wel hangt nog een forse puntenaftrek wegens de financiƫle wanboel boven de markt, dus we kunnen er van uitgaan dat Portsmouth komend seizoen in League Two speelt. Het scenario dat de club in vijf jaar tijd van de Premier League naar de amateurs zakt is zeker niet ondenkbaar, hoe triest ook.

TeeZee

Citaat van: Hielke op okt 12, 2012, 14:33:18De supporters laten de club niet vallen. Het gemiddelde toeschouwersaantal op Fratton Park ligt dit seizoen rond de zevenduizend
Dat is meer dan een halvering...

ALenstra

Ik keek op de BBC gisternacht en zag een thuiswedstrijd van Portsmouth. Was wel opvallend die vele lege vakken in Fratton Park. In Premier League tijden zat het goed vol.

Hielke

Het is toch logisch dat het terugloopt na twee degradaties op rij? Dat gebeurt overal. Toch vind ik dat de supporters Pompey zeker niet laten vallen. Toen de club echt aan een zijden draadje hing, kwam iedereen massaal opdagen om toch nog wat inkomsten te generen. Onlangs zat het stadion gewoon vol voor de derby tegen Bournemouth. Gisteren elfduizend man op Fratton Park, bij de derde zege van Pompey in de laatste vier wedstrijden.