Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: wekke op okt 20, 2009, 12:13:37
Heeft er iemand ervaring met de ticketservice van Celtic? Ik ben van 31/12 tot en met 04/01 in Glasgow en nu blijkt dat The Old Firm gespeeld wordt in die periode. Een kans die ik absoluut niet wil laten schieten.
De tickets zijn blijkbaar nog niet in voorverkoop en het is nog wachten op een antwoord op mijn e-mail. Heeft er iemand een betrouwbaar alternatief voor als het via de officiele weg niet lukt om aan kaartjes te geraken?

Zwarte markt ( waarschijnlijk wel prijzig ) of gewoon mensen die laat aankomen en al genoeg op hebben vragen of je hun kaartje kan kopen, is me een aantal jaren geleden ook gelukt voor 50 pond.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Lek11

Ik wil zondag naar Schalke 04 - HSV maar heb nog geen kaart besteld. We willen gewoon aan de kassa nog een kaartje halen voor de wedstrijd als dat kan. Is dat een groot risico? Ik heb ook een mail verstuurt naar Schalke maar ze willen geen kaarten reserveren/apart leggen voor ons.

Stadionhopper

Citaat van: Lek11 op okt 21, 2009, 18:53:26
Ik wil zondag naar Schalke 04 - HSV maar heb nog geen kaart besteld. We willen gewoon aan de kassa nog een kaartje halen voor de wedstrijd als dat kan. Is dat een groot risico? Ik heb ook een mail verstuurt naar Schalke maar ze willen geen kaarten reserveren/apart leggen voor ons.

Grote kans dat het ak uitverkocht is. Anders op de zwarte markt proberen lukt meestal wel.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Lek11 op okt 21, 2009, 18:53:26
Ik wil zondag naar Schalke 04 - HSV maar heb nog geen kaart besteld. We willen gewoon aan de kassa nog een kaartje halen voor de wedstrijd als dat kan. Is dat een groot risico? Ik heb ook een mail verstuurt naar Schalke maar ze willen geen kaarten reserveren/apart leggen voor ons.
Schalke is altijd uitverkocht. Een blik op de website leert dat er nog 3 kaartjes te koop staan door mensen die die dag niet kunnen.

Zwarte markt kun je proberen. Of je kunt nog 2 kaartjes bestellen voor het uitvak a 48 euro per stuk.

Lek11

Bedankt voor de reacties.

We zien af van Schalke. Bochum - Werder Bremen is misschien de vervanger.

Stadionhopper

Citaat van: Lek11 op okt 22, 2009, 10:59:05
Bedankt voor de reacties.

We zien af van Schalke. Bochum - Werder Bremen is misschien de vervanger.

Bij Bochum is het vrij eenvoudig aan een kaartje te komen. Daar raakt het vrijwel nooit uitverkocht.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

King Nothing

Bochum niet idd, vorig seizoen tegen Stuttgart waren er meer dan genoeg staanplaatsen te koop. Dit seizoen zal het toch niet anders zijn, hooguit in de derby's.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

FSC_87

Weet iemand of het mogelijk is om als nederlander tickets te kopen via ticketingonline.be? Dit staat namelijk op de site bij FAQ:

V: Kan ik geen ticket kopen als ik niet over een Belgisch paspoort beschik?
A: Dit is momenteel niet mogelijk, maar er wordt naar een oplossing gezocht die beschikbaar zal zijn voor eind 2006.

HJanneman

Dit is één van de favoriete wegen om aan kaarten te komen op dit forum en volgens mij is iedereen er over te spreken, zelf heb ik er ook goede ervaringen mee toen ik naar KV Mechelen - Standard Luik ging vorig seizoen, de kaarten lagen netjes klaar aan het stadion(je hoeft alleen de bevestiging uit te printen).
Enig minpunt aan ticketingonline.be is dat je er als Nederlander alleen kaarten kunt kopen met een credit card.

Hugo

Citaat van: HJanneman op okt 24, 2009, 13:39:35
Dit is één van de favoriete wegen om aan kaarten te komen op dit forum en volgens mij is iedereen er over te spreken, zelf heb ik er ook goede ervaringen mee toen ik naar KV Mechelen - Standard Luik ging vorig seizoen, de kaarten lagen netjes klaar aan het stadion(je hoeft alleen de bevestiging uit te printen).
Enig minpunt aan ticketingonline.be is dat je er als Nederlander alleen kaarten kunt kopen met een credit card.

Nouja minpunt, het is tegenwoordig toch veel te makkelijk om een creditcard te krijgen? Hoort toch wel bij de standaarduitrusting voor de groundhopper!

HJanneman

Maar de beginnend Groundhopper heeft nog niet genoeg inkomsten om er één te bemachtigen, volgens mij moet je voor veel credit card's namelijk minimaal 650 euro per maand binnen krijgen, en dat red ik niet met mn bijbaan, maar ik weet eigenlijk niet of dat een achterhaalde voorwaarde is, want het is alweer een jaar geleden dat ik hiernaar geïnformeerd heb.
Tot die tijd moet ik dus nog netjes aan 'papa' vragen of ik af en toe zoiets kan boeken op zijn credit card.

TeeZee

Ik had als student al een credit card. Eentje waarbij aan het eind van iedere maand alles wat je er mee uitgegeven had automatisch van je betaalrekening werd afgeschreven. Dat laat ik nog steeds doen trouwens, ik bouw geen schulden op.

Batflyer

Citaat van: HJanneman op okt 24, 2009, 15:29:11
Maar de beginnend Groundhopper heeft nog niet genoeg inkomsten om er één te bemachtigen, volgens mij moet je voor veel credit card's namelijk minimaal 650 euro per maand binnen krijgen, en dat red ik niet met mn bijbaan, maar ik weet eigenlijk niet of dat een achterhaalde voorwaarde is, want het is alweer een jaar geleden dat ik hiernaar geïnformeerd heb.
Tot die tijd moet ik dus nog netjes aan 'papa' vragen of ik af en toe zoiets kan boeken op zijn credit card.

Misschien heb je hier iets aan: https://www.wirecard.com/wirecard/
Daar kun je een soort virtuele credit card aanvragen, waarmee je overal kunt betalen waar MasterCard geaccepteerd wordt. Vanaf je bankrekening kun je geld op de credit card storten, dat kost 1 euro. Dus stel dat je 100 euro van je bankrekening erop wil zetten, dan komt er op de credit card 99 euro te staan. Voor de rest zitten er geen kosten aan vast en je kunt het zo vaak of zo weinig gebruiken als je wilt.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

HJanneman

Dat klinkt ideaal, daar ga ik me wat meer in verdiepen, bedankt Batflyer!